Vespa-Ciao.NL
:: geen benzine boven mijn zuiger

Home Forums Algemeen Oude topics geen benzine boven mijn zuiger

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 64)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

john.
    Topic starter

michel o/ :
      nee… zitten je poorten niet verstopt ofzo ? 😐

maar als jij benzine in je kop doet he en hij vonkt… dan hoort hij gewoon te starten!

ik denk dat je het dan niet goed hebt gedaan ofzo… want zoiets heb ik welis mee gemaakt bij een scooter en toen bleef het membraam dicht… ff benzine in de kop en starte en blijven lopen omdat die dan benzine goed aanzuigt door het op en neer gaan van de zuiger…

ja wat moet je daar nou niet goed aan doen

het rare is dat dit bij 2 blokjes is he

en het is nieuwe cab

michel o/

is je benzine kraan wel goed? en probeer is een andere carb… als die het doet bij 2 blokjes he is er daar iets mis mee! leg je blokje is onder de brommer van een maat van je en check het nog is …

john.
        Topic starter

michel o/ :
          is je benzine kraan wel goed? en probeer is een andere carb… als die het doet bij 2 blokjes he is er daar iets mis mee! leg je blokje is onder de brommer van een maat van je en check het nog is …

ja de benzine kraan loopt als een tiet ik heb geen maten met een citta hahahahahaha ik moest even lachen

ik ben al wat ouder he heb vroeger een honda mt gereden en dacht dit wel even op te lossen niet dus en ik wordt langzamerhand steeds kwaaier als ik aan dat ding sleutel

michel o/

pak dan een andere carb 😛 daar zal het probleem wel liggen he 😛

john.
            Topic starter

michel o/ :
              pak dan een andere carb 😛 daar zal het probleem wel liggen he 😛

ja die moet je wel bij de hand hebben he

michel o/

ja fix een andere carb dan… daar ligt denk ik je probleem 🙂

pier
                Bijdrager

dat denk ik dus niet! ik heb dus ook zown blokje en een andere carb helpt dit x niet..

michel o/

mja hij heeft het bij 2 blokjes… wel raar he…

dat moet wel heeeeeel toevallig zijn 😛

pier
                    Bijdrager

hmmz hij moet maars eerst proberen om der bezine bij de kop in te filkkeren.. en dan zien we wel verder

john.
                      Topic starter

michel o/ :
                        mja hij heeft het bij 2 blokjes… wel raar he…

dat moet wel heeeeeel toevallig zijn 😛

ik heb nog een standaard gevonden die ga ik weer proberen
                        maar ik begrijp dus dat er meer zijn die dit probleem hebben maar hebben die het opgelost of hoe en wat

san
                        Bijdrager

ja de benzine kraan loopt als een tiet ik heb geen maten met een citta hahahahahaha ik moest even lachen

ik ben al wat ouder he heb vroeger een honda mt gereden en dacht dit wel even op te lossen niet dus en ik wordt langzamerhand steeds kwaaier als ik aan dat ding sleutel

Dju, we hebben wel erg veel gemeen met elkaar hahaha. Ik ben dus nog steeds op de achtergrond dit topic aan het volgen, met precies dezelfde problemen. Inmiddels heb ik ook nog een nieuwe keerring en pakkingen geplaatst, de carb nog eens schoon geblazen, benzine in de kop. Maar ik krijg er echt helemaal niks uit, nog geen klein knalletje, geen inimini rookpluimpje niks.

Ik ga eens kijken of ik nog ergens een andere/grotere carb heb liggen, misschien haalt dat iets uit.

Ik houd jullie wel op de hoogte.

edje
                          Bijdrager

probeer anders eens wat remmenreiniger ofzo in ut bougiegat te doen en dan aanrennen/kicken 😛
                            als die ut dan nie doet ligt ut denk k aan je onsteking ofzo

john.
                            Topic starter

edje :
                              probeer anders eens wat remmenreiniger ofzo in ut bougiegat te doen en dan aanrennen/kicken 😛
                              als die ut dan nie doet ligt ut denk k aan je onsteking ofzo

ik heb het standaard cab geprobeerd helemaal niks doet ie en vonken als een gek
                              het is niet te geloven maar wel waar

VespaCiaoPaul
                              Bijdrager

remreiniger of scheutje benzine ja in je bougiegat, dan weet je teminste of ie nog wel loopt.

john.
                                Topic starter

VespaCiaoPaul :
                                  remreiniger of scheutje benzine ja in je bougiegat, dan weet je teminste of ie nog wel loopt.

ja dat heb ik gedaan en ook dan loopt hij niet zit er zwaar aan te denken om ergens een lopend blok vandaan te gaan halen mijn geduld raakt op

het ding vonkt als een gek

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 64)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.