Vespa-Ciao.NL
:: Gekleurde leidingen

Home Forums Techniek Framedelen Gekleurde leidingen

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

jayjay00
    Topic starter

Hallo allemaal,

Zoals mijn titel al zegt. Weet iemand waar en of het kan om benzine leiding in kleur te bestellen? En is er ook een soort van rubberen leiding waar je de rem/gas/decompresiekabels in kunt zetten in kleur? Dus zodat de kabbels niet zwart maar andere kleur zijn? Ben namelijk opzoek naar wit

Frankp
      Donateur

benzine slangen gewoon bij jmpb?

gas/remkabels bij cable-shop

jayjay00
        Topic starter

he bedankt voor de snelle reactie. Jmpb heeft groen geen rood blauw. Maar zijn ze ook in het wit? die kabel shop site snap ik de benamingen niet echt. Ben eigenlijk opzoek naar een soort van witte hoes voor een kabel want die buitenkabbels van de remmerij en zo zijn vast niet in wit te krijgen. Dus een soort van hoes die je eromheen schuift.

Frankp
          Donateur

zeker zijn er buitenkabels in het wit. Moet je op die site even naar beneden in de menu via het pijltje en dan staan er buitenkabels en dan kan je een kleur kiezen, ook wit.

jayjay00
            Topic starter

He thanks wist niet dat je naar beneden kon scrollen. Maar als dit de buiten kabels zijn dan moet ik die metalen bolletjes afknippen van de kabel om de kabel er weer in te krijgen. Weet zo de diameter niet van mijn eigen buitenkabels had gehoopt dat ik mijn zwarte buitenkabel weer in die nieuwe witte kabel kon schuiven.

Vincent
              Donateur

Je kan witte krimpkous op rol halen. Dan heb je zeker weten de juiste maat en je kan het er makelijk overheen schuiven

jayjay00
                Topic starter

Hey vincent dat is precies wat ik zocht thanks deze mag dicht

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.