Vespa-Ciao.NL
:: Gas blijft hangen

Home Forums Techniek Problemen oplossen Gas blijft hangen

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Skippy
    Topic starter

Hoi iedereen!

Op m’n Ciao is het net alsof m’n gas blijft hangen. Ik heb het nagekeken en zo ver ik kan zien blijft de gas kabel nergens hangen. De gas klep schuif ding gaat gewoon soepel op en neer. De stationair stel schroef heeft geen invloed (en is ook niet van stand veranderd).

Wat kan het nog meer zijn? 😕

Het is net alsof ik bijna vol gas geef de hele tijd, (niet helemaal vol gas dus).

Het is geen Toyota.. :con

Vespa Ciao!

Dus hij je draait het gas terug maar het lijkt net of het gasschijfje ofzo niet mee zakt?
        mischien een keer een beetje olie in de gaskabel doen dat die weer wat soepeler loopt.

MHR
        Bijdrager

Als je zeker weet dat de kabel of gasschuif niet blijft hangen, zou ik eens zoeken in de richting van een grotere sproeier of valse lucht.

Dnyo5o
          Bijdrager

ik heb dit probleem nou ook, alleen bij ligt lijkt dit aan het dekseltje van de carb. telijken.
            ik heb nu zoon dekseltje van een 13/13, waar de gaskabel aan zoon vorkje moet worden bevistigd waardoor een ijzeren pennetje je gas schuift op en neer beweegt wanneer je gas geeft.
            alleen bij is het probleem dat het pennetje niet ver genoeg naar binnen gaat waardoor die steeds heel erg hoog stationair gaat lopen.

NinoPk50Xl
            Bijdrager

is je gas kabel niet te kort? dat had ik ook 😉

Fear the rollerbank

Skippy
              Topic starter

Ik zal nog eens kijken of de gas kabel of gas schuif ding echt niet blijft hangen. Van wat ik gisteren kon zien was dat niet het geval.

De Ciao heeft dit nooit gehad, het kwam ineens toen ik halverwege naar werk was ‘smorgens. Dus ik denk niet dat de gas kabel ineens uitzich zelf korter werdt, ninocross. 😛

NinoPk50Xl
                Bijdrager

ok is goed:P

Fear the rollerbank

adriaan
                  Bijdrager

Dit heb ik ook een keer gehad toen was het bij mij dat de kabel die uit je handvat komt niet meer in het gaatje bleef zitten maar er een soort uit kwam. Toen had ik een tyripje om de kabel en het stuur heen gedaan en toen was het over. Misschien is het dit in iedergeval succes:thumb

Adriaan

kleine911
                    Bijdrager

ik zou het beide inspuiten met wd-40 dat is beter

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.