Home › Forums › Algemeen › Kroeg praatjes › Frustratie topic
- Dit onderwerp bevat 8 reacties, 5 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 2 jaren, 11 maanden geleden door Intellect80.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
19 juli 2019 om 21:13 #788706
Sleutelen en frustraties gaan nou eenmaal hand in hand. En anders kom je ze in het dagelijkse leven wel tegen. Soms is het gewoon lekker om eens lekker te zeiken, zeuren en klagen.
Dus brand maar los.. Op je vinger geslagen? Afgesneden door een wegpiraat? Uitlaatpoort afgebroken? Snaar geknapt? …? …?
Ik heb er gelijk 2 om af te tappen.
15 kilometer van huis een lekke band krijgen en net dat ene paar schoenen aan hebben waar je na 5 minuten staan al last van je voeten krijgt 😵
Bijna klaar met sleutelen, en uitgerekend het laatste boutje draait dol waardoor het halve blok weer los moest 🤬
Welkom op ons forum!
Breng een bezoekje aan mijn Ciao project.14 september 2019 om 12:04 #790196Even trekveertjes vervangen.. Kutzooi 🥴
Welkom op ons forum!
Breng een bezoekje aan mijn Ciao project.14 september 2019 om 12:49 #790198Nou dan heb ik er ook wel ff een,
Zat ik gisteren te sleutelen nadat me Citta niet lekker wou lopen. Ging allemaal lekker makkelijk, ik was bijna klaar en draait opeens het schroefdraad van het tuitje van mijn enige 13/13 kapot! Tering zooi, kon wel janken want ik wou lekker rond rijden met dat mooie weer…14 september 2019 om 18:30 #790200Het tuitje? Waar de benzineslang op komt bedoel je?
Welkom op ons forum!
Breng een bezoekje aan mijn Ciao project.14 september 2019 om 20:33 #790207Effe het blok wisselen voor een andere die je nog had liggen en er dan achter komen dat je voor de kl*te niet bij de plus en massa stekker komt bij een Si met dikke volwassen vingers :’). Die prik ik er de volgende keer aan voordat het blok eronder gaat.
14 september 2019 om 20:59 #790209@AA-T inderdaad ja, schroefdraad er van kapot. Heb het al 3 keer gezien bij nieuwere carburateurs.
14 september 2019 om 22:00 #790212Met de treeplankjes eraf toch wel @thijs_dr_evo?
Mooi klote @magnus01, ik haal eigenlijk altijd het slangetje los en niet de banjo. Misschien een tip 🙂
Welkom op ons forum!
Breng een bezoekje aan mijn Ciao project.17 april 2023 om 18:07 #819741Beste forumleden,
We hebben het allemaal druk tegenwoordig, maar er is iets wat we echt niet kunnen laten schieten: het verklaren van onze avatars! Het is net zo belangrijk als onze koffie in de ochtend, onze telefoon opladen en het checken van onze Insta-stories.
Dus, als je nog steeds rondhangt met een avatar die zo mysterieus is als de Bermuda-driehoek, dan willen we je vriendelijk maar dringend vragen om deze te verklaren in het speciale topic daarvoor. We willen graag weten wat je ermee bedoelt en waarom het zo belangrijk voor je is dat we het moeten weten.
Als je niet kunt uitleggen waarom je een bepaalde afbeelding hebt gekozen, dan zullen we dat accepteren als een bewijs dat je een echt kunstwerk hebt gemaakt. Maar we zullen nog steeds blijven vragen tot je ons een verklaring geeft, want we zijn vastbesloten om te begrijpen wat er in dat artistieke brein van je omgaat.
Laten we ons beste beentje voor zetten en onze avatars verklaren, en wie weet ontdekken we nieuwe inzichten over elkaar en onszelf. We rekenen op jullie!
17 april 2023 om 18:27 #819744
No stress, all fun and a bit of speed -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.