Vespa-Ciao.NL
:: G-no en TimoO Vespa Special

Home Forums Perso’s Projecten G-no en TimoO Vespa Special

15 berichten aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 176)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

G-no
    Topic starter

barry :
      1 probleem!!!!!!!Of ik heb een doosje dat juist te klein is , of ik heb een DOOS,waar een halve brommer in past,dus morgen even vragen bij de buren.
      Maar krijgen doe je het zeker hoor,word zelfs verzekerd verzonden.

doe maar rustig aan hoor… kan toch pas weer in het weekend echt verder

nog veel plezier (werk) aan de pulsejet, en laat me wat horen als hij loopt

TimoO_
      Donateur

jij bent egt n gelukspik eh Jeannot dat je dat ding krijgt 😛 veel rijplezier met de speedengine nog barry 😉

barry
        Donateur

@jeannot,je pakje is vanmorgen verzekerd verstuurd met Prior,dus zal je het snel hebben.Speedengine zit helemaal in elkaar buiten de cilinder & vliegwiel.Ik heb vandaag de 46mm Polini & pinasco vliegwiel besteld bij JMPB

G-no
          Topic starter

SUPER:D

kan ik dit weekend waarschijnlijk beginnen met het opbouwen van mijn blokje, foto’s worden natuurlijk gemaakt en gepost;)

barry
            Donateur

G-no :

kan ik dit weekend waarschijnlijk beginnen met het opbouwen van mijn blokje, foto’s worden natuurlijk gemaakt en gepost;)

Maar je weet dat er 1 oogje afgebroken is héy,met een metalen plaatje is het zo gefikst.Heb zo met de Simonini rondgereden,vraag maar aan Tonni.

G-no
              Topic starter

barry :

G-no :

Maar je weet dat er 1 oogje afgebroken is héy,met een metalen plaatje is het zo gefikst.Heb zo met de Simonini rondgereden,vraag maar aan Tonni.

dit weet ik ja, maar als timo me een metalen plaatje wil lenen zal het zo gefiekst zijn;)

bedankt he:)

TimoO_
                Donateur

jup.. ps. Jeannot heeft zn 10 spaaks velgen binnen.. foto’s worden gemaakt

kuffi
                  Bijdrager

Die uitlaat heb ik ook eens gehad maar is volgens mij echt bedoeld voor zeer hoog toerige set ups dus ben benieuwd..

G-no
                    Topic starter

kheb een aantal dagen geleden het spruitstuk ontvangen van barry:)

nu aleen een 12 pen zuigertje vinden en dan eens kijken of het wil.

wat ik wel raar vind is dat het spruitstuk van de simonini motor gewoon zonder enige aanpassing op mijn eurocilindro zij inlaat past.

en voor de carburator heb ik een 12mm mina standaart carb gepakt, waar ik momenteel de vijl door aant hale ben:D

G-no
                      Topic starter

Ok, paar veranderingen in mijn setup:

De 80 Polini komt op mijn cp speedengine, en voor de cdi speedengine word een 47mm deps aangeschaft, verder komt er een polini funky uitlaat op, uiteraard icm de 27mm flens. Vario Malossi+ trekveren zullen ook een dezer dagen komen….
                        En ik ben nu bezig met een stang tussen balhoofd en zadel, die vandaag wel af zal komen:)

Jelle1989
                        Bijdrager

fotoo’s kwijl kwijl:p

G-no
                          Topic starter

fototje van de uitlaat:

cilindertje:

zij inlaatje:

*edit* die foto van de deps heb ik van deze site http://www.josdijkman.nl/bromfiets.html ligt het aan mij of is de deps hier nog gewoon nieuw te koop?

timschilders
                            Bijdrager

ziet er erg vet uit! past een 47mm deps trouwens wel in een speedengine? ik dacht dat er hoogstens 46mm in kon.
                              hoe ben je trouwens aan al dat vet spul gekomen?

G-no
                              Topic starter

die zij inlaat komt van tim hier van het forum, het simonini spruitstuk ervoor met 4 kleps carbon membraam(staat niet op foto’s wel in dit topic) komt van barry, de 47mm malossi deps komt als hij hem binne heeft van jayton, en het uitlaatje van me broers scoot:)

de boring van een speedcartertje is toch 50mm? hopelijk is de cilinderhemd van een deps 1.5mm dik en dan past het precies:)

Monstercitta
                                Bijdrager

Bij josdijkman is er niks meer van de deps te koop niet eens een tapeind of wat dan ook ben er zelf heen geweest en dat zij inlaat wat jij hebt sgiet voor geen meter op heb er zelfs 3 gehad en ze maar verkocht ding wilt helemaal niet zo snel gaaan of het lag aan mij en of aan al die andere mensen die hem ook hadden bij geen 1 reed het lekker harddd. En als je de originele spuitstukken had kwam de carb niet net als simonini maar juist anders om

15 berichten aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 176)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.