Vespa-Ciao.NL
:: frf’s perso

Home Forums Perso’s Projecten frf’s perso

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 64)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

frf
    Topic starter

ja ik zelf op zich ook wel maar de lak schilferde er gewoon af dus moest tog iets eraan doen

en had geen zin om weer motip spuitbussen te kopen van 10 eu dus tog maar gewoon wit van de action 😉

heb gister al bestelling gedaan voor nieuw achterlicht,,, nieuw binnenwerkje vooor de koplamp nieuwe kabelboom Dr 70 zuiger (ook wel ernstig duur ) xenon lampje en Dr evo voetpakking…
      Allemaal bij Qparts een totaal van € 81,50

Jelle
      Moderator

die spuitbussen van de action zijn nog beter dan die van motip, deze kunnen tenminste tegen benzine 😀

alleen spuit het wat moeilijker omdat het hele dunne lak is.(snel een druiper)

(Je moet in ieder geval niet de blanke lak van de action nemen, want die is bagger)

frf
        Topic starter

heb nu eindelijk mijn bestelling binnen met mijn nieuwe zuiger

alles is nu al weer klaar behalve het licht 😛

heeft nu erg brede powerband vergeleken met eerst en gaat ook cker weten harder op top met inrijden zit ik in lage toeren als snel op 55.

nog geen foto’s gemaakt van de kappen etc maar komt nog wel is een stuk mooier geworden zo

Daan777
          Moderator

nou komop.. snel dumpen die foto’s!
            (en ff een ander uitlaatje regelen.. leo krul met 70DR reed bij mij niet harder dan 67.
            Met handmade 92.

frf
            Topic starter

ik ben nu zo ongeveer klaar met inrijden en ga op scooter teller 80 85 zal eens kijken wat hij met gps haalt is ook nog niet eens goed afgestelt 😀

hansieb
              Moderator

Waarom heb je trouwens een nieuwe zuiger van 35 euro gekocht, terwijl een nieuwe cilinder 59 euro is 😕

Tom ciao

Zit toch nog wel verschil in hoor !

VespaAvanti
                  Donateur

Ik wou net zeggen, om een goede 70DR Evo nou af te schrijven omdat de zuiger gaar is is ook zoiets;)

frf
                    Topic starter

kleine update..

Heb dus nu mijn blok maar weer een keer uit elkaar gehaald omdat ik de lagers niet meer vertrouwde..

dus direct grote bestelling gedaan bij jmpb. ( o.a skf c3 T9 lagers, splinternieuwe DR EVO en nog wat meer rommel)

achteraf waren de lagers nog gewoon goed, maar nou kon ik ook direct mijn blok tunen.
                      dus Boosterpoorten doorgetrokken en spoelpoorten, (klein gat gefreesd in mijn spoelpoort)
                      inlaat tot bijna maximaal geveild. (kan nog iets verder, maar durfde het niet aan.)

dus direct het blok weer in elkaar gezet.

Wat ik heel apart vond was dat er een kleinere sproeier in moest, ik ben van sproeier 65 naar sproeier 56 gegaan en is nog te groot :con.

Maar wel een hoop verschil nu =)

blaast wel lekker.

Jelle
                      Moderator

een sproeier 56 in combo met een DR evo…
                        dat zal niet lang goed gaan denk ik zo:!

frf
                        Topic starter

ja dat d8 ik dus ook al :S snap er niks van 😛

Ziggys91
                          Bijdrager

luchtfilter verstopt ofzo misschien?

Roger102
                            Bijdrager

Ja wtf dan klopt er tog echt iets niet, ik rij nu ook ook met een 43mm cilinder, ook helemaal bewerkt carter, spoelers boosters inlaat enz. en ik rij met sproeier 68 en dat is echt goed. Niet te groot niet te klein.
                              Maar ik denk echt dat je het moet gaan zoeken bij je luchtfilter ofzo. Je hebt tog wel 13mm luchtfilter erop he ?
                              En trouwens je zegt dat je een gaatje in je spoeler hebt, Heb je dat dichtgemaakt ?

leon ciao
                              Bijdrager

ik heb een 67 met 43mm malossi op geheel bewerkt blok 13/13 malossi filter proma cc, een 56 is wel erug klein 😮
                                ik reed al met een 59 op 43mm dr evo onbewerkt blokje citypower 12/10 malossi filter 😉

frf
                                Topic starter

ja ik weet het,, ik reed zelf ook met sproeier 65 op onbewerkt blok,, hij wil ook wel rijden met sproeier 65 alleen heel kut.

hij heeft nu met sproeier 56 gewoon een mooi kleurtje de bougie..

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 64)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.