Vespa-Ciao.NL
:: G-no’s perso

Home Forums Perso’s Projecten G-no’s perso

7 berichten aan het bekijken - 61 tot 67 (van in totaal 67)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Loek
    Bijdrager

Mijn buurjongen heeft ook een PK50 (en een Vespa 50 uit 1964). Vlotte 4 hand bak en hij rijdt met een polinipijpje mijn Kreidler er uit, maar die is ook helemaal standaard. Ziet er goed uit Gno!

G-no
      Topic starter

aah een v5a1t, dat zijn echt mooie dingetjes, eerste type 50cc gemaakt door vespa. een klasgenoot van me heeft er laatst een mintgroene in nieuwstaat gekocht, echt een prachtding. die handbak is zeker niet te onderschatten, je kunt er heel vlot mee schakelen inderdaad. enige nadeel is de korte 1, ik vind het ook fijner om in zn 2 op te trekken:thumb

TimoO_
        Donateur

de koppel van het pk50’je vind ik ook niet verkeerd hoor! je kan er heerlijk rustig mee rijden en valt bijna nooit uit. schakelen gaat ook echt supersnel, als je zin hebt om sportief te rijden…

mooie dinkies :thumb ben jaloers stomme lul :pest

Edjuh
          Bijdrager

Classic stuff, mooie brommer(scooter : -) )!

Ik had er een staan met een volledig doorgerotte bodemplaat, maar ja het was ook een automaat dus niet zo interessant als deze.

Grappige voorvorkjes hebben die dingen ook, die zie je op nieuwe vespa’s(zip,et,lx) ook weer zitten.

Roger102
            Bijdrager

Ja et zijn echt super gave dingen. Ik heb em nu al een jaar en nog nooit problemen mee gehad. Ik gebruik em niet voor dagelijks gebruik maar heb er tog al zon 3000 Km mee gereden. In Totaal staat er nu 27500 Km op en loopt nog als een zonnetje.
              De Pk50 loopt mooi origineel. met een Sito plus uitlaatje. Ongeveer 50/55 Kmh 😀
              Maar die crosser is indd echt bruut.:thumb

Mag ik vragen wat je ervoor hebt betaald ? ( De Pk50xl ?

Martijnvanheerde
              Donateur

Lagge die crosser:thumb

G-no
                Topic starter

mooi dat jullie het wat vinden:)

edo: aan een rotte moet je niet beginnen, vooral niet aan een rotte pk50, daar is toch genoeg van in de omloop. de nieuwe vespa’s hebben haast een identieke voorvork, laatst op mn werk nog ene moeten vervangen. zipjes daarentegen hebben een telescoopvoorvork.

roger: die van mij is ook helemaal standaart op het sito plusje na. snelheid rond de 55/60. bedoeling is dat er een standaart 125cc blok onder komt, dat rijd zoo fijn met die langere versnellingen en groot koppel:) mijne heeft wel wat meer op de klok, bij 40000 is de teller ermee opgehouden. gelukkig kunnen ze het wel hebben.

ik krijg btw weer zin om ciao te rijden, dus het blok gaat binnenkort weer onder de vouwsprinter uit:)

7 berichten aan het bekijken - 61 tot 67 (van in totaal 67)
                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.