Vespa-Ciao.NL
:: G-no’s Black ’n Chrome SI

Home Forums Perso’s Projecten G-no’s Black ’n Chrome SI

15 berichten aan het bekijken - 136 tot 150 (van in totaal 200)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

PoliniCiao
    Bijdrager

Hij doet het niet (het filmpje) ? krijg dit te zien : ”The url contained a malformed video id.”
      Wel zeer vette pijp! :thumb

ArvidW
      Donateur

Filmpje deed het niet, ik heb ff gezocht op “proma cannon” en de jouwe gevonden, maby doet deze link het wel ?

[url]http://www.youtube.com/watch?v=CNRrtFKKCks[/url]

Ik ben niet zo weg van het geluid die hij maakt, maar de brommer lijkt er iig goed mee op te trekken 🙂 (pully 80 neem ik aan?)

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
        Home made engine dyno

TimoO_
        Donateur

poelie 80 jazeker. de brommer houdt nog een beetje in (afstellen he) en ik vind het geluid wel best mooi. die van de ninja ietsje lager en dieper geluid maar deze lekker blikkerig.

hansieb
          Moderator

Klinkt wel een beetje zoals de gun, met strakke trekveren een crossert 🙂

G-no
            Topic starter

klein updatje:
              stuur klaargemaakt, dus natuurlijk remhendels zwart gespoten/ gepolijst en snelgas gepolijst.Nu aleen nog een mooi decompressiehendeltje regelen en er komen natuurlijk nog andere handvaten op, niet deze goedkope troep:

black and chrome rules!

en er is ook nog iets leuks binnengekomen via de post:

beetje bij beetje komt hij in elkaar:D

ciaoracer
              Bijdrager

Nou ziet er allemaal weer lekker uit.

Zeker dat flensje is wel lekker.;)

TimoO_
                Donateur

vieze lul 😛 ik wil ook een 27mm flens :(. heel mooi stuur hoor, eens zien hoe het op je Si uitziet. dus schiet es op en zet dat ding inelkaar :P.

Edjuh
                  Bijdrager

Mooi spul, ik wil die deps horen knallen binnenkort!

G-no
                    Topic starter

haha moet jij nodig zeggen timo:P wie is hier al langer bezig met zijn brommer?:P

@kwafo: het zwarte is zwart gespoten(duhh) en daarna met blanke lak. het gepolijste is gewoon gepolijst, zonder iets erover.

@edjuh, ik weet het, kan ook niet wachten om hem te horen en erop te rijden. heb vandaag trouwens bij timo de bocht voor de calibrata gemaakt, zodat iemand bij mn pa op het werk hem met tig in elkaar kan lassen:) ik zit trouwens te twijfelen of ik mijn cannon wil omlassen, vind het eigelijk wel zonde:(

ArvidW
                      Donateur

Cannon omlassen, waarom niet? Kijk eens naar Thomas Simonini pijpjes enz enz ziet er toch nog kei mooi uit ?:)

En Thomas zegt echt veel verschil te merken tussen 22mm en 27mm flens uitlaten 😀

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
                        Home made engine dyno

TimoO_
                        Donateur

kan jij wel zeggen :P. maar het enige wat jij nog hoeft te doen is die velgen te spuiten, de voorvork in orde te maken en banden bestellen en dan kan je hem in elkaar gaan zetten. en als je het frame in elkaar hebt zit je al een heel stuk verder :P. of heb je nog wat te doen?

G-no
                          Topic starter

velgen spuiten niet veel werk? kmoet wel nog de velgranden polijsten eh, en dat is niet zo ff gedaan:no voorvork moet ik nog kopen, wil er een korte ebr voor puch in hebben misschien met een clip-on stuur:) en natuurlijk nog wat aan mn achterbrug doen……

TimoO_
                            Donateur

ja maar als je nou eens begint dan krijg je het misschien nog een keer af :P.

Edjuh
                              Bijdrager

Ebr voor puch? Si vork is veel beter man!

Crullie
                                Donateur

Moi G-no:bier
                                  Te gek man, dit wordt echt gaaf.=)
                                  Doe het rustig aan want dit verdient veel aandacht.:!:!

TICKLING BARN
                                15 berichten aan het bekijken - 136 tot 150 (van in totaal 200)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.