Vespa-Ciao.NL
:: gane simo project

Home Forums Perso’s Projecten gane simo project

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 30)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Martijnvanheerde
    Donateur

Nice brommertje!
      Is wel grappig dat dashboardje zit er van dat stoffen bekleding op?

.-{2F4OV}-.

Ziet er goed uit pim!:thumb

Khoop dat het ook bruut gaat lopen!

Dus de C20 van nicky had speling? Kheb zn 28mm Keihin thuis liggen:lol

Dashbordje is ook wel laggen=)

Roger102
        Bijdrager

Booh dat ding is geil !!
          Echt super netjes gedaan :thumb

jordy
          Bijdrager

ziet er vet uit
            alleen vind ik dat voorkapje we ver vooruit steken

verder ruig ding;)

Tim
            Bijdrager

ej ziet er mooi uit man.
              denk dat mijn ex simo engine wel in goede handen is nu.
              heb je hem ook al gestart gehad of niet?>

gane
              Topic starter

@ martijn: nee dat dashboardje is gewoon van plastic maar die moet nog wit of goud gespoten worden.

@ sil: ik had het gehoord van nicky een spliner nieuwe 28mm toch? en jah de c20 had een beetje speling maar het gaat alsnog niet lukken want nicky was vandaag even hier en toen hebben we de uitlaat even
                onder de ciao gehangen maar dit gaat niet want dan is er geen plaats voor mijn voetsteun en luchtfilter.ik ga binnenkort kijken of een c16 wel past die is net iets langer en daar zal hij denk ik ook wel beter mee lopen.

Edjuh
                Bijdrager

Mooie kleur die ciao maar het voorkapje vind ik afzichtelijk.

.-{2F4OV}-.

@Gane: Jup splinternieuw:) Als je die C16 gaat proberen maak dan eens foto’s.. ben benieuwd hoe dat eruit ziet onder die ciao van jou.

gane
                    Topic starter

hey ik heb een vraag ik heb van de week mijn callibrata binnen gekregen en er worden uitlaat veren bij geleverd. waar horen die bevestigt te worden? bij de flens van de uitlaat zitten 2 haakjes om ze aan te bevestigen maar aan de cilinder zitten geen bevestigings punten.als ik de uitlaat bij de ophanging vastdraai zit hij er ook al stevig onder dus zijn de veren naar mijn mening overbodig. heeft iemand meer ervaring met deze uitlaat laat het alsjeblieft even weten.

ik heb ook nog problemen met mijn achterkoppeling die ik van tim heb gekocht. ik heb malossi trekveertjes voor achterkoppeling besteld maar deze paste er niet in de orginele veertjes hebben lange haakjes aan het uiteinde en de mallosie veertjes zijn gewoon duidelijk te klein. heeft iemand hier meer erevaring mee laat het even weten want ik kan nu niet verder en ik wil wel snel rijden:P alvast bedankt

Wouz-LwB
                      Donateur

gaatje boren in je koelrib 😉

Herr Flick
                        Sleutelbeheerder

zoals hier een gaatje boren, 1 veer is opzich genoeg.

als je de 2e wil gebruiken, gebruik je fantasie voor die andere

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
                          Gele Racefrikandel

PoliniCiao
                          Bijdrager

Het is opzich niet nodig om te boren. Aan je frame waar je blokbout zit is altijd een beetje speling daar past die veer goed doorheen. Zo heb ik mijn uitlaten altijd probleemloos vast gehad.
                            Voorderest mooie brommer en als hij goed loopt wil ik wel eens een flimpje zien.
                            En gooi er aub geen scooterpijp onder 😀

gane
                            Topic starter

ik heb gisteren nacht voor het eerst de brommer gestart:D. Hij maakt wel een herie als je zo midden in de nacht buiten staat:P. maar het geluid klonk wel mooi alleen de gasreactie was best wel laat iemand een idee wat ik hier aan kan doen? Het is vandaag mooi weer dus ga vandaag denk ik nog even verder kijken mischien maak ik nog wel even een filmpje en een paar foto’s met uitlaat.

Edjuh
                              Bijdrager

Afstelling is nog niet goed, en je vliegwiel kan ook lichter.

gane
                                Topic starter

ik wil met 24mm cabr. gaan rijden ik heb gehoord dat dit blok met 26mm geleverd wordt orgineel. Weet iemant waar ik een 24mm spruitstuk kan bestellen of heeft iemand er nog een liggen? laat het alsjeblieft even weten

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 30)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.