Vespa-Ciao.NL
:: Friesland tour 2011

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Friesland tour 2011

15 berichten aan het bekijken - 226 tot 240 (van in totaal 327)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Martino
    Moderator

Citaat
      ——————————————————————————–
      superindo :

Citaat
      Frank80cc :
      Weer even een voor jmpb die special voor mij het pakketje naar de supermarkt hebben gebracht dat ik die vandaag nog zou krijgen. En net binnen gekregen, dus kan me brommer net op tijd afmaken

Jaa Lekker Frankiee, gaan we morgen ff lekker knallen

Ja lang geleden man denk wel dat ik een veiligheids bril meeneem voor het geval ik naast je rij en een kapje of krukas moer om me oren geslingerd krijg

Dan heb jij het nieuwe rijden van Superindo nog niet mee gemaakt, de gehele limbo toer is er niks van zijn brommer af gevallen. Ongelukken is een andere zaak…

@ superindo; laat die eurocilindro lc kop maar zitten, alleen maar onzin. Op diezelfde limbotoer heb ik 4 verschillende lc setjes met koelingsproblemen gezien. Rokende kopjes, lekkende slangen etc. Je zal onderweg je koelvloeistof eens verliezen. 😀 Je bent net van de naam af altijd met een hele brom aan een toer te beginnen om vervolgens met de helft de finsih te halen…

Anoniem

Zonde Jelle,

Ik heb d’r weer zin in, nog ff 2 boutjes scoren en een jerrycan en we zijn er klaar voor. Net helaas wel met lassen mijn hele arm vol met lasspetters en brandwondjes gehad, maar dat redden we wel.

Ik heb gewoon een hele rotzooi aan Armin van Buuren erop gezet, speciaal voor Pepko zal ik Jannes erop zetten, en voor Florian zal ik ff kijken naar Jay Z ofzo, vindt ik ook wel leuk.

Edit: Het weer voor morgen ziet er ook al veel beter uit.

Martino
        Moderator

Laat Jannes maar zitten hoor, dat wil ik alleen horen wanneer we de finale play offs hebben gehaald en een feestje op de grote markt hebben. Dat is nu niet meer nodig na afgelopen donderdag. Nu kan ik alles op de toer zetten.

Voor ons gumballers denk erom dat je licht op je bromfiets hebt zitten voor de terug weg. Het zal wel in het donker rijden worden namelijk. Ik neem sowieso wel wat jackjes mee en zal eens kijken naar wat extra lampjes.

En van mij mag het weer zo zijn als vandaag. Lekker toer weer en heb je ook niet al te veel dagjes mensen op de weg.

speedbuxy
          Bijdrager

Van mij mag de muziek helemaal wel uit blijven gezien ik nog liever dood ga dan dat ik naar armin van buuren moet luisteren:D
            Maar mijn muziek smaak zal ik daarin tegen ook niemand op leggen, dus gewoon top 40 lijkt me voor iedereen het beste:thumb
            Zit tenmiste genoeg afwisseling in ipv de hele tijd armin van buuren of jay Z:kots

Anoniem

@Bux,

Noem jij eens een artiest, dan pleur ik er daar nog een paar nummers van bij. Ik dacht dat Justin Bieber wel wat voor je was…

goedguus
              Bijdrager

Justin Bieber :@ :moon :kots

Doe dan deze :pest

[Youtube=CD2LRROpph0]

speedbuxy
                Bijdrager

Vertigo :
                  @Bux,

Noem jij eens een artiest, dan pleur ik er daar nog een paar nummers van bij. Ik dacht dat Justin Bieber wel wat voor je was…

Ik wil mijn smaak een ander niet aandoen:D
                  Ik ben gewoon voor een radio mix van top 40 muziek daar zit meestal voor ieder wel wat wils bij:thumb

Anoniem

Ik ben wel benieuwd. Anders 1 nummertje?
                    Ik zal zo nog wat meer binnen halen.

speedbuxy
                    Bijdrager

Nee mijn smaak qua rap ligt in het kleine segement, dus doe je weinig een plezier mee:D
                      Alleen martino zou het niet erg vinden.
                      Voorbeeltje.
                      KLIK
                      KLIK

Beter is dan gewoon wat allround hip hop wat de meesten wel kennen omdat het ooit de top40 heeft gehaald.
                      Bv

Zelfs dit is wel okay:thumb

Frank80cc
                      Donateur

net waarom gesproken en de hele hwijk crew komt ook en pikken mij en zeebodem op dus 5 man in tha bus 😀

Martino
                        Moderator

Kan Evert misschien ook mijn 43mm Eurocilindro en 43mm DR kopje meenemen?

Ik mis mijn cilinder om eens goed te vergelijken. 🙁

Zie onderstaand bericht van Frank.
                          Hij licht al klaar;)Tot morgen!

Frank80cc
                          Donateur

Was net met evert stukkie test rijden en hij had het er al over dat hij van alles mee moest nemen en noemde jou ook al dus zit er bij 🙂

Martino
                            Moderator

Ik moet ook nog het een en ander meenemen. Heeft er iemand van de gumballers misschien nog wat plaats over?:bloos

speedbuxy
                              Bijdrager

Martino :
                                Ik moet ook nog het een en ander meenemen. Heeft er iemand van de gumballers misschien nog wat plaats over?:bloos

Ja de sleep wagen van gerard staat helaas voor jou hier bij mij thuis:D

Frank80cc
                                Donateur

Martino :

Klopt die 46 eurocilindro die ik nog van je zou krijgen en en en :pest

15 berichten aan het bekijken - 226 tot 240 (van in totaal 327)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.