Vespa-Ciao.NL
:: G-no en TimoO Vespa Special

Home Forums Perso’s Projecten G-no en TimoO Vespa Special

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 176)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Edjuh
    Bijdrager

Herr FlicK :

en waarom niemand een kickstart reedvalve koopt is omdat het niet cker weten past bij ciao, je rijd met een miezerige 13 carburateur op zo’n inlaat. en er zitten geen spoelpoorten in behalve de DEPS poort. en meeste hebben meer een polini cilindertje dan een malossi

Jij hebt zelf zo’n carter maar je ziet niet dat er ook gewone poorten inzitten?:|

Herr Flick
      Sleutelbeheerder

jaaaa ok die zitten er wel maar izjn wel klein 😛 maar t is eigenlijk bedoelt voor de DEPS poort dat bedoel ik.

*Ed: Ik zal ff editen om het niet te veel offtopic te doen:-), Die poorten lijken klein, maar dat komt volgens mij omdat de diameter van het carter groot is, dus je cilinder komt niks te kort.*

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
        Gele Racefrikandel

Jayton
        Bijdrager

Hoi Iaccaloco,

Dat was ik over die zij-inlaten. Ik had je benadert omdat je mooie foto’s op je site had staan. Deze koop ik dan op met carterhelft.
          Overigens kreeg ik laatst te horen dat ik waarschijnlijk al half november weer een lading speelgoed ontvang. En dat er waarschijnlijk wel DEPS cilinders bij gaan zitten, maar BELOOF NIETS!!!! Dus onderdelen komen er wel aan voor de liefhebbers.

Groeten

JL
          Bijdrager

jayton onze huisleverancier :p

R.oel !

hmm ben benieuwd !! 😀 verkopen is denk ik geen probleem met dat soort spul 😛

G-no
              Topic starter

zo, ik heb vandaag mijn 46mm polini en mijn 2e speedengine met elektronische ontsteking binnengekregen:D. heb ik geruild tegen mijn kickstart en standaartcilindertje met 12/12+ 20 euro.

dit gaat samen met de eurocilindro zij inlaat en 19mm carb en de malossi voorvario wel :rules rijden denk ik:D

foto’s volgen…..

G-no
                Topic starter

nog even een paar foto’s van hoe hij er nu bij staat:

dit is dus met de 46mm polini op de ”normale” speedengine zonder zij inlaat, want daat moet nog een spruitstukje voor gemaakt worden zodat er een 4 kleps membraam in past

hope you like it:)

Jayton
                  Bijdrager

Ziet er goed uit man! Maar moet je die Bad Snake niet vast maken aan de cilinderkop (bout)? Dan zit die echt muur vast…..:thumb

pier
                    Bijdrager

Zag in de 1ste post dat je 10 spaaks velgen zocht?? ik heb nog een set ligge dus.. bij interesse pm maar 🙂

TimoO_
                      Donateur

hij heeft al 10 spakers..

G-no
                        Topic starter

GVD

waarom breken mij spietjes steeds:boos

ik had het blok eronder gelegt met de 70 polini ( de 80 doet het nog niet want daar moet ik een ander sproeiertje voor halen) liep hij 5 seconden en toen brak mijn spietje.. spietje vervngen en vliegwiel ook ( spiebaan was heerlijk naar de kut geholpen) toen liep hij weer 5 seconden en brak dat*** spietje weer:boos

ik heb het vliegwiel goed vast gezet voordat ik het blok eronder lag en de spiebaan was in orde..

weet iemand waar dit door komt?

murkus
                          Bijdrager

vergeetje die ring misschien…heb ik ook weleens gehad..

edit ik vind die bad snake egt GAAF staan hoor:)

G-no
                            Topic starter

bedankt, ik ben er ook egt blij mee:D en die 5 seconden dat hij liep klonk hij nog mooi ook:)

G-no
                              Topic starter

HIJ LOOPT:D en nu langer als 5 seconden:)

die badsnake heeft echt een bruut geluidje8) klinkt net als een crossmotor.
                                aleen het starten gaat een beetje klote, ik moet namelijk aan de snaar trekken om hem te starten… omdat mij startschoentjews niet aangrijpen.

en als dat niet goed lukt, dan beland de snaar naast de achterpoelies en als je dat dan niet doorhebt dan help je zo je snaar naar de haaien ( om het even netjes te zeggen ), zoals dus bij mij is gebeurt:(

G-no
                                Topic starter

weet iemand de maat van een bravo variosnaar?

dan haal ik die ff en dan kan ik even gaan rijden:)

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 176)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.