Vespa-Ciao.NL
:: Friesland tour 2010

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Friesland tour 2010

15 berichten aan het bekijken - 121 tot 135 (van in totaal 173)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Tonni
    Moderator

Jammer dat ik niet eerder wist dat ik vandaag vrij was, had ik mooi even mee kunnen tuffen…

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

speedbuxy
      Bijdrager

Zo ben weer thuis en heb ook al even gegeten.
        Maar was een mooi geslaagd toertje met zeer net weer:thumb
        Kwamen ook weer mooi op tijd terug op start plek want toen alle broms ingeladen stonden begon het te druppen.
        Filmpjes ben ik alweer aan het uploaden die post ik vandaag en morgen hier weer in het topic.

@tonni
        Das dan zeker jammer want was een leuk toertje met super weer:thumb

Florian
        Topic starter

Strikert
          Bijdrager

was weer geslaagd 😀 !!

Zeebodem.
            Bijdrager

het was zeker geslaagd!ik heb echt een grandioose dag gehad!
              echt super.

hier nog wat foto,s en filmpjes.

klaar voor vertrek.

achte vespa avantie,strikert en danny.

verzamelen

touren:):)

kleine pitstop bij de vader van citta-florian

hier werdt ook de lekke band sjonnie verholpen.

en weer verder

en toen….WATER:…wat doe je dan?
              juist….een pondje:D

wachtend voor de slagbomen van de trein.de ene helft van de gang was er al over:P

en hier nog wat korte filmpjes.

Steven
              Donateur

tof ja! bij nader inzien was ik ook wel in de gelegenheid mee te rijden. volgende keer dan maar.

gave filmpjes !

Martino
                Moderator

@ steven osh je had zelfs nog mee kunnen rijden in de bus naar Heerenveen toe, maar goed dit is een beetje achteraf gelul en heb je nu niks meer aan… Volgende keer beter.

Ook na een tour hebben we gelukkig altijd nog de foto’s en ander beeldmateriaal. Ik zal bij deze ook een kleine duit in het zakje doen. We vertokken met 3 deelnemers uit Groningen en kwamen mooi op tijd aan. Bij de meeting/startplek stonden Citta_Florian en Zeebodem FM als heuse bewakers van de brommers al klaar. Een klein groepje zag hier een uitgelezen moment om te gaan ontbijten bij de fastfoodketen met de gele boog.

Aangezien de maker van de route niet aanwezig was en helaas een aantal andere personen ook niet is komen opdagen zijn we maar rond 11:30 vertrokken. Na wat heen en weer gereden te hebben in Heerenveen zelf kwamen we al snel in een bosrijk gebied te rijden. Waar vervolgens ook een soort survival en crossfiets tour was georganiseerd. Hier was het even zoeken, maar zijn uiteindelijk hier doorheen gereden.

Eenmaal weer op een wat grotere weg was het dan wel tijd voor een eerste stopje. Hier is wat gedampt gegeten en gerust.

Ondertussen bekeek Gerarduz op een landkaart een geschikte route om te vervolgen. Helaas bleef de pech ook deze tour niet uit. Weliswaar het enige pechgeval van de dag, maar Sionni kwam met een lekke achterband te zitten. Heel toevallig had speedbuxy een nieuw binnenbandje mee en konden we 1 km verderop bij de vader van Florian deze vervangen. Hier een uitgebreid filmpje van de tocht die gelopen moest worden door Sionni.;)

Tijdens het wachten van de reparatie ff de tijd genomen de 2 snelheidsduivels op de camera te zetten.

Vanaf nu zijn we eigenlijk zonder pech kunnen doorrijden en hebben zelfs nog een mooi overtochtje met een veerpond gevaren.

Leuke stukken lekker kunnen door rijden en al met al een km of 60 gereden in totaal. Niet de meest lange tour, maar de timing was weer eens perfect. Omdat de brommers nog niet stonden ingeladen of het begon te regenen.

Al met al weer een leuk een geslaagde tour. Op naar de volgende.:thumb

speedbuxy
                  Bijdrager

Zeebodem FM :

Daar heb ik een leuk dubbel filmpje van waar je jou het filmpje ziet filmen.

@martino

De 2 snelheids duivels? maak daar maar 3 van:D

Zie jezelf dan goan jonge:D

En nu je toch over dat suvival weekend hebben dit is dat stukje dat die vent achterop strikerd en mij klapte en vond dat het onze schuld was.
                    En dat we er niet moesten rijden enzo.

😀

Hier deel 1 van de samenvatting.
                    75% van het filmpje loopt vet schokkerig ik weet niet hoe dit komt maar dat fix ik wel weer.
                    Voor de liefhbber is er eerst wel naar te kijken:thumb

En ik had ook nog 1 foto genomen.
                    Op een 1 of andere manier vergeet ik dat steeds te doen.
                    Maar de ene pic die ik genomen heb is dan wel weer grappig:thumb

Martino
                    Moderator

“Wat moet jij in ons rijden, mafkees” 😀

3 snelheidsduivels? Het was dan toch op jou brommer. Voor de volgende tour zal ik ook wel eens een wat sneller setup pakken. De snelheid deze tour zat er voor de meesten ook wel goed in namelijk.

Alleen zal ik nooit zo als jou met die snelheid zonder helm gaan rijden en al helemaal niet zonder een bril. Ik heb dat korte ritje op jou brommer nog nooit zoveel waterlanders gelaten en vliegend insectenvolk in mijn ogen gehad.

Ik mis alleen een filmpje waar ik wel benieuwd naar was? Het stukje dragrace tussen jou en avanti.

Florian
                      Topic starter

Martino :

De snelheid deze tour zat er voor de meesten ook wel goed in namelijk.

Dat zeg je goed Maarten *hahaha*

Zeebodem.
                        Bijdrager

ja,echt geweldige filmpjes speedbuxy!
                          snelheid zat er inderdaad lekker in ja,alleen begint het mij nu ook wel wat te kriebelen…..zo`n vette EVO engine:D

speedbuxy
                          Bijdrager

Martino :

3 snelheidsduivels?

Ik mis alleen een filmpje waar ik wel benieuwd naar was? Het stukje dragrace tussen jou en avanti.

Je eigen brom was idd niet zo snel maar gezien je het wel mooi vond ben je in mijn ogen ook een snelheids duivel;)

En dat stukje dragrace heeft ie gelukkig wel op genomen ondanks dat het kaart toen bijna zo goed als vol was.
                            Maar dit plak ik samen met andere korte filmpjes in een 9minuten film.
                            Ben alweer aan het uploaden en denk vandaag wel weer 3delen van 9min te kunnen plaatsen:thumb

@zeebodem
                            Vond jouwes anders ook wel lekker doorijden helemaal voor een citta:thumb
                            Is volgens mij wel de snelste citta die ik bij een toertje heb gezien:thumb

shoarmadude
                            Bijdrager

Ziet er super uit, toch wel een beetje spijt dat ik er niet was.
                              Mooie filmpjes en foto’s jongens. :thumb

Zeebodem.
                              Bijdrager

speedbuxy :

@zeebodem

maak je me niet verlegen andrè….:bloos
                                nee,gekheid hoor haha.enuh….nog meer filmpjes:P:P
                                maak me gek!

speedbuxy
                                Bijdrager

Zeebodem FM :

speedbuxy :

@zeebodem

maak je me niet verlegen andrè….:bloos
                                  nee,gekheid hoor haha.enuh….nog meer filmpjes:P:P
                                  maak me gek!

Vond je citta ook niet om aan te gluren zo lelijk:D
                                  Zo goed dan:D

En filmpjes laten even opzich wachten want krijg dat haperen en schokkerig lopen van een hoop film stukjes er maar niet uit:con:(
                                  Welke stand je het ook op bewerk avi, mpg, mov, wma of wat ook maar maakt niet uit sommigen blijven schokkend lopen:(
                                  Word er al leuk gesjeest van:boos

15 berichten aan het bekijken - 121 tot 135 (van in totaal 173)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.