Vespa-Ciao.NL
:: Geen vermogen en gaat moeilijk/niet aan?

Home Forums Techniek Problemen oplossen Geen vermogen en gaat moeilijk/niet aan?

10 berichten aan het bekijken - 16 tot 25 (van in totaal 25)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Anoniem

Ik heb een elektronisch blokje, dusja 😛

thierry93
      Donateur

Oh sorry overheen gelezen:p

Anoniem

Het lijkt toch iets van veel valse lucht te zijn, maar ik kan het me maar moeilijk voorstellen. Heb het hele blokje gereviseerd, dus alle pakkingen, etc. zijn nieuw.

Als ik namelijk als een bezetene begin te trappen dan gaat die op een gegeven moment wel aan als ik flink veel gas geef. Ook moet ik veel gas blijven geven om hem aan te houden.

het enige wat ik namelijk nog niet heb vervangen zijn de twee carter helften en m’n carburateur, maar m’n carburateur is in orde.

thierry93
          Donateur

Misschien lekt die dan toch tussen je carterhelften? Heb je ook je kopgevlakt en waar je voetpakking zit goed rechts gemaakt en alles schoongemaakt!

ritze
            Bijdrager

ey =) probeer eens een andere carb van iemand ofzo?

ik zal jullie eens wat vertellen over valse lucht:
              BOEIENT :thumb

ik had zelf dat de spoeler van het carter flink buiten de cilinder uit kwam.
              het liep en kwam ook nog vooruit ook nog, het liep alleen heel erg slecht stationair en 0.0 top speed maar lopen deed die.

en het lijkt me sterk dat het in je carters zit “ineens“

en ja, ook je ontsteking kan je min of meer chekken door een dikke stip op je vliegwiel te zetten en dan goed kijken of die ongeveer op bovenste dode punt vonkt. hij vonkt volgens mij ook 1 keer op onderste dode punt.

mijn gok blijft toch carb, soms zijn ze stuk en je ziet er niks aan, dat was bij mij het geval

De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
              Link naar Mijn collectie / Projecten.

Anoniem

Andere carburateur geprobeerd. Zelfde probleem 🙁

dus als iemand nog een elektrisch cartersetje over heeft, probeer ik dat maar..

Jacky
                Bijdrager

Nergens krassen in je cilinder?

Anoniem

nee niet echt. Heb 2 verschillende cilinders geprobeerd. zonder resultaat.

Martino
                    Moderator

Probeer eens een andere onsteking plus cdi. Dit klinkt voor mij alsof je een “luie” elec. onsteking hebt.

Anoniem

Ik zal een nieuwe cdi bestellen dan. Mag ik vragen wat een luie ontsteking inhoud ?

EDIT: bedankt martino, het bleek uiteindelijk toch de cdi te zijn!

10 berichten aan het bekijken - 16 tot 25 (van in totaal 25)
                      • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.