Vespa-Ciao.NL
:: Friesland tour 2011

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Friesland tour 2011

15 berichten aan het bekijken - 166 tot 180 (van in totaal 327)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

speedbuxy
    Bijdrager

Na 3maanden varen en een vriendin te hebben vind ik dat best wel een goed exuus:thumb😀
      Ahoewel de cargo vanaf de 26e tm 29e toch wel gelost zou moeten kunnen zijn:haha

Ik begreep trouwens van florian dat hij het liefst zou zien dat iedereen z,n brom vergelijk of hetzelfde loopt als de motor in dit filmpje:D
      KLIK

Florian
      Topic starter

Dat klopt helemaal Andree, kijk dan hoe prachtig dat loopt. Hij start snel, loopt netjes stationair wat wil je nog meer:D

Jammer Mike, Steven en Javad volgende keer beter:thumb

-RobinvS-
        Bijdrager

Oh hij vertelde mij juist dat iedereen 90+ moet gaan, en dit bereik je zo:
          KLIK

pepko
          Donateur

nou dan moet je toch echt eerst je frame doormidden flexen, eroverheen rijden met een shovel, vervolgens uit een helicopter in de zee gooien en dan na 3 jaar hem er weer uit halen. dan kan je hem weer an elkaar lassen en voilá! hij loopt net geen 100…

Florian
            Topic starter

Hier nog ff info voor volgende week qua eten etc..:

– Eigen vlees en drinken meenemen
              – Evt broodjes ook zelf meenemen

Ik zorg wel voor bordjes/bestek/drinkbekers/servetten/saus etc..
              Houtskool en aanmaakblokjes die regel ik ook wel.
              En heb bij mijn vader nog wel een kratje pils staan daar mogen jullie ook wel nuttigen.

En graag even de troep etc.. in een vuilniszak flikkeren, dus niet dat het hele veld bezaait ligt met bordjes, servetten en geevolueerde peuken:D

Want dan kan mijn vader niet echt opprijs stellen:P
              ___________________________________________________________________________________________________________________________

Spullen voor het touren
              In het algemeen is dit altijd wel handig om mee te hebben

– Binnenbanden
              – Poulies
              – Binnenkabels
              – Gereedschap
              – En benzine want ik weet zo niet of we tankstations tegen komen (Vast wel maar dit is wel schaars denk ik)
              – etc.. Zelf in te vullen

Maar zoals het er nu uitziet qua weer gaat de tour niet door, want zondag krijgt op dit moment een 3 met 75% regenkans.

Maar we wachten het even af tot Zaterdag om te zien of we de tour doorzetten ofniet;)

Ik heb er in ieder geval erg zin in en ik hoop niet dat we de tour moeten verzetten want dat wordt dan al gauw 2 maanden later.

speedbuxy
              Bijdrager

Het word zondag gewoon mooi weer dat voel ik aan mijn oude botten:thumb
                Mocht het dat al toch niet worden dan zou 12juli nog een optie zijn, want meende dat de flevo toer kwam te vervallen omdat frank niet kon.

erikbloemberg

ik hoop op mooi weer als het slecht weer is zondag kom ik niet. ik heb een hekel om in slecht weer te rijden.

pepko
                  Donateur

ik hoop dat buxy gelijk heeft over het weer, anders gaat de erikbloemberg regeling ook bij mij van kracht.

Martino
                    Moderator

Gaan we nu alweer los over het weer. duurt nog een dikke week voordat het zover is. 😀

Steven
                      Donateur

t is dat ik niet mee ga, maar ik neem de volgende tour zo’n spuitbus tyre repair mee. misschien een handige tip

florian alsnog :thumb voor het organiseren, was graag mee gegaan maar ben niet in de gelegenheid jammer genoeg!

speedbuxy
                        Bijdrager

Steven :
                          maar ik neem de volgende tour zo’n spuitbus tyre repair mee. misschien een handige tip

Deze is bij mij al reeds 3 toertjes aanwezig:thumb
                          Maar dan nog is het niet een slechte tip voor andere rijders:thumb

Florian
                          Topic starter

Tja als het de hele dag kutweer is dan blaas ik het af en verzet ik hem.
                            Bij een enkel buitje zoals vandaag gaat hij gewoon lekker door:D

Heb wel goede moed iig

CittaKlaas
                            Bijdrager

Weet het gumball clubje al welke route ze gaan nemen richting H-veen?

Anoniem

Nope, maar dat zal wel goed komen.

De muziek is in elk geval al wel geregeld, nu maar hopen dat het droog blijft, elektriciteit houdt niet zo van water, en ik ook niet…

Edit:

Zijn er nog verzoeknummers?

Mike
                                Bijdrager

hopen dat ik nog meekan:o ik kneus vandaag mn rib:s even aankijken dus!

Mike
                                15 berichten aan het bekijken - 166 tot 180 (van in totaal 327)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.