Vespa-Ciao.NL
:: Friesland tour 2011

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Friesland tour 2011

15 berichten aan het bekijken - 196 tot 210 (van in totaal 327)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Frank80cc
    Donateur

goed bezig !!wordt een mooie club 😀

Zondag 29 mei
      Warmere lucht
      Met een matige tot vrij krachtige wind uit het westen tot zuidwesten wordt warmere lucht aangevoerd. De temperatuur komt uit rond 16 graden op de Wadden tot 22 graden landinwaarts. Verder is er geregeld zon en blijft overal droog.

Florian
      Topic starter

Frank80cc :
        goed bezig !!wordt een mooie club 😀

Zondag 29 mei
        Warmere lucht
        Met een matige tot vrij krachtige wind uit het westen tot zuidwesten wordt warmere lucht aangevoerd. De temperatuur komt uit rond 16 graden op de Wadden tot 22 graden landinwaarts. Verder is er geregeld zon en blijft overal droog.

Inderdaad we treffen het redelijk goed:D
        Alleen die wind is wel vies scheisse.. maarja ik ben allang blij als het niet regent.

Bordjes, bestek, servetten, saus, houtskool, aanmaakblokjes zijn geregeld, alleen nog 1 essentieel ding moet nog gefixt worden en dat is de BBQ die nog in elkaar gezet moet worden.

Dit moet dan zondagochtend/avond nog ff gebeuren want morgen moet ik werken, of mijn vader zet hem zondag anders maar ff in elkaar, tis ook zo gemonteerd.
        Maar dat komt allemaal wel goed:thumb

Hier alvast mijn telefoonnummer voor het geval dat: 0611071394

Tot zondag:thumb

Anoniem

Wat betreft de wind, ik heb er ff een kleinere poelie op gegooid anders wordt het niks…

Frank80cc
          Donateur

als je wint mee hebt gunstig wint tegen minder 😛

superindo
            Bijdrager

m’n radiateur lekt een beetje:(
              maar dat komt wel goed

pepko
              Donateur

ik heb vandaag tegen de wind in gereden: 40 km/u recht op zittend 😛 52 plat erop… ik weet niet hoe sterk de wind zondag is, maar ik heb geen zin om de hele groep op te houden.

Florian
                Topic starter

Kom op Pepko we gaan niet afhaken vanwege de wind:no
                  Iedereen zijn topsnelheid is lager vanwege de wind dus in verhouding zou je niks langzamer gaan als de rest.
                  Mijn brom rijd ook maar 36,7km/h dusja je rijd mij vast wel voorbij

Superindo: Moet wel goed komen toch:thumb

pepko
                  Donateur

ok 🙂 dan m’n acherrem ff fixen en kijken of de achterband volblijft… ik heb er uit nood maar wat tire repair in gespoten, maar het is nog geen succes. (ja ik weet hoe het spul werkt :p)

Frank80cc
                    Donateur

je rijdt toch niet echt 36,7 km met SE en dr evo ????

Florian
                      Topic starter

Frank80cc :
                        je rijdt toch niet echt 36,7 km met SE en dr evo ????

Jawel?

Anoniem

Vorige keer hield ie me al niet bij, maar nu al helemaal niet meer :pest Maar wat scheelt eraan dat hij maar 37 gaat?

@Pepko, ik zal rekening met je houden, en ik denk de hele groep wel.

Florian
                          Topic starter

haha tuurlijk rijd ik geen 36,7 met deze setup. ik rijd 36,7 met kwartgas gehehe.

Frank80cc
                            Donateur

ow dan rij ik 85 schok al 😀

Anoniem

Ja vast wel, nu geloof ik je niet meer… maarja, zien we zondag wel, en anders trekken we je bougiekabel ff los…

Edit:

Zijn er nog verzoeknummers qua muziek? Anders niet zeuren als je het niks vindt 😀

VespaAvanti
                                Donateur

Vanmiddag was het ff spannend hier, de kans was groot dat Daan, Speedy, Jordy en ikzelf GEEN vervoer zouden hebben voor zondag:o
                                  Volgende was er aan de hand:
                                  Vanochtend reed ik naar school (50 km) geen probleem. Toen reed ik smiddags met een klasgenoot even naar de Albert Heijn, gaat het accu lampje aan, Dynamo kapot:con
                                  Ik dus om half vier flink doorgereden naar huis (hoe langer ik zou moeten rijden, hoe leger de accu zou raken waardoor de afsluiter geen spanning meer zou krijgen waardoor de dieseltoevoer dicht zou gaan)
                                  Naja, met veel geluk was ik na ook nog file te hebben gehad om 16:15 thuis, ik als een GEK de dynamo er onder uit, zat allemaal tegen omdat er ook nog eens een pomp op zit voor de vacuum van de rembekrachtiger.
                                  16:40: als een maloot naar me oude werk, waar de Dynamo en startmotorman rustig aan het opruimen was om om 17:00 uur naar huis te gaan.
                                  Ff een mooi woordje gedaan, en gelukkig wilde hij m’n dynamo nog wel fixen, onderdelen bleken in eerste instantie niet op vooraad te zijn maar na wat zoeken gelukkig wel nog!
                                  17:35 uur was de dynamo klaar en was ik 68 euro lichter (hoef alleen onderdelen te betalen, lang leven aardige excollega’s)
                                  En nu is de Astra weer on the road:thumb
                                  Ik mag nog steeds niet klagen voor een auto van 500 euro, na 3000 km de koolborstels van de startmotor kapot (21 euro) was ook al op zo’n rot moment, en nu na 12000 km dit dus.
                                  alleen wel jammer dat het altijd op zo’n rotmoment kapot moet gaan want morgen laten fixen was op me oude werk niet gegaan en bij een ander bedrijf had het een vermogen gekost.
                                  Maargoed, we zijn er zondag gewoon bij:thumb

15 berichten aan het bekijken - 196 tot 210 (van in totaal 327)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.