Home › Forums › Meetings & evenementen › Vespa-Ciao.nl › Friesland tour 2010
- Dit onderwerp bevat 172 reacties, 21 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 15 jaren, 9 maanden geleden door speedbuxy.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
7 juni 2010 om 14:32 #517268
heey mooi foto,s ok mooi weer gehad zie ik jammer dat ik niet meei ben gegaan ik wou dit jaar allen toertjes mee rijden ag ja op de groningen mieting en toer rij ik die km er wel weer uit
7 juni 2010 om 15:50 #517270ja het was een mooi dagje was lekker warm weer [goed voor de blokjes

alleen jammer van mijn lekkeband
maar het was wel weer snel op gelost
dankzij speedbuxy zijn binnenband
en
dat ik het bij florian zijn schuur kon doen oplossen7 juni 2010 om 16:13 #517271Was weer een geweldig mooi tourtje!

Lekker kunnen vlammen door het Friese land :duivel, zonder motoragenten achter je:D
Mooie filmpjes ook weer, en die foto, prachtig andree!:P9 juni 2010 om 00:14 #517308Nou naar lang zoeken en aanpassen heb ik eindelijk weer 2filmpjes weten te editen.
Ik heb nog zat film materiaal over maar krijg dat schokken er erg moeilijk uit.Maargoed hier deel2
En hier speciaal voor martino het drag raceje

Heb helaas het einde dat we weer op jullie afkomen rijden er niet opstaan want kaartje was toen vol:(
(stond nog vol met noord holland materiaal)
Rest van de filmpjes volgt hopelijk zo spoedig mogelijk

@sjonni
Mooi dat je een account heb aangemaakt man
@OrangeCiao
Ja volgende keer moet je er weer bij wezen voelt toch wat kaal met z,n 2en boeken:D
Met z,n 3en was altijd veel gezelliger
9 juni 2010 om 07:00 #517128echt leuk man andrè!
ik mag graag altijd even nog de boel terug zien:)jammer dat de andere filmpjes zo schokkerig zijn…9 juni 2010 om 07:38 #517309Stephan word dat nou niet saai om altijd vooraan te rijden… :lol
Hoeveel verschil zit er eigenlijk tussen jullie top snelheid…?9 juni 2010 om 10:57 #517310shoarmadude :
Stephan word dat nou niet saai om altijd vooraan te rijden… :lol
Hoeveel verschil zit er eigenlijk tussen jullie top snelheid…?Rechtop zittende zit 1 tot geen km verschil in.
Ben met bepaalde wind stand soms zelfs ietsje sneller.
Maar liggend schilt het wel 2 a 3km.En als we van brom wisselen is mijnes sowieso een stuk sneller.
Maarja 70kg tegen 95kg schilt ook best:D@zeebodem
Ja terug zien dmv filmpjes is idd altijd erg leuk
Zal vandaag ook even m,n best doen daar een vervolg aan te geven
9 juni 2010 om 11:59 #517314shoarmadude :
Hoeveel verschil zit er eigenlijk tussen jullie top snelheid…?Het nare van al dat gerace is dat we ze kwijt raken… en weer op moeten halen :pest
9 juni 2010 om 12:40 #517315@ Speedbuxy pracht filmpjes weer

Was echt een super dag om te touren die zondag qua weer en temperatuur, van mij part kom ik nog vaker eens last-minute mee.8)
9 juni 2010 om 13:42 #517316hansieb :
shoarmadude :
Hoeveel verschil zit er eigenlijk tussen jullie top snelheid…?Het nare van al dat gerace is dat we ze kwijt raken… en weer op moeten halen :pest
Het nare van al dat gerace:con
Hoe kan jij daar nou over oordelen 90% van de ritten ben jij niet eens bij aanwezig:pest:D
Aantal keren dat wij de groep zijn kwijt geraakt(in 2jaar tijd)zijn op 1hand te tellen.
Alleen het olle grieze toertje van dit jaar ging in het einde wat mis maar de rest voorliep gewoon prima
En niet iedereen neemt een snel blok om hem vervolgens nooit eens open te gooien:pest@gerard
Het lijkt erop dat ik de manier gevonden heb om het schokkken eruit te halen dus er komen straks waarschijnlijk nog wel een paar filmpjes bij
9 juni 2010 om 13:52 #517317dat is echt super speedbuxy!
je bent er maar druk mee kerel
vanavond dus weer even lekker kijken.zien we mekaar misschien nog op de 27ste juni in utrecht?zou gaaf zijn;)
9 juni 2010 om 13:54 #517129Nog meer filmpjes, heerlijk!
Wat scheelt het ook veel hoe zwaar de bestuurder weegt. Met een lichter persoon op mijn brommer rijdt hij ook 90. Echt waar…
Mijn speciale tuning is een dieet. 😉9 juni 2010 om 16:34 #517318Zeebodem FM :
dat is echt super speedbuxy!
je bent er maar druk mee kerel
vanavond dus weer even lekker kijken.zien we mekaar misschien nog op de 27ste juni in utrecht?zou gaaf zijn;)
Je ben er wat langer mee bezig dan ik wou maar aanhouder wint heb weer dik 9minuten film in de upload staan

Alleen is ie bijna een 1gig groot dus duurt een 200minuten het uploaden:(
Dus dat word vanavond rond 10en dat ie klaar is.En de utrecht meeting met toer had mij ook wel wat geleken dus misshien is er een groninger die graag met de caddy voor een +-10 euro de man naar utrecht wil?
@martino
Ja dat schilt zeker veel ik vind daarom ook dat stephan voortaan maar een 20kilo zak zand achterop moet hebben om het een beetje eerlijk en sportief te houden:D9 juni 2010 om 16:42 #517320Hey speedbuxy, ik rij graag met de caddy mee naar utrecht. Het ziet er naar uit dat Gerarduz niet heen rijdt dus zit ik zonder vervoer. Het probleem is wel dat ik ook het vierwieler rijbewijs nog niet heb. :'(
En het probleem “Avanti” kunnen we natuurlijk ook al onze tourgereedschap en benzine mee geven. Dit weegt vast ook wel wat. 😀
9 juni 2010 om 17:16 #517322Martino :
Hey speedbuxy, ik rij graag met de caddy mee naar utrecht. Het ziet er naar uit dat Gerarduz niet heen rijdt dus zit ik zonder vervoer. Het probleem is wel dat ik ook het vierwieler rijbewijs nog niet heb. :'(En het probleem “Avanti” kunnen we natuurlijk ook al onze tourgereedschap en benzine mee geven. Dit weegt vast ook wel wat. 😀
Als jij dan ook even rond tam tamt onder je stad genoten dat we een chauffeur zoeken dan kan je brom sowieso in de caddy

En als we bij 3broms blijven zou je met wat kussens zelf er ook nog wel achterin bij passen
Dan kunnen we zelfs onder een tientje de man die kant op
En die gereedschap en benzine regeling moet er idd maar komen voor stephan:D
Toert ook lekkerder zonder fietstassen met spul erin. -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.