:: Gekloot met m’n voorvering
-
Heey,
Als ik rijd op m’n vepsa en rem, dan trekt het voorwiel iets naar rechts.
Ik denk dat het m’n vering is maar ik weet niet hoe ik die moet vervangen en hoe duur dat is.
Of zou het ook iets anders kunnen zijn 😕
Gr Jean-Luc
Beste Jean Luc,
Als je ooit je voorwiel er uit hebt gehad, kan het dat ook zijn.
Als je je voorwiel er in zet, moet je hem nog niet aantrekken, maar eerst n paar keer laten veren, zodat het wiel en de poten goed gaan staan en dan pas aantrekken. als je dat niet doet kunnen je poten zo gaan staan: / ipv ||
Ook kan dat de keerringen beschadigen, maar dat terzijde.
Het kan natuurlijk ook zijn, dat je poten ”op” zijn, en dat ze inderdaad aan vervanging toe zijn, maar dat kan ik vanaf hier niet oordelen
Veel succes ermee
Wat is de beste manier om deze veren opnieuw vervangen te krijgen? Omdat er hierbij aardig wat kracht voor nodig is omdat boutje er door te krijgen. Dus een hulp middel is deze er?
barryDonateur
Spek eten,inplaats van boke’s met choco.En een 2de persoon om je te helpen zou niet slecht zijn.Sandra moet me ook telkens helpen hiermee.
ciaoracer :
Wat is de beste manier om deze veren opnieuw vervangen te krijgen? Omdat er hierbij aardig wat kracht voor nodig is omdat boutje er door te krijgen. Dus een hulp middel is deze er?
In de bankschroef, tight wraps erom en erin raggen.
Of men neemt een figuur (AC RACING) die ramt ze er zonder hulp binnen 5 minuten in.
ciaoracer :
een handige vriend die je helpt
een bankschroef en een stevige schroevendraaier
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.