Vespa-Ciao.NL
:: Friesland tourtje zaterdag 15 oktober 2016

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Friesland tourtje zaterdag 15 oktober 2016

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 41)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

#RIDINGSOLO

Count me in! Als het gaat lukken met vervoer.

Florian
      Moderator

Misschien kom ik ook wel 1 dag toeren, mits mooi weer..

speedbuxy
        Bijdrager

Zoals de Citta nu rijd denk ik dat ik zelf daar voor ga/moet passen.
          Ding trilt als een dildo boven de 50:D:|

Jelle
          Moderator

Dan zet je er even wat nieuws onder Andree….

Dat red jij…

Maar even wat anders wanneer gaan we dan???
            Aangezien ik nog steeds een knappe 11 steden brommer in elkaar moet zetten en niet alle tijd van de wereld heb…

VespaAvanti
            Topic starter

Weekend van 15 en 16 oktober, liefhebbers?

Jelle
              Moderator

ja ik!

Billy
                Donateur

Haal dat vraagtegen alsjeblieft met een rotgang achter mijn naam vandaan stephan.
                  Ik ben er sowieso bij!!

VespaAvanti
                  Topic starter

Aangepast, de lijst gaat nu over defenitieve aanmeldingen

De Brandweer
                    Bijdrager

Ik pak graag nog even een dagje mee ook. Zal denk ik zondag worden.

Jelle
                      Moderator

@brandweer, pak dan ook de zaterdagavond mee… (als je kan, wil enz)

Even gezellig met de kerels Harlingen in…

#RIDINGSOLO

Stephan zet je me op de lijst 😀

speedbuxy
                          Bijdrager

VespaAvanti :
                            Aangepast, de lijst gaat nu over defenitieve aanmeldingen

Ik kan me niet herinneren dat ik jou heb gevraagd mijn rit te organiseren.
                            Ik heb aangegeven er volgend jaar weer 1 te zullen organiseren en volgens mij hoor je daar dan respect voor te hebben en niet gewoon hem zelf organiseren omdat dit je niet aanstaat.
                            Het zou in mij niet eens zijn opkomen om jou Limbo toer te organiseren omdat het jou een jaar niet uitkomt of er geen zin aan hebt, of wat ook maar.
                            En dat ik nu dit najaar eens wil in plannen om m,n Citta eens gronding aan te pakken (wat al jaren moet) lijkt me niet meer dan logies.
                            (hij trekt/wijkt zelfs uit naar rechts)
                            En vind dit dus ook een vrij aparte/lompe actie.

@Jelle
                            Ik kan me nog wel herinneren dat Gerarduz door de VCT organisatie werd ”aangevallen” omdat hij alleen het woord VCT in z,n titel tekst had gebruikt.
                            En dit was enkel om het woord. Maar verder een totaal eigen toer, in eigen provincie.
                            Dan had je nu dat inzicht ook moeten hebben ipv je aan te melden bij een toer die eigenlijks van iemand anders is.

VespaAvanti
                            Topic starter

andree wij hoopte dat je gewoon ging meerijden en de route bepaalde. vandaar dat we het intressetopic hebben omgetoverd naar een definitieve lijst enz. Maar als jij echt niet meerijd en niet de tour uitstppeld, dan houd het op en wordtbhet gewoon een frieslandtourtje

Jelle
                              Moderator

@buxy, net als VespaAvanti ging ik er ook gewoon vanuit dat jij als ouwe tourridder op je rood/witte stalen ros mee zou rijden e de route zou bepalen…

speedbuxy
                                Bijdrager

De wil is er ook wel, maar de Citta laat het gewoon niet meer toe.
                                  Ding trekt vrij erg naar rechts.
                                  Zelfs zo erg dat ik het stuur recht kan houden door enkel mijn handpalm tegen die kant aan te drukken.
                                  Denk dat de rechter voor veer focked is ofzo want hij veert ook te soepel.
                                  En daarbij is ie motorisch ook ten einde, dus hij moet gewoon uit elkaar.

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 41)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.