Home › Forums › Algemeen › Oude topics › Fredzzz RVS Citta
- Dit onderwerp bevat 35 reacties, 11 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 18 jaren, 6 maanden geleden door Fredzzz.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
12 augustus 2007 om 18:24 #141819
dat is helemaal da bomm…verlengde sub fames owns!!!!
hoe zal dat er uit zien onder een citta???
breng ik nu mischien mensen op een idd 8)
maar fredzzz,ik ben ook cker niet tegen schakels en scooters…zolangs ze mooi en snel gaan zijn ze dope..van die afgerachte scooter en schakels zijn er al genoeg…
12 augustus 2007 om 18:38 #141821crossfreak :
dat is helemaal da bomm…verlengde sub fames owns!!!!hoe zal dat er uit zien onder een citta???
.
Si brug=verlengd subframe;)
En reed jij niet 100+ op je citta? zonder helm?
Fred deze citta lijkt best wel op die parelmoer, zet ze eens naast elkaar op de foto voor de grap?
12 augustus 2007 om 18:41 #141822crossfreak :
dat is helemaal da bomm…verlengde sub fames owns!!!!hoe zal dat er uit zien onder een citta???
maar fredzzz,ik ben ook cker niet tegen schakels en scooters…zolangs ze mooi en snel gaan zijn ze dope..van die afgerachte scooter en schakels zijn er al genoeg…
Dat bedoel ik nou.. 🙂 hehe… die gasten van http://www.heavymotor.com bouwen ook vette scoots he!
12 augustus 2007 om 18:43 #141823Edjuh :
crossfreak :
.
Fred deze citta lijkt best wel op die parelmoer, zet ze eens naast elkaar op de foto voor de grap?
Je bedolt mijn ex-citta, die parelmoer met evo blok die ik kocht van Al Bundy?
Zal hem zo even pakken, en op de pic zetten, ook met de Sprocatti natuurlijk… 🙂
12 augustus 2007 om 18:53 #141824Fredzzz :
Edjuh :
crossfreak :
.
Je bedolt mijn ex-citta, die parelmoer met evo blok die ik kocht van Al Bundy?
Zal hem zo even pakken, en op de pic zetten, ook met de Sprocatti natuurlijk… 🙂
ik ree dan wel zonder helm, maar ik rij normaal.
met helm rijden vind ik ieritand aangezien ik een bril draag en niet elke x me bril af wil doen om me helm op te zetten 😉12 augustus 2007 om 19:13 #141827hehe.. crossfreak, zoiets noem je nu de dag contactlenzen :bier
12 augustus 2007 om 19:27 #141828ja ik weet het….maar om nou elke avond ze te gaan schoon maken…
toen ik me yamaha dt-r had(die met 125cc malossi mhr)had ik wel een helm op…een ouwe cross helm die lekker wijd was zodat ik me hoofd met bril enal zo op kon zetten…..achja…die goeie ouwe tijd :'(
12 augustus 2007 om 19:39 #141829crossfreak :
ja ik weet het….maar om nou elke avond ze te gaan schoon maken…toen ik me yamaha dt-r had(die met 125cc malossi mhr)had ik wel een helm op…een ouwe cross helm die lekker wijd was zodat ik me hoofd met bril enal zo op kon zetten…..achja…die goeie ouwe tijd :'(
hoe hard blies dat ding wel niet? 135? of is dat te bescheiden? Of was die meer om te crossen…? lekker veel kracht zeker?
12 augustus 2007 om 19:45 #141830Trouwens, hier nog wat pics van de RVS Citta…
Hij is achter inderdaad wat aan de hoge kant. Dit komt door de brug hoor! De brug heeft de ophaningen voor de schokdempers wat hoger hangen; naja, de gaten dus.

12 augustus 2007 om 19:57 #141831vind het egt een super GEILE citta jonge eg waar en dan nog een SUPER dik blok eronder egt te vet;)
12 augustus 2007 om 23:18 #141834Wat doet ie op MP ? 😡
12 augustus 2007 om 23:39 #141835verkopen!!
wat moet ie er andersconclusie….
fredrick AKA FREDZZ verkoopt hem….
13 augustus 2007 om 08:50 #141836Naja, hij staat niet per se te koop, wat ik dus bedoel is dat ik hem niet per se weg wil hebben. Maar als er iemand is die bereid is wat neer te leggen kan die weg… dat bedoel ik.
Verder schiet marktplaats toch niets op wat betreft bieden, krijg je paar bodjes van 350 euro ofzo, en soms via de mail wat mensen met echte interesse.
Tjah, we zien wel…
Maar hij gaat voorlopig dus NOG NIET WEG!!!
11 september 2007 om 20:47 #142458Zit beetje verandering in…
– ander zadel; normaal zadel.
– nieuwe onderdelen; Dell’Orto 13/13, Malossi luchtfilter, City Power uitlaat, nieuwe zuiger.
– rvs stang er tijdelijk tussen gezet. rvs brug gepolijst.

11 september 2007 om 21:00 #142459Iel stangetje lijkt het in vergelijking met de rest van de huizen.
Stang deraf wordt die een stuk mooier van.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.