Vespa-Ciao.NL
:: geen benzine?

Home Forums Techniek Problemen oplossen geen benzine?

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Sten
    Topic starter

goedendag mijn citta is alweeeeeeeeeeeeeeeeer kapot…

nouja kapot, hij loopt nog wel. maar als je dan een tijdje hebt gereden (zegmaar 1 kilometer) dan houdt ie er ineens mee op. als je dan even met de brommer schudt en doet, dan rijdt ie weer gewoon verder, om er na 500 meter weer mee te kappen. en zo gaat het dan de hele tijd door.
      het lijkt er dus op dat de vlotter niet snel genoeg volloopt. daarom heb ik alles even goed schoongemaakt. dat wil zeggen; ik heb de sproeier doorgeblazen, banjofilter schoongemaakt en de benzinekraan schoongemaakt. toch doet ie het nog steeds niet.

kan iemand me vertellen of ik nog iets ben vergeten met het schoonmaken oid? of heeft iemand anders een idee wat het zou kunnen zijn?

Martijnvanheerde
      Donateur

probeer eens een ander teurtje

Sten
        Topic starter

hmm zal er vanmiddag eens een 10/7 opzetten en kijken of hij het dan wel doet. ben benieuwd.

edit:

ik heb er nu een 10/7 opgezet met sproeier 45 erin en een citypower, en hij loopt nu prima, bougie mooi koffiebruin en alles.

maar hoe zorg ik er nu voor dat mijn oude 13/13 het weer doet? wat kan ik allemaal schoonmaken/vervangen of wat dan ook zodat ie het weer zou moeten doen? want die 10/7 wil echt niet doorrijden;)

niels-nijsten
          Bijdrager

hoe gaat de vlotter van de 13/13 op en neer? gaat dit mishien wat stroef ofzo??

Sten
            Topic starter

gaat prima op een neer, lekker soepeltjes.

nog meer mensen met ideeen?

Loek
              Bijdrager

Klinkt als een verstopping 🙂
                Alles goed uitblazen!

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.