:: gaskabel inkorten en choke zit vast
- Dit onderwerp bevat 6 reacties, 4 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 19 jaren geleden door Toad.
-
ToadTopic starter
Hallo ik heb 2 kleine probleempjes!
-me gaskabel is te lang (boost komt heel laat) dus wil ik die inkorten? maar hoe? iemand verstand van ?
-me choke blijft hangen , erg raar want als ik em laat hangen komt ie niet vooruit maar als ik em dan iets naar voren duw met me voet komt ie weer! iemand een idee wat het kan zijn?
ik denk zelf dat dit in combinatie met elkaar gaat…
//Flow
Volgend mij is je choke kabel te kort. En het kan normaal gezien niet samen met elkaar zijn. Het zijn alle 2 aparte delen.
je choke hoort terug te schieten als je vol gas geeft en omdat je kabel te lang is, komt de schuif niet helemaal omhoog.
je kunt het schroefje bij je carborateur waar de kabel ingaat verder uit draaien..en anders de kabel ff los schroeven aan de onderkant van je gas hendel en dan een klein stukje afknippen en weer vast maken.
Je hebt geen choke kabel , alleen een staafje zegmaar hé 😉
Gaskabel kun je vooraan inkorten , onder je gashandel zit een soort blokje met een schroefje erin.
als je deze losdraait zit je gaskabel los. dan moet je je kabel aanspannen en het schroefje weer vast draaien.
Volgens mij gelijk jij zegt is je sproeier ietsje te klein.
Mijn vorige antwoord dat was even fout, want had het even verkeer begrepen.
ToadTopic starter
sproeier is goed, bougie is gewoon mooi koffie bruin…
ToadTopic starter
topic kan gedelete of dicht (kies maar) problem solved
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.