Vespa-Ciao.NL
:: gek geluid koppeling en vreemd aanrennen..

Home Forums Techniek Problemen oplossen gek geluid koppeling en vreemd aanrennen..

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Ziggys91
    Topic starter

Hey ik heb 2 problemen met mn koppeling namelijk:
      -Als ik aanren lijkt het alsof er geen startveertjes in zitten(zitten er wel in en mn segmenten zijn ook nog gewoon goed..(start en koppelings segmenten)ook hoor ik bij het starten een gek geluid als ik aanren en de decompressie inhoudt alsof het aanloopt..

-Als mijn brommer aan staat en ik rij weg hoor ik een gekke piep toon alsof er iets aan loopt(deze toon hoor ik niet als ik stil sta en met het gas speel..
      het koppelingsringetje zit gewoon tussen de kopeling en het vliegwiel en zit ook niet verkeerd om… Volgens mij loopt het vliegwiel ook niet aan want die kan ik gewoon ronddraaien als de koppeling er af is(wel met compressie natuurlijk)

wie kan mij helpen??

Oja ik heb een citta..

KennyVespa
      Bijdrager

piep lijkt om slippende vsnaar,

Ziggys91
        Topic starter

maar ik hoor het geluid ook als ik geen gas geef(wle een stuk zachter) maar dan zet ik me v snaar wel ietsje strakker straks

Crullie
          Donateur

Naaldlager van je koppelinghuis kan ook droog of versleten zijn en dan is het strakker zetten van je snaar geen goed idee.
            Maar kan ook inderdaad gewoon een versleten of te slappe V-snaar zijn.

TICKLING BARN
          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.