Vespa-Ciao.NL
:: Gaskabel Citta schiet steeds los.

Home Forums Techniek Problemen oplossen Gaskabel Citta schiet steeds los.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

hardcore
    Topic starter

Hoi iedereen.

Ik heb een nogal rotprobleem met me citta.
      Me gaskabel schiet steeds uit de Haakje waar je je gaskabel achter haakt. Die buigt helemaal om.
      Iemand een ideetje hoe ik die goed vast kan maken???

hansieb
      Moderator

Op de carburateur hebben we het over ? even met een tangetje bijbuigen dan klemt die goed dus de beide puntjes dichter naar elkaar toebrengen zodat de kabel er goed tussen klemt.

JayL
        Bijdrager

volgens mij zit ie te los… zit daar niet een soort schroef op waar je je gaskabel in kunt stellen?…

hardcore
          Topic starter

hansieb :
            Op de carburateur hebben we het over ? even met een tangetje bijbuigen dan klemt die goed dus de beide puntjes dichter naar elkaar toebrengen zodat de kabel er goed tussen klemt.

ja dat heb ik vanmiddag ook geprobeerd maar daarna schoot die weer los.

cruelman84 :
            volgens mij zit ie te los… zit daar niet een soort schroef op waar je je gaskabel in kunt stellen?…

Nee als die te los was dan ze die gashevel niet helemaal ombuigen denk ik.

PoliniCitta
            Bijdrager

Nieuwe kopen!!!.. heb ik ook een aantal keer gehad… je moet gewoon een nieuwe kopen kost 1 euro ofzo…. opnieuw buigen enzo helpt niet. word het alleen maar zwakker van.

hardcore
              Topic starter

Ik heb em nu tijdelijk ff goed vastgebogen. Schiet niet zomaar los.

Morge idd bij de bromboer ff nieuwe kopen.

Edit: Kan close

hardcore
                Topic starter

Kheb nieuwe gekogt en hij rijd weer helemaal goed.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.