Vespa-Ciao.NL
:: G-no’s perso

Home Forums Perso’s Projecten G-no’s perso

15 berichten aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 67)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

G-no
    Topic starter

jep een echte allimentazione turbo girante met malossi 47mm deps en een nieuwe 21mm:) ben ik ff benieuwd:D

Tom ciao

dat zal zeker wel blazen =)
        Mooi brommertje
        verstevigen zal wel nodig zijn ja :con

Bartjee
        Donateur

Mooi blokkie Jeannot!:thumb Ben benieuwd hoe die gaat rijden

diac
          Bijdrager

damn dat ziet er effe goed uit!:thumb

G-no
            Topic starter

kheb m net ff gestart:) starte erg netjes voor een eerste start, binnen 2 meter(vario). het was wel van korte duur want na een minuutje was de benzine al op:P morgen ga ik verder met nieuwe benzine en dan probeer ik hem af te stellen. So stay tuned:thumb

Bartjee
              Donateur

mooi mooi:D Plaats binnenkort maar eens een filmpje:)

VespaAvanti
                Donateur

Zeer mooi blokje heb je daar=)
                  Ben benieuwd wat je er uitgeperst krijgt, zal zat zijn in ieder geval8)
                  Zoals Bartjee al zegt, plaats binnenkort maar eens een filmpje ja:D

G-no
                  Topic starter

heb er net een sproeier 84 ingestoken in plaats van de 92 die erin zat en ik moet zeggen, hij rijd nu al vrij aardig met deze basic afstelling:) ik kwam igg met een grote big smile terug van het blokje om:D daarna sproeier 82 erin en de gasnaald een standje omhoog en het liep alweer wat beter maar nog te rijk, want hij wil nog altijd niet lopen met het luchtfilter erop. het spruitstuk lekt trouwens als een gieter, de druppels komen eruit gevlogen ( moet je naagaan hoeveel dat ding wel niet gaat zuipen:|) dus dat word dalijk even nieuwe pakkingen snijden want oliepapier wil niet echt werken volgensmij (dat zit er nu tussen+ vloeibare) nu ff wachten tot timo hier is met sproeiertjes, camera en pakkingpapier. het geluid is trouwens fenomenaal, hij reageert ook erg goed op het gas ondanks het onafgedraaide elek vliegwiel:)

G-no
                    Topic starter

net de ontsteking vervangen die het afgelopen week had begeven, en meteen het pinasco vliegwiel van timo erop gezet, en ik moet zeggen dat het ding nu al niet te houden is. je moet echt voorover leunen anders trekt hij zo op het achterwiel. ik had niet verwacht dat een simpel vliegwiel dit zou veroorzaken:o

ik had trouwens wel al een filmpje gemaakt met het ori elek vliegwiel, maar dat was de moeite niet echt omdat de kwaliteit matig was. nieuw filmpje komt binnenkort;)

Lowie
                      Bijdrager

ben heel benieuwd, zeer geile setup.

TimoO_
                        Donateur

geile poeperd dus, dat vliegwiel 😀 mooi dat ie het doet :thumb

G-no
                          Topic starter

geen update van de ciao, die is zn blok immers ff kwijt aan de vouwsprinter, maar wel een paar fotootjes van mn 2 laatste vespa’s, mn rode pk50 met kenteken die ik afgelopen zaterdag gekocht heb en van mn gele pk125 die ik gebruik om wat te crossen:

hope you like it:)

leon ciao
                            Bijdrager

die gele crosser is wel vet 😉
                              is toch handschakel of niet?

n!ck*s

ziet er goed uit gno, die pk50:thumb

die 125 is zkr vetjes met z’n crossbandjes. echt een oldskool crosser

G-no
                                Topic starter

@leon: ja, 4 versnelling handschakel, volgens fabrieksopgaaf gaat het 88, maar met de iets gekietelde cilinder en leovince pijpje zal het rond de 100 gaan.

@nick: thanks, het rijd allebij ook heel fijn. vooral de 125, die heeft echt een lekker koppel:)

15 berichten aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 67)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.