:: geen weerstand wnr je aanloopt
-
angelTopic starter
Gratje :
heeft ie wel compressie als je aan je krukas draait? als dit wel is kan je je cilinder en zo al uitsluiten.
hoop persoonlijk dat het een warmloper/vastloper is dan ben ik er vanaf..Maar ik twijfel zelf nu ook al..ALs je bij een scooter een warmloper/vastloper hebt kan je meestal je kickstart niet omlaag meer krijgen. bij mij draait volgens mij gwn het vliegwiel en dus de krukas gwn netjes rond..Dan is er toch weinig kans dat er iets is met de cilinder? aan wat kan het dan liggen?
JarcoBijdrager
cilinder kan wel blijven draaien als je warmloper heb gehad.. aleen je compressie verdwijnt wel..
Hoeft niet percee. Heb zelf ook door kunne rijden na warmloper aleen beter word het er niet op.
(als je de kickstart van een scoot. niet meer in kan kicken is er volgens mij spraken van een ‘vastloper’ heb je dat met de ciao dan zit alles ook echt goed vast)
angelTopic starter
ok hoop dus dat het een warmloper is (klinkt gek maar dan moet ik niet meer verder zoeken) dat kan ik wel oplossen nrml..Ga binnekort eens mijn cilinder erafhalen en kijken wat ermee aan de hand is..Ga dit zo snel mogelijk doen en dat laat ik dat weten in het topic of het hieraan lag (en anders moet ik verder gaan zoeken natuurlijk, hopelijk met jullie hulp)
EDIT:
even tijd gemaakt en me cc erafgehaald:

wand van de cc is nog perfect glad, geen oneffenheden maar dit lijkt me niet echt gezond (zuiger)..Iemand die me zekerheid kan geve?
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.