:: Gaskabel in carburateur
-
K heb een knullig probleempje,
Ik heb me gaskabel in me carburateur aangesloten (13/13 dellorto), maar nu gaat me gasschuif maar half open…
Ik heb de kabel al op meerdere manieren bevestigd maar die schuif gaat echt niet verder.
Ik heb de kabel al “voorlangs” gemonteerd (kabel door de veer als het ware), en achterlangs (dat kabel onder de schuif zit en daar klemt met dat blokje).
Hoe moet het :con ?
diacBijdrager
haal dat schuifje er eens uit en schuur hem een beetje op, waarschijnlijk heb je er gewoon een braampje aanzitten waardoor die klemt.
doe je er daarna ook nog wat 2-takt olie opsmeren 😉
suc6
Lijkt me sterk dat ik plotseling een braampje heb terwijl het eerst niet zo was, maar goed, ik zal het proberen.
diacBijdrager
ooh, dat kan plotseling komen hoor..
ik had dat ook 😉
barryDonateur
Of je gaskabel is doorgeschoten in het handvat.
De carburateur heb ik eronder weg gehaald, dus tis gewoon puur de carburateur met de kabel.
Hij zit dus niet meer in het handvat.
Wat anders
Het is me gelukt met me carburateur, maar nu gaat dat rot ding niet lekker me handvat in. Als ik hem er in heb, en 1 keer het gas vol open trek, dan laat die als het ware los en kan ik gas geven wat ik wil, er gebeurt niks.
De buitenkabel loopt van me carburateur tot me handvat, en als ik gas los laat (dus hendel terug laat komen) dan gaat me binnenkabel met me buitenkabel het handvat uit.
kapotBijdrager
Beter vastdraaien.
Misschien is het tonnetje op de gaskabel te groot, die moest ik ook altijd door de helft knippen.
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.