Home › Forums › Meetings & evenementen › Vespa-Ciao.nl › Friesland tour 2011
- Dit onderwerp bevat 326 reacties, 36 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 14 jaren, 10 maanden geleden door Waarom?.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
28 mei 2011 om 10:56 #523020
Citaat
——————————————————————————–
superindo :Citaat
Frank80cc :
Weer even een voor jmpb die special voor mij het pakketje naar de supermarkt hebben gebracht dat ik die vandaag nog zou krijgen. En net binnen gekregen, dus kan me brommer net op tijd afmaken——————————————————————————–
Jaa Lekker Frankiee, gaan we morgen ff lekker knallen
Ja lang geleden man denk wel dat ik een veiligheids bril meeneem voor het geval ik naast je rij en een kapje of krukas moer om me oren geslingerd krijg
Dan heb jij het nieuwe rijden van Superindo nog niet mee gemaakt, de gehele limbo toer is er niks van zijn brommer af gevallen. Ongelukken is een andere zaak…
@ superindo; laat die eurocilindro lc kop maar zitten, alleen maar onzin. Op diezelfde limbotoer heb ik 4 verschillende lc setjes met koelingsproblemen gezien. Rokende kopjes, lekkende slangen etc. Je zal onderweg je koelvloeistof eens verliezen. 😀 Je bent net van de naam af altijd met een hele brom aan een toer te beginnen om vervolgens met de helft de finsih te halen…
28 mei 2011 om 11:02 #523021
AnoniemZonde Jelle,
Ik heb d’r weer zin in, nog ff 2 boutjes scoren en een jerrycan en we zijn er klaar voor. Net helaas wel met lassen mijn hele arm vol met lasspetters en brandwondjes gehad, maar dat redden we wel.
Ik heb gewoon een hele rotzooi aan Armin van Buuren erop gezet, speciaal voor Pepko zal ik Jannes erop zetten, en voor Florian zal ik ff kijken naar Jay Z ofzo, vindt ik ook wel leuk.
Edit: Het weer voor morgen ziet er ook al veel beter uit.
28 mei 2011 om 11:13 #523022Laat Jannes maar zitten hoor, dat wil ik alleen horen wanneer we de finale play offs hebben gehaald en een feestje op de grote markt hebben. Dat is nu niet meer nodig na afgelopen donderdag. Nu kan ik alles op de toer zetten.
Voor ons gumballers denk erom dat je licht op je bromfiets hebt zitten voor de terug weg. Het zal wel in het donker rijden worden namelijk. Ik neem sowieso wel wat jackjes mee en zal eens kijken naar wat extra lampjes.
En van mij mag het weer zo zijn als vandaag. Lekker toer weer en heb je ook niet al te veel dagjes mensen op de weg.
28 mei 2011 om 12:29 #523025Van mij mag de muziek helemaal wel uit blijven gezien ik nog liever dood ga dan dat ik naar armin van buuren moet luisteren:D
Maar mijn muziek smaak zal ik daarin tegen ook niemand op leggen, dus gewoon top 40 lijkt me voor iedereen het beste
Zit tenmiste genoeg afwisseling in ipv de hele tijd armin van buuren of jay Z:kots28 mei 2011 om 12:31 #523026
Anoniem@Bux,
Noem jij eens een artiest, dan pleur ik er daar nog een paar nummers van bij. Ik dacht dat Justin Bieber wel wat voor je was…
28 mei 2011 om 12:58 #523027Justin Bieber :@ :moon :kots
Doe dan deze :pest
[Youtube=CD2LRROpph0]
28 mei 2011 om 15:52 #523029Vertigo :
@Bux,Noem jij eens een artiest, dan pleur ik er daar nog een paar nummers van bij. Ik dacht dat Justin Bieber wel wat voor je was…
Ik wil mijn smaak een ander niet aandoen:D
Ik ben gewoon voor een radio mix van top 40 muziek daar zit meestal voor ieder wel wat wils bij
28 mei 2011 om 15:59 #523030
AnoniemIk ben wel benieuwd. Anders 1 nummertje?
Ik zal zo nog wat meer binnen halen.28 mei 2011 om 16:34 #52303228 mei 2011 om 16:56 #523033net waarom gesproken en de hele hwijk crew komt ook en pikken mij en zeebodem op dus 5 man in tha bus 😀
28 mei 2011 om 16:59 #523034Kan Evert misschien ook mijn 43mm Eurocilindro en 43mm DR kopje meenemen?
Ik mis mijn cilinder om eens goed te vergelijken. 🙁
Zie onderstaand bericht van Frank.
Hij licht al klaar;)Tot morgen!28 mei 2011 om 17:27 #523035Was net met evert stukkie test rijden en hij had het er al over dat hij van alles mee moest nemen en noemde jou ook al dus zit er bij 🙂
28 mei 2011 om 17:30 #523036Ik moet ook nog het een en ander meenemen. Heeft er iemand van de gumballers misschien nog wat plaats over?:bloos
28 mei 2011 om 17:53 #523037Martino :
Ik moet ook nog het een en ander meenemen. Heeft er iemand van de gumballers misschien nog wat plaats over?:bloosJa de sleep wagen van gerard staat helaas voor jou hier bij mij thuis:D
28 mei 2011 om 17:57 #523038Martino :
Ik moet ook nog het een en ander meenemen. Heeft er iemand van de gumballers misschien nog wat plaats over?:bloosKlopt die 46 eurocilindro die ik nog van je zou krijgen en en en :pest
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.