Vespa-Ciao.NL
:: frf’s perso

Home Forums Perso’s Projecten frf’s perso

4 berichten aan het bekijken - 61 tot 64 (van in totaal 64)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

frf
    Topic starter

@ martijn
      ja,, maar op een paar kleine plekjes moet nog iets verder

@st3yn
      Cilinder heb ik alleen nog maar beetje in de uitlaatpoort geweest meer nog niet dus denk dat je dat verkeerd ziet 😛
      binnenkort uitlaatpoort er even af flexen en dan serieus aanpakken..

frf
      Topic starter

Kleine updat weer 😛

ik had dus vorige week even een polni SP onder de brommer gedaan om te testen, maar toen ik hem voor het eerst egt even vol open trok knapte het spietje 🙁
        Spiebaan van het vliegwiel is ook nog eens verneukt en ben er ook nog eens achtergekomen dat er een scheur in mijn kleine carter zit waar die ook valse lucht trok :O

Heb nu inmiddels toch maar besloten om het hele frame te gaan spuiten, dus heb nu alles al uit elkaar liggen en ben bezig met schuren.
        Het wordt niet een normaal standaard kleurtje, ik ga hem samen met een kameraad helemaal in de burberry kleuren spuiten zoals de plannen er nu voor staan.

Maar nu is aan jullie de vraag, wat voor kleur zal ik de kappen en de velgen spuiten ? (ik kom hier nog niet egt uit)

VoNcKjE
        Bijdrager

erg vet idee van dat spuite ma lijkt me wel erg lastig maar ben benieuwt:D

frf
          Topic starter

kameraad die hem gaat spuiten heeft 2 jaar bij auto bedrijf gewerkt waar ze oude auto’s opknappen en moest daar ook vaak spuiten.
            Dus zal vast wel goed komen hoop ik 🙂

ik wou eerst alles spuiten in de kleuren van Aquascutum, maar dat wordt tog iets te veel gepriegel met al die kleine blokjes 😛

4 berichten aan het bekijken - 61 tot 64 (van in totaal 64)
          • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.