Home › Forums › Meetings & evenementen › Vespa-Ciao.nl › Friesland tour 2011
- Dit onderwerp bevat 326 reacties, 36 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 14 jaren, 10 maanden geleden door Waarom?.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
30 mei 2011 om 19:25 #523136
@daan777
is geen bullshit
precies wat robin zegt, verkeerd terecht komen en het is klaar
jij kwam goed terecht
met een beetje pech kan je vanaf 1,5 meter je nek breken, is ook verkeerd terecht komen30 mei 2011 om 19:37 #523138Je moet het zo zien, hoe harder je rijdt, hoe groter de kans op grote en ernstige verwondingen, je kan zelfs bij 25 al zo vallen dat je je nek breekt, maar de kans is dus gewoon veeeeeeeeeeel kleiner;)
Iedereen tevreden?:P
Discussie gesloten:DVond het weer een relaxte tour met een lekkere BBQ, na de BBQ zijn we naar Almere gereden en hebben we nog ff een filmpje gepakt met z’n 4en, niet zeuren dus Sebastiaan, anders waren we veeeeel eerder thuis geweest dan half 3, en jij was nog vroeg thuis want voor mij en Jordy was het 3 uur:lol
Was wel ff afzien, vandaag zwaar werk gedaan van 8 tot 5, dan komen die 2 nachten met elk 3 tot 4 uur slaap er wel uit.
Mijn foto’s volgen.30 mei 2011 om 19:39 #523139
Spulleke!dan is het dus ook als je 5 km per uur gaat en je komt verkeerd terech dan is het ook met je gebeurd
30 mei 2011 om 19:39 #523140Hihi ik ben lekker thuis gebleven vandaag.
Leuk 2e filmpje andre! Vooral de drive-by van de ‘snelle’ groep op het einde is vet!
Dan moet in deel 3 zeker dan stukje staan waar ik zo raar voor je ga rijden :lol ?30 mei 2011 om 20:01 #523142
Waarom?Maak je toch allemaal niet zo druk, dit is namelijk weer slecht voor je hart:relax. Het leven is een groot risico en had je ook plat gereden kunnen worden door een bus tijdens het opzetten van je helm;) Zonder gekheid, natuurlijk is het niet goed te praten en is een helm altijd beter maar zo ken ik er nog wel een paar. Klaar zo dacht ik

De Friesland tour en bbq gister is zeker geslaagd
De dag verliep wel wat rommelig door wat pechgevallen en het uiteenvallen van de groep maar verder goed vermaakt. Ook idd extreme snelheden behaald met de Citta:) Het is dan wel niet gps gemeten maar eerlijk is eerlijk, Bas (Q-freak) ging hier nog zeker 5km overheen met de ciao. De foto’s en filmpjes zien er ook weer goed uit(y)30 mei 2011 om 20:05 #523141Wat is bas zijn geheime setup nu dan 😀 ?
30 mei 2011 om 20:13 #523143
Waarom?@Hansieb,
Bas rijd ook met een Simo 3t blokje en een malossi 46,5 bewerkt.
30 mei 2011 om 20:28 #523144Was die 98 geen gps?
Oooooooooooooooooooow dat telt hij niet:pest:P
Maar ff serieus, ging loeihard, maar zonder GPS blijf ik het een indicatie vinden.
Volgende keer moet Evert zijn GPS weer eens meenemen, wil die resultaten wel eens zien=)Die had ik mee hoor stephan:D
Frank en Florian hebben er mee getest:)30 mei 2011 om 20:47 #523145@waarom
He ? hij had er toch een creco onder of niet ?30 mei 2011 om 22:03 #523146Deel 3
@daan
Ik zat in dat ene race stukje in dit filmpje te wachten op ons onder onsje, maar op een 1 of andere manier is dit weer een ander stukje racen tegen elkaar geweest.
Maar wij waren ook leuk gewaagd aan elkaar
Short cuts
@hans
Dat dacht ik eerst ook, maar er hing nou alweer een (tuned) 46,5 malossie onder
Maar in harderwijk rijden ze ook niet langer dan 1 toertje met dezelfde setup:hahaEdit
Hier nog de driveby,s achter elkaar in proper HD.
Moet er trouwens ook bij zeggen als het niet gps meting was dat ik er dan aan twijvel.
Vond het on the spot namelijk ook niet als 98 of 99km overkomen.
(holwerd leek voor mij als zij lijn filmer toch harder te gaan)KLIKHier nog speciaal voor gerard:haha
Als groot fan offcourse
up:D

30 mei 2011 om 23:01 #523147Het lijkt wel of deze meneer des te vrolijker is vanwege de grote letter “G” van zijn naam naast dat wapenschild. 😀
31 mei 2011 om 07:19 #523148
Waarom?Avanti,
Was die 98 geen gps?
Oooooooooooooooooooow dat telt hij niet
Maar ff serieus, ging loeihard, maar zonder GPS blijf ik het een indicatie vinden.
Volgende keer moet Evert zijn GPS weer eens meenemen, wil die resultaten wel eens zienIk heb een Speed-O-gps meter en meet tot de tiende km nauwkeurig. Heico heeft nog een meer uitgebreid programma die tijdens het rijden een grafiek schrijft, ideaal voor het fijn afstellen met rollers etc. Bas is twee keer met me mee gereden terwijl ik de gps had en haalde me bij de 97km nog behoorlijk in:o Natuurlijk weegt hij ook bijna 20kilo minder en rijd Ciao wiellen incl malossi vertanding;)
@Hansieb,
Nee hij heeft de creco weer op de plank liggen en rijd nu met een bewerkte Malossi 46,5.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.