Vespa-Ciao.NL
:: Friesland tour 2011

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Friesland tour 2011

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 327)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Florian
    Topic starter

Hahah Andree dat is het zeker, maar ik dacht ga het eens even googlen. maar het is denk ik allemaal gebaseerd op vorige jaren (qua tempraturen)

Gerard je staat er bij, we rijden speciaal voor jou 3 rondjes om het heerenveen stadion:thumb

Javad
      Donateur

Ah, kijk eens aan, het eerste tourtje van dit jaar wat me aanspreekt.
        Lekker gummen naar Friesland en dan dik touren, strak plan!
        I’m in.

<3 Thunderstone
        Check mijn perso!

VespaAvanti
        Donateur

Jammer dat het op de verjaardag van me broertje is zie ik nu maar denk dat ik er wel alsnog bij ben;)

speedbuxy
          Bijdrager

Kijk that’s the spirit:thumb

Florian
            Topic starter

Mooi Javad dat je ook komt:thumb
              Stephan that’s the spirit, dat moeten we hebben, altijd goed gezelschap een paar gekke limburgers erbij;)

EDIT:

Huuh ik meende dat ik je er al bij had gezet (vespaavanti) niet dus, dan bij deze:thumb

Docs
              Donateur

speedbuxy :
                Das wel heel erg koffie dik kijken qua tempraturen:D

@steven
                Je hoeft er niet meer te stoppen hoor, maar het is voor ons friezen en de rest van nl volgens mij al wel algemeen bekend dat groningers nl of friesland niet in komen zonder hun paspoort te laten zien:D
                En volgens mij moeten jullie tegen woordig ook al een green kaart of zoiets aanvragen, dus zou me daar nog maar even snel in verdiepen anders laten ze jullie er morgen niet door bij de grens:D

Idd, jij(Andre) doet zelf net zo goed mee:D(iets met uitlatentest) Maarem, ik ga uit van mooi weer tegen die tijd :thumb Als alles zo verloopt als nu ben ik er wel bij. Maarja, is nog ver weg en kan nog van alles gebeuren.

OrangeCiao
                Donateur

zet mij ok maar op de lijst als vespa avanti gaat dan kom ik met hem mee:thumb

Gerarduz
                  Donateur

Steven :
                    Als ik thuis ben rij ik mee, zet me maar in de deelnemerslijst :thumb

paspoort: check
                    woordenboek nederlands – fries: check
                    fc groningen shirt aan: check
                    😛
                    —————————————————————–
                    zonder gehekheid::!

Paspoort : visa in aanvraag , ja die Friezen kunnen nog wel eens dwars liggen:D

Woorden Nederlands-Fries n.vt. Het is oer de wei ( over de weg)

FC sjaal: check!:relax

Dan nog de grens over en dan wordt nog wat dan .
                    Ik ben helaas nog niet bezit van het fel begeerde FAA certificaat:D

KLIK OP HET PLAATJE VOOR DUIDELIJK BEELD!
                    Nadere info : http://www.trotsvanhetnoorden.nl/faa.php?id=2&sid=31

Voor de grensovergang actie specifiek: http://www.trotsvanhetnoorden.nl/faa.php?id=110&sid=31

Maar wanneer ik mijn visum binnen heb , dan kom ik:thumb

IK zag dat ik al aan de deelnemerslijst ben toegevoegd:thumb
                    Hartelijk dank voor de invitatie, nu de Zoll post nog voorbij en dan gaat dit helemaal in orde komen , Grill/BBQ las ik?
                    Ja nou !!!, daar zijn wij voor te poren hoor! Hindert niks:lol

erikbloemberg

ovb ben ik ook van de party ff kijken nog of ik met me citta kom of de lc ciao

Florian
                      Topic starter

Gerard vergeet je niet aan te melden voor de inburgeringscurcus Friesland. bespaard je een hoop gezeur:thumb

Erik: Ik heb je erbij gezet;)

erikbloemberg

johanza3 en ik willen ook wel mee rijden op de brommer naar heerenveen met de groep uit grun

Martino
                          Moderator

Het idee was om in ieder geval vanuit Groningen te starten, maar ik zie ook een mogelijkheid dat we jullie(erikbloemberg, johanza3) Op pikken in Leek. We rijden er praktisch door heen namelijk.

erikbloemberg

Martino :
                              Het idee was om in ieder geval vanuit Groningen te starten, maar ik zie ook een mogelijkheid dat we jullie(erikbloemberg, johanza3) Op pikken in Leek. We rijden er praktisch door heen namelijk.

das heel mooi als dat kan. we hebben daar nog ff contact over. ik ga op me citta zit die het daglicht ook es weer.Zal eerst de stof er es afblazen.

Florian
                              Topic starter

Wie wil er allemaal mee BBQ’EN?
                                Want dan vermeld ik dat even achter je naam.

Want dat is wel zo handig om te weten:P

AC RACING
                                Moderator

zet mij er ook maar bij, ook ga ik wss voor de gumball en cker bbq ik mee:D

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 327)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.