- Dit onderwerp bevat 175 reacties, 26 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 19 jaren, 4 maanden geleden door TimoO_.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
2 december 2006 om 20:19 #443756
schone spullen , geen woorden voor…………………..
2 december 2006 om 23:15 #443759Rebel :
Damn it’s hot 😛echt mooi man
en ik wil je witte zadel 😀ten 1e het is niet hot :p want heb waterkoeling
en ten 2e heb je een zwart zadel? want ik wil een zwart zadel dus kunnen we het witte en zwarte zadel ruilen.
hier de foto’s alvast ik zal ze zo snel mogelijk maar de 1e post verplaatsen anders krijgen we hier ook weer zo’n chaos. maar moet eerst bij G-no daarvoor inloggen.
de 16mm die ik op m’n speedengine ga plakken:

mijn brommer:

blokje in tha spotlight:

Ciao polini met G-no’s badsnake eronder (staat mooi he):

hetzelfde (maar nu mooie radiateur of niet:D)

de bestelling op mopshop:

even nog de werkplaats (zoals je waarschijnlijk wel aan de elektromotoren ziet van een elektrobedreif):

nog een van alle rommel durf de elektromotoren niet te tellen (dit is trouwens de werkplaats, nog niet over de opslagplaatsen gesproken (zal ik ook wel eens een foto maken en van de moter van m’n vader (harley street-rod))

en nog een foto van de draaibank waar mn opa zo trots op is dat hij hem niet gebruikt (hij gebruikt alleen maar de oude)

de veerubber bandjes op die foto komen op m’n 3spaaks velg voor. dan burn ik mn achterband even plat en dan zal onderhand wel m’n achterband binnen gekomen zijn.
de brommer zit nu in elkaar maar hij doet het nog niet. ik hoor een vaag geluidje als de koppeling pakt dat is waarschijnlijk het vliegwiel of erger iets in de cilinder. moet ook nog een grotere sproeier in (heb nu 56 :con) en dan hopen dat hij start he 😀2 december 2006 om 23:28 #443760TimoO_ :
=) =) =) bestelling mopshop binnen =) =) =)
ik vind niet dat mensen kunnen zeggen dat de levertijd van mopshop lang duurt. egt snel binnen en mooie spullen goed verpakt enz.dat jij 1x mazzel hebt betekend niet dat ze snel zijn
nooit gehoord van:
1 zwaluw maakt nog geen zomer2 december 2006 om 23:46 #443761zegt een goed geintegreede chineesdie een gezegde boekje hebt geleze ?.. kom op man .. die jongen is blij met ze nieuwe spulletjes ! en ze projecht vin ik ook indrukwekkend.. respect voor die mannen ( helemaal op die leeftijd 😛
Mike2 december 2006 om 23:52 #443762Mike :
zegt een goed geintegreede chineesdie een gezegde boekje hebt geleze ?.. kom op man .. die jongen is blij met ze nieuwe spulletjes ! en ze projecht vin ik ook indrukwekkend.. respect voor die mannen ( helemaal op die leeftijd 😛achja maakt me niets uit hij heeft wel gelijk 😛 maar ik bedoel je moet ze gewoon een beetje opfokken heb ik ook gedaan zovan ja ik heb die spullen dan nodig enz.
maarja bedankt voor het compliment 😀 maar zonder dit forum wou ik niet weten waar G-no en ik mee bezig waren. dus jullie ook bedankt 🙂
3 december 2006 om 00:22 #443763wat probeer je te zeggen mike?
dat mn genialiteit jouw overtreft en jij je aangevallen voelt waardoor je een domme opmerking moet maken over mn afkomst waar nergens op slaat?ik vind t projectje van hun wel vet.
maar wat gaan jullie doen met die carbs?heb je nou de orginele inlaat afgesloten? en de carb aan de zijkant a la simonini stijl voor benzine toevoer?
khoop wel dat t past tussen je ciao frame3 december 2006 om 00:30 #443764ej effe rustig 😛 ik wil geen 3 pagina’s ruzie gespam onze special.
en wat we met de carberateurs gaan doen, erop zetten ! lijkt me toch logisch 😛 hij pleurt hem op de zij-inlaat (zie G-no’s fotos) en ik pleur hem op mn speedengine (zie beschrijving boven mijn foto)
3 december 2006 om 00:30 #443765Ik heb de originele inlaat afgesloten(heeft toch geen nut ivm volle wangen krukas), en met de carb op de zijkant kan ik gaan tot 21mm:) En ik heb een SI, geen ciao(die komt ooit nog wel).
3 december 2006 om 00:46 #443766ik probeer ook geen ruzie te zoeken:D
mike is wel een aardige kill, maar wat ie net zei sloeg gewoon nergers op.maar ik verwar me dus met jullie projectjes, jullie posten ook zo door elkaar heen.
ben wel benieuws wie sneller is:p3 december 2006 om 00:56 #443767hm ik denk tog G-no 😛 (tenminste met de setup wat ik nu heb wel) want n 60cc polini tegen een 80cc malossi deps :P, n koppeling tegen een vario?, een membraam tegen een krukasgestuurde inlaat?, een vollewangen tegen een standaart? neeeeeh.. het enige waardoor ik in een race kan winnen is hopen dat G-no een warmloper krijgt
3 december 2006 om 01:26 #443768Kheb vandaag ook nog een inlaatje uitgeboort voor een vriend van me zijn ciao:
13.5MM8)

Ik snap niet hoe arvid zijne tot 14.5 heeft gekregen:o Dit is al flinterdun.
3 december 2006 om 02:59 #443769Mooie werkplaats! Als je een beetje handig met de draaibank wordt mag je voor mij wel een stalen vario koppelingshuis draaien!
3 december 2006 om 06:43 #443770Very nice 🙂 ziet er allemaal leuk uit helemaal die zijinlaat ben erg benieuwd hoe hard dat gaat lopen.
Zie de laatste tijd wel weer wat extreme geveilde en geboorde setups helemaal mooi als het goed loopt! :bier
3 december 2006 om 11:24 #443771TimoO_ :
de 16mm die ik op m’n speedengine ga plakken:
Je moet eens spruitsukje van speedengine goed bekijken, dan zie je dat deze nou niet echt goed overeenkomt met de speedengine inlaat. Mischien moet je er nog een vijl doorheen halen (dus op de fotot naar boven en beneden vijlen) dan krijg je de beste flow.
Ik ben echt wel zwaar benieuwd hoe het gaat lopen:D, vind het wel vet dat er op een speedengine een 16mm carburateur gezet wordt:D
G-no :
Kheb vandaag ook nog een inlaatje uitgeboort voor een vriend van me zijn ciao:13.5MM8)

Ik snap niet hoe arvid zijne tot 14.5 heeft gekregen:o Dit is al flinterdun.
Tjah, veel geduld, en ik heb hem maar tot 13mm opgeboord, en de rest is opgedremeld… Dus met zo’n klein schuurrolletje zo precies mogenlijk overal evenveel weghalen. Dit is nog best wel netjes gelukt:)
Tot nu toe is hij nog niet afgebroken, dus die 13.5 hoef je je zeker geen zorgen om te maken:), je hebt hem wel super netjes gemaakt:D
AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
Home made engine dyno3 december 2006 om 11:48 #443772Edjuh :
Mooie werkplaats! Als je een beetje handig met de draaibank wordt mag je voor mij wel een stalen vario koppelingshuis draaien!
ja ik ga binnenkort proberen een flensje voor G-no te draaien en een paar vliegwielen. ik heb toch nog een vliegwiel wat ik mag verkloten omdat de spiebaan toch beschadigt en onbruikbaar is. maar natuurlijk eerst met m’n opa een paar keer iets uitdraaien en dan hopen dat ik zelf aan de gang kan 🙂
en @ arvidW
ja ik weet het, er moeten nog een paar dingetjes aan m’n carter en spruistukje enz. gebeuren. maar eerst ga ik eens met 13/13 rijden kijken hoe dat gaat, en als ik een paar keer ermee heb gereden ga ik eens de 16mm erop zetten om te kijken hoe dat gaat zodat ik het verschil voel.maarja nu even proberen de brommer aan het lopen te halen en hopen dat Cap (bromboer) open is voor een groter sproeiertje. en ander stuurtje probeer ik er vandaag ook nog op te zetten. en de malossi trekveertjes en de veerubber banden op mn 3 spaaks 🙂 edit: wat een gebruiksaanwijzing bij die malossi trekveertjes. wel handige informatie erbij (weet iemand toevallig wat campi di taratura molle betekend?)
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.