- Dit onderwerp bevat 175 reacties, 26 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 19 jaren, 4 maanden geleden door TimoO_.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
16 november 2006 om 16:07 #443483
jeeej speedengine binnen.. dr zijn blijkbaar wat problemen mee geweest.. moet m ff uit mekaar halen denk ook andere kruk erin.. en 1 van de 3 tapeinden aanpassen want die staat scheef, krijg mn cilinder er niet goed over :no en de poorten beetje bijslijpen want die zien dr dus egt raar uit, hele lasnaad overheen
23 november 2006 om 11:52 #443565speedengine is in orde gemaakt 🙂 alleen de kruk draait iets te stroef naar mijn mening.. dus ik weet niet of ik m nou weer uit mekaar moet gaan halen of drop blijve timmeren 😕 .. in ieder geval probeer ik m zaterdag aan het lopen te krijgen en Jeannot ook, dan gaan we bij n vriend van ons op zn vader’s land rijden 😀 , met de vering van een ciao 😛
23 november 2006 om 13:19 #443566Gewoon beetje hameren enzo….. tot die los gaat mag altijd wel een beetje spanning in.
Schroefjes los dan tikken beetje vast draaien enz enz.
23 november 2006 om 15:34 #443570multivar binnen:D gelijk met zwarte trekveren en een gele drukveer:)word leuk zaterdag, in de drek crossen. 8)
23 november 2006 om 16:06 #443571ha je hebt het binnen :)… wel uitkijken he in de drek met mijn toekomstige cilinder 😛
23 november 2006 om 16:15 #443572die ooit van jou was 😛
26 november 2006 om 13:59 #443632miss is t ook wel leuk om te proberen (heb tog een kap extra) om n kap carbon-fiber look te maken 🙂 je weet wel met dat tuinmateriaal (soort matje) en dan dat verharderspul.. lijkt me wel appart 🙂 zeker bij n zwart/grijs frame lijkt me dat da bomb =)
26 november 2006 om 14:01 #443633TimoO_ :
miss is t ook wel leuk om te proberen (heb tog een kap extra) om n kap carbon-fiber look te maken 🙂 je weet wel met dat tuinmateriaal (soort zeil) en dan dat verharderspul.. lijkt me wel appart 🙂 zeker bij n zwart/grijs frame lijkt me dat da bomb =)26 november 2006 om 15:15 #443635lukt niet met anti-onkruiddoek.Smelt weg in combinatie met polyesterhars.
Je kan wel carbondoek kopen & epoxy hars gebruiken.Ik heb zo competitieboten (modelbouw) gebouwd vroeger.26 november 2006 om 15:51 #443636ja ik zag het in n how to bij scooter-freaks (sorry:P ). zou ik ook niet op de een of andere manier de kap alleen maar carbon look kunnen geven? eenn doek van iets wat op carbon lijkt op mn kap lijmen (ja wel goed dit klinkt een beetje grof gewoon erop lijmen), en dan met een of andere hars eroverheen?
want ik denk als ik dus n kap als mal gebruik, dat als ik dan de carbon fiber heb gemaakt dat die dan te klein (binnenkant als mal) of te groot (buitenkant als mal) wordt en niet meer op mn frame past.26 november 2006 om 15:54 #443637Dan moet je eerst van je positieve mal(kap) een negatieve mal maken( in gips of pur e.d.) en dan daar je kap in maken.
26 november 2006 om 15:58 #443638dan maak ik hem liever carbon-look, want t gaat mij alleen maar om t uiterlijk van de kap, en ga geen dagen en geld verspillen voor “egt” carbon-fiber te maken, want veel gewicht zal t niet schelen :condan . Dus iemand misschien enig idee hoe ik dat kan doen? carbonlook?
26 november 2006 om 16:00 #443639Carbon stickervel kopen
26 november 2006 om 16:11 #443642ja zo carbon-look laten maken (De Grote Beurt style) dompelen ze het onderdeel in een bad, samen met een carbon matje zegmaar. werkt perfect, ziet mooi uit, alleen, vraag me niet waar je het hier in de buurt kunt laten doen :p
26 november 2006 om 16:12 #443643hmm kan je dat niet zelf doen? 😛 ik had t ook eerst gezien op de grote beurt, zag er inderdaad wel netjes uit voor de grote beurt 😛 maar lijkt me wel vet om dan mn kappen een badje te geven 😀
nog n ideeee 😀 ik spuit mn frame (dt verneukt zwarte frame) eerst helemaal geel, dan gooi ik er gaas overheen en spuit ik hem zwart met grijs met een schuine schijdingslijn. gaat hopelijk lukken en gaat hopelijk
uitzien. t zal nog wel n tijdje duren voor ik m ga spuiten maar ik reken op volgend jaar februari, omdat ik m eerst motorisch bij mekaar wil hebben. wat waarschijnlijk wordt:
80cc Polini
Polini Evolution
19mm DellOrtho
Simonini krul (of racing na een tijdje) -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.