- Dit onderwerp bevat 175 reacties, 26 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 19 jaren, 4 maanden geleden door TimoO_.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
27 november 2006 om 19:14 #443669
Ik heb van edjuh gekocht: Een 47mm d.e.p.s =)(BLIJ!!)
het geld is over gemaakt, ik verwacht hem deze week:)27 november 2006 om 19:26 #443670Hehe, jaja en niet zomaar een!! ZGAN welteverstaan:)
Ga je een speedengine er voor aanpassen??
Rest wordt waarschijnlijk aan een broabander verkocht(houdou!) behalve de uitlaat waar ik zelf nog mee ga stoeien.
Met die cilinder moet je op een dag wel een malossi blok hebben eigenlijk, anders haal je er gewoon te weinig uit!
gr.
27 november 2006 om 19:45 #443672jup, hij komt op een speedengine, die natuurlijk nog een grote behandeling met de vijl te verduren krijgt. en ik hoop dat ik er met de zij inlaat ongeveer evenveel uitkrijg als met een malossiblok (cijfertjes zijn hetzelfde, 4kleps menbraam, 19mm en volle wangen). maar ik denk toch dat er op een dag nog eens een malo blokkie komt. oooit……
27 november 2006 om 19:56 #443673Kijk, een zij-inlaat, das andere koek! Daar moet het wel mee lukken denk ik.
29 november 2006 om 20:17 #443704hier m’n bestelling op mopshop:
Aufnahme-Klammer
Auspuff-Dämmwolle Polini
Benzinfilter rund (Stk.)
Benzinhahn Standard
Benzinschlauch neon-gelb
Bremsgriff kpl.
Gasgriff kpl.
Griffgummis PRO-GRIP “Scooter”
Kupplungsfedern Malossi (Set)
Malossi Luftfilter-Einsatz “Air Boost”
Nadellager Standard
Racing-Gitter Alu
Reifen Vee Rubber VRM 099
Reifen Vee Rubber VRM 099
Ventilkäppchen-Set “Spike”
Zylinder-Dichtsatz Poliniik weet het soms wat nutteloos spul maar nutteloos spul kan ook nuttig zijn :con . oh nee tog niet. meeste is gewoon zodat t dr mooi uit ziet beetje details, en sommige dingen zijn gewoon nodig. en natuurlijk de veerubber bandjes en malossi trekveertjes 🙂 . ik vroeg me af wat die malossi luchtfilter-aansluitstuk was, dus ik denk 88 cent gewoon ff kijken dn zien we t wel hoe nutteloos het is =) . als ik dit binnen heb nog een maandje en dn komt mn evolution engine er spoedig aan =) =) =) =) ja ik verklap jullie wel veel vind ik. ik zweer je de ciao die ik nu ga maken heb ik op m’n 80ste nog die gaat mee m’n graf in 😛 . en m’n frame wordt hopelijk ook UBER =)
29 november 2006 om 20:21 #443706Evo engine :kots
Als je geld aan het besteden bent koop dan een reedvalve!!!!
29 november 2006 om 20:25 #443710hmm nee 😛 ik hou het gewoon bij evolution engine 🙂 ik wil ook weer niet vliegen en ik heb al n evolution engine gevonden voor een vrij goed prijsje en om nog s n malossi D.E.P.S. ofzo voor op die reedvalve te kopen heb ik het geld niet voor. ik wil mn ciaotje gewoon helemaal polini, behalve de trekveren en luchtfilter enz. dan. maar polini carter polini cilinder. malossi laat ik G-no leuk mee verder kloten 🙂
2 december 2006 om 18:43 #443742vandaag:
BIG sleuteldag gehad. mijn brommer zit bijna helemaal in mekaar (remmen en waterkoeling nog niet) maar start jammer genoeg nog niet. morge even checke of de zuiger goed om zit en grotere sproeier erin doen (65 ofzo), ontsteking doet het wel ben ik van dat gekloot af :D. ook heb ik de eerste post ff ge-edit dus check maar. en heeel veel nieuwe foto’s gemaakt o.a. van mijn brommer helemaal ineen en G-no’s malossi DEPS en zij-inlaat. dus checken =)2 december 2006 om 19:17 #443749
Rebelze worden echt ziek die dingen van jullie
vooral als je ziet dat jullie nog niet zo oud zijn
echt goed bezig man
2 december 2006 om 19:39 #443750Zoals timo al zei grote sleuteldag gehad.
Ik heb gedaan:Deps bewondert:

Spoelpoort doorgetrokken:

Carter in elkaar gezet:

Super speed engine:D

Bitsje auw kloete gemaak:

hope you like it;)
2 december 2006 om 19:54 #443751Wunderschön:bier
Je moet echt een 27mm poort regelen, dat is de enige smet op de foto, zo’n klein poortje. Trekt wel beter moet ik zeggen, zo’n 22mm, maar hij zal vast wel meer vermogen geven als je een dikke hebt.
Krukas ziet er vettt uit met dat gat er in.
Superspeedengine haha! Moet die zij-inlaat niet omgedraaid worden zodat hij net als de simo staat?
2 december 2006 om 19:58 #443752Alle foto’s staan er!
2 december 2006 om 19:58 #443753
RebelDamn it’s hot 😛
echt mooi man
en ik wil je witte zadel 😀2 december 2006 om 20:08 #443754nog vergeten:
Homemade 18mm

En @edjuh, dat spruitstuk hoort zo om, anders komen de gaatjes niet meer overeen.
2 december 2006 om 20:15 #443755=) =) =) bestelling mopshop binnen =) =) =)
ik vind niet dat mensen kunnen zeggen dat de levertijd van mopshop lang duurt. egt snel binnen en mooie spullen goed verpakt enz. =) veerubber bandjes malossi trekveertjes en nog andere kleine rotzooi 😀 -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.