- Dit onderwerp bevat 30 reacties, 25 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 3 jaren, 9 maanden geleden door Martino.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
Hoi Jelle,
Ja, wij… Ik en mijn zoon, willen dat graag, doen.
Mijn zoon is een talent volle IT er in opleiding en kent de huidige site goed.
We hebben Tomas al benadert of hij het stokje aan ons over wil dragen. En we hebben Tomas zelfs al een test website laten zien.We zijn er helemaal klaar voor. De vraag is:
😀We willen de site namelijk moderne software geven die aan de huidige eisen voldoet en leuker is in het gebruik. We zitten te kijken of we deze stijl, of de oude gebruiken. Ik heb zo mijn voorkeur maar het belangrijkste is gebruikers gemak voor op de mobiel en een duidelijkere site.
En we hopen dat de huidige moderators willen blijven modereren?
16 juni 2022 om 17:50 #815828Ha Ha grappig.
Maar wat mij betreft is hoort daar geen zevenenergie te staan maar Vespa-Ciao.
We moeten heel voorzichtig omgaan met wat ons dierbaar is.
Ik wil geen held zijn, ik ben een member zoals iedereen en ik heb een keer voor de grap de titel forumguru gekregen van AAT.
En Tomas beslist niet in zijn eentje denk ik zo, En er zijn veel mensen die deze site ondersteunen en zonder hen gaat het niet., het is even afwachten.16 juni 2022 om 18:24 #815836toch alvast helden
maar ook herr flick voor al die jaren inzet
en waar het nu dan even aan motivatie scheelthoop dat er snel duidelijkheid komt
maar vooral dat de kennis en het naslagwerk wat het forum voor velen is niet verloren gaat voor de nieuwe generatieeens een vespa hippie altijd een vespa hippie
je kan het jaren negeren maar vroeg of laat rij je er weer opin de jaren 90 Vespa SI vario polini evolution pinasco 80 simonini uitlaat dus trekken als een beer16 juni 2022 om 19:04 #815840Ik heb cloud compute (en thuis achter m’n thuislijn) opslag beschikbaar. Dus mocht @zevenenergie er niet direct uitkomen dan kan ik ook inspringen
17 juni 2022 om 06:56 #815877Ik ben 16 jaar geleden toen ik begon erg actief geweest en heb toen heel veel geleerd van dit forum. Sinds een paar jaren heb ik weer een paar projectjes lopen en nog steeds zoek ik nog wel eens iets op. Ook vind ik het leuk om zo nu en dam te checken waar anderen mee bezig zijn. Ik zou het erg jammer vinden als de site verdwijnt aangezien het een geweldige verzameling aan informatie is en er voor mij een stukje nostalgie aan kleeft. Op social media komt ook vanalles langs maar dat is na een dag al niet meer terug te vinden en heel specefieke info is gewoonweg niet te vinden behalve als je het (weer opnieuw) vraagt.
Het zou mooi zijn als iemand het stokje over wil nemen en dit alles niet verloren gaat. Als het nodig is wil ik hier gerust een bijdrage aan leveren!17 juni 2022 om 13:50 #815879Spijtig om te horen, maar wel begrijpelijk. Hopelijk is er iemand die het stokje wilt overnemen. Zelf pas sinds eind vorig jaar verkocht aan ciao’s, en zonder dit forum en de bijkomende database had ik nooit zoveel ontdekt en geleerd als nu. En ben er nog lang niet, dus het zou spijtig zijn als dit alles verloren zou gaan!
Moet zeggen dat de screenshots van de oude website er erg fijn uitzien, wellicht een idee weer die kant op te gaan? Maar prio 1 is natuurlijk dat deze prachtige website in de lucht blijft!
17 juni 2022 om 23:23 #815882Na 18 jaar snap ik dat best, dat is een lange tijd! Lastig om een oordeel te geven over hoe het nu is, omdat ik er slechts een paar jaar bij ben, maar er is inderdaad ook best veel veranderd.
Qua vraagbaak en zeker ook het linken naar een specifiek onderwerp of pagina, dat is gewoon echt geweldig, evenals de zoekfunctie. Ik heb echt al honderden keren iets even teruggezocht en ik denk dat we het er allemaal wel over eens zijn dat dat echt behouden moet blijven, voor onszelf maar ook de generaties die volgen. Dus mooi als er een opvolging komt!
Ik kan me daarnaast voorstellen dat het toch een beetje voelt als je kindje, dus misschien maak je een afspraak dat je 6 maanden bedenktijd krijgt of iets dergelijks, de hobby kan zomaar weer opleven 🙂19 juni 2022 om 15:29 #815890Hoe het ook lopen zal. Ik ben jullie <b><i><u>ZEER DANKBAAR</u></i></b> voor het delen van de kennis, ervaringen en meningen!! 😎
Het leven is als een neus, haal eruit wat erin zit
Link naar Mijn collectie / Projecten.20 juni 2022 om 14:37 #815909Zou erg jammer zijn, maar begrijp het wel….had zelf ooit grote website ook gestopt.
The biggest Dutch Tiesto website. Tiestoworld is Launched @ 2001 as Fansite and now R.I.P after 12 years..
https://web.archive.org/web/20160324074126/http://tiestoworld.nl/20 juni 2022 om 20:42 #815917Sowieso niet opdoeken, gelukkig zijn er al gegadigden.
Als iemand die de drukste jaren heeft meegemaakt en heul veul tijd op de site heeft doorgebracht (zie postcount 😁) kan ik het zeer waarderen dat hij er nog is. Met sommige nieuwe leden is er ook weer veel kennis bijgekomen zie ik en dat maakt ook dat de boel nog ontwikkelt, naast de passie die er bij veel mensen nog is voor de brums.
Die ouwe site vond ik wel prettig navigeren! Hoe dan ook, het beste en de groeten.
21 juni 2022 om 22:56 #815967Wel jammer maar ook wel begrijpelijk Thomas.. misschien is het nu weer tijd om om een snelle 205 aan te schaffen 😉
24 juni 2022 om 20:29 #816026Snap je wel dat je er geen zin meer in hebt, maar laten verdwijnen van het forum is zonde. Ik zit hier ook nog regelmatig dingen op te zoeken. Mijn perso houd ik niet meer bij. Interesseert Niemand geen hol meer. Wat ik wel ondervind is dat er na het vernieuwen Vd site een hoop weg is. Krijg vaak error 400 nog wat. Ik hoop dat je een vervanger vind. Dank voor je inzet de afgelopen jaren👊🏻🙌🏻
Thanks allen voor de berichten en reacties hier. Ik heb mijn bericht misschien niet duidelijk verwoord maar letterlijk alles verwijderen is niet mijn bedoeling.
Ik ben nu in gesprek zodat iemand het kan overnemen.
Cheers all 👍🏻
46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
Gele Racefrikandel
AnoniemHallo @Herr Flick,
Ik weet niet precies wat het runnen van een forum inhoudt en als het programmeren inhoudt ben ik zeker niet de juiste persoon voor deze taak, maar ik wil best eens aanhoren waar uw dagelijkse werkzaamheden aan het forum uit bestaan! Misschien kan ik wat voor u betekenen.
Ik hoor graag van u!
Met vriendelijke groet,
Brommerboertje
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.