Vespa-Ciao.NL
:: G-no en TimoO Vespa Special

Home Forums Perso’s Projecten G-no en TimoO Vespa Special

15 berichten aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 176)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

G-no
    Topic starter

we zullen zien…

hansieb
      Moderator

Heb je nou een deps geregelt dan ? josdijkman heeft toch helemaal geen depsies meer liggen…

Was dat voor scooba uitlaat polini evo ding? liever YASUNI 😀

G-no
        Topic starter

ja er komt een deps van jayton:D

en als jij me een dikke yasuni kan regelen…..

TimoO_
          Donateur

een dezer dagen komt mijn speedengine ook binnen, daar pleur in dan de 60cc LC op, 13/13 met malossi filter, gefreesde kruk erin.. en dn onder het GROENE frame, dus niet het frame dat ik nog op moet knappen.. met 3 spaaks velgen die ik zwart ga spuiten..

Dan komt er dus bij dat ik 30 december jarig ben, dus dat word weer geld binnenkrijgen, dus weer nieuwe brommeronderdelen 😀 .. in ieder geval, dan ga ik het zwarte lelijke frame opknappen (zwart/donkergrijs/geel), probeer 5 spakers te regelen, stang ertussen, en kijken voor ene mooie voorvork met racestuur.. daar ga ik me een lekker harde setup in zetten 🙂 n malossi reedvalve of polini evolution, met n dikke cilinder en leuke uitlaat dikke carb, en dan maar kijken hoe die gaat =)

hansieb
            Moderator

G-no :
              ja er komt een deps van jayton:D

en als jij me een dikke yasuni kan regelen…..

Ah k

Ja check scooter-freaks.nl ? staan genoeg uitlaatjes op… weet niet wat voor cilinder je onder de scooter hebt zitten:con

TimoO_
              Donateur

kost dat niet een beetje veel, iemand die ik ken heeft net zo’n uitlaat gekocht en die is ongeveer 150,- als het niet hoger is, ik denk niet dat jeannot zoveel aan een uitlaat wil uitgeven, en liever de funky pakt

hansieb
                Moderator

Yasuni R = 156 euro 🙂 heb ik liever dan zon FUNKY prul uitlaat..

G-no
                  Topic starter

hij komt ook niet onder een scoot, maar onder een vespatje

misschien iemand die een dikke scooteruitlaat wil ruilen tegen een zo goed als nieuwe badsnake?

edit, hier vinde ze et geen pruluitlaat…
                    http://www.scooter-freaks.nl/techcenter/tests/testbank_utilaat_polfunky_piaggio.php

hansieb
                    Moderator

G-no :
                      hij komt ook niet onder een scoot, maar onder een vespatje

misschien iemand die een dikke scooteruitlaat wil ruilen tegen een zo goed als nieuwe badsnake?

edit, hier vinde ze et geen pruluitlaat…
                      http://www.scooter-freaks.nl/techcenter/tests/testbank_utilaat_polfunky_piaggio.php

Funky is niet zo hele beste uitlaat, heb der wel eens een paar topics over gelezen EN WAAROM EEN SCOOTERUITLAAT onder een vespa is het woord powerband er wel op de vespa je draait maximaal maar iets van 9000 toeren op de ciao…?

Je hebt dan wel een variomatic maarja een scooteruitlaat hoort onder een scooter.

G-no
                      Topic starter

ik weet het maar als ik mijn badsnake vergelijk met de technigas…

je schrikt echt van het verschil in hoeveel beter het rijdt……

Jacky
                        Bijdrager

TimoO_ :
                          update:
                          speedengine verkocht.. had geen geld meer voor kickstart dus ga nu kijken naar n andere speedengine.. wel nu simonini krul:

K ben jaloers… die heb ik ook gehad:( Maar eraf gehaald… vond het toen en te erge knetterpot en dacht dat me ciao daarom slecht tork maar met ori ook dus waren waarshcijnlijk de zuigerveren … dit was toen nog en te grote ingreep voor me dus heb em verkocht en de uitlaat al eerder los:( LEIDER! Super ding!

TimoO_
                          Donateur

ja ga m binnekort testen als ik mn speedengine binnen heb 😀 alles in mekaar zetten, en dan de replica en krul testen.. maar maakt dat ding dan zo’n kabaal? barry zei dat het een best mooi geluidje maakde, dus verwacht geen replica lawaai

G-no
                            Topic starter

kheb vandaag een 12mm dellorto phbn standaart carb omgebouwd tot 18mm:) waarom 70 euro uitgeve als het met een uurtje werk en creativiteit ook gratis kan8)

TimoO_
                              Donateur

met de prachtige kolomboor van mn opa 😛 als we die tog niet hadden he G-no 😛

ik denk trouwens dat ik die ene proma dempers koop, die te koop staan op JMPB enzo. en die op mn proma replica zet, minder lawaai hoop ik.

TimoO_
                                Donateur

speedengine is vandaag op de post gegaan 😀 eens kijken hoe die 60cc gaat presteren

15 berichten aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 176)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.