- Dit onderwerp bevat 199 reacties, 44 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 16 jaren, 6 maanden geleden door G-no.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
8 december 2006 om 17:14 #269789
Vandaag de stang tussen mijn frame vastgelast:)
wel vet, ik had natuurlijk de benzine eruit gelaten, nu ben ik dus aan het lassen , komt er opeens een mooi blauw vlammetje uit mijn tank. Ik de tankdop erop gedaan zodat het uit ging en verder lassen. Opeens een vet harde knal en vliegt de takdop tegen mijn hoofd:lol. Morgen weer een sleuteldag @timo, worden natuurlijk ook weer foto’s gemaakt(de SI staat er al heel anders bij dan op de vorige foto’s;))
8 december 2006 om 17:18 #269790PoliniCiao :
ja, valt echt heel erg mee. Ze moeten scooters hebben ;). Of je moet wel heel opvallend hard/gevaarlijk gaan rijden.
En natuurlijk moet je altijd een beetje geluk hebben.
Maar op een vespa moet je toch wel heel behoorlijk spul hebben voordat ze je brommer innemen. Een ciao heeft nooit zo veel vermogen als een scooter kan hebben..Grapjas 😀 wat denk je dat die 47mm deps incl vario doet ga toch wel voor de 7 – 8pk!
8 december 2006 om 18:08 #269791hansieb :
PoliniCiao :
ja, valt echt heel erg mee. Ze moeten scooters hebben ;). Of je moet wel heel opvallend hard/gevaarlijk gaan rijden.
En natuurlijk moet je altijd een beetje geluk hebben.
Maar op een vespa moet je toch wel heel behoorlijk spul hebben voordat ze je brommer innemen. Een ciao heeft nooit zo veel vermogen als een scooter kan hebben..Grapjas 😀 wat denk je dat die 47mm deps incl vario doet ga toch wel voor de 7 – 8pk!
K heb het over normale ciao’s, geen volledige MHR of Simo setup 😀
@G-no: Als je direkt wil lassen moet je je tank ook vullen met water.. Ik heb mijne toen een week zonder benzine erin en zonder dop en kraan laten liggen zodat de damp eruit is!
8 december 2006 om 20:11 #269792Dat zij me pa net ook al:D kvind het nu grappig, maar stel dat ik er met me gezicht bove hing toen die vlam eruit kwam. gratis epilatie voor mn leve:|.
8 december 2006 om 21:45 #269796mOOII
10 december 2006 om 00:53 #269803ielepiele upedatje, speedenginespruitstuk opgeboort naar 14mm:)(14.5 laat ik je nog ff origineel in Arvid;)). Het valt wel op hoeveel sterker een speedengine spruitstuk is in vergelijking met een normaal carter, Je kan gewoon zonder problemen direct 14mm boren!
10 december 2006 om 00:55 #269804kun je eens een fototje maken, ik was dit ook van plan namelijk maar het is zo keihard t spruitstukje.
en ben benieuwd hoeveel ruimte ik overhou dan (heb nog een 2e spruitstukje namelijk)
46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
Gele Racefrikandel10 december 2006 om 01:04 #269805wat ik weet is dat hij het met een kolomboor heeft gedaan, krachtige boor die langzaam draaid met sterke boren dus. en er nog vrij veel ruimte over is.
10 december 2006 om 14:51 #269806foto’s:D
10 december 2006 om 19:38 #269812Vandaag mijn zadel verbouwd. Zadelpen eraf geslepen en dan weer meer naar de zadelpunt toe vastgelast. Ook het zadel verlaagd door de veer schuin te zetten. ziet er nu een stuk strakker uit en zit nog altijd heerlijk!
10 december 2006 om 19:43 #269813Maak er eens fotos van zien we direkt hoe hij nu precies zit 🙂
10 december 2006 om 21:42 #269817
!Japieoh!_!Ciao!Jaah, Foto’s 🙂 ’t lijkt me er wel masterlijk uit zien!
11 december 2006 om 20:15 #269834Foto’s kan ik helaas (nog) niet zelf make:( geen camera:no
Gisteren nog even een SI brug ondergegooid, eentje die ook aangepast is op de zij inlaat. Verder ook lagere veren erop, de maat weet ik niet maar ik denk dat ik deze houdt. Ik vind hem tot nu toe heel geslaagt uitzien, mooi laag en slank. Het project komt wel 2 weken stil te liggen, dit ivm met proefwerkweek:((. In de kerstvakantie word hij waarschijnlijk gespoten, hier de plannen:
zwart frame,
zwarte achterbrug met aan de vario/inlaatkant gepolijst alu plaat erop gepopnagelt,
geen kappen
alles wat gepolijst wat kan worden gepolijst (klein lijstje: achterklok, velgrand, voetplankjesALU, achterdragersALU, rempot, gedeelte van het blok, en ik vind vast nog wel wat anders:P),
chrome achterveren,
IEDER boutje en moertje vervangen voor een RVS exemplaar,
bij de stang en het zadel nog plamuren, en frame op sommige plaatsen( niet de tankinham en lijnen, dit vind ik wel strak staan)11 december 2006 om 20:37 #269835
!Japieoh!_!Ciao!Zozo dat komt er wel goed uit te zien denk ik zo 🙂
Waarom doe je er geen kappen op ? 😕11 december 2006 om 20:42 #269836Omdat het toch meer een showbrommer word, dus wil ik het blokje en de vario in de spotlight zetten:)btw, vario en achterkoppeling polijsten, dat kan er ook nog bij:).
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.