Home › Forums › Algemeen › Oude topics › Fredzzz RVS Citta
- Dit onderwerp bevat 35 reacties, 11 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 18 jaren, 6 maanden geleden door Fredzzz.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
11 augustus 2007 om 19:30 #124135
Mijn broertje was toe aan een brommer, vond hij zelf.
Kortom, een Ciao Mix gekocht voor 150 ofzo, liep niet goed, kwam even een 70cc dr evo standard blok onder, ook niet vet genoeg, dus zit er nu het blok van Sil/2F4OV op.
Malossi Reed Valve carters
Pinasco 43mm DEPS
std. krukas
19mm met Malossi filter
Hoge druk kop
Proma Circuit uitlaatLoopt erg lekker op de Ciao, met koppeling.
Dit is/was de Ciao. (meer foto’s volgen strax).

Dit is de Citta die ik net heb gekocht met standard blok. Mijn oude RVS brug zit hier nog op. Citta is/was van mijn maat.

Samen met me Sprocatti, lang geleden.

Wat nu de bedoeling is…
– De Ciao met het Malossi blok wordt verkocht met het standard blok die momenteel nog op de Citta zit.
– De Citta krijgt het Malossi blok!
Onder anderen krijgt deze Citta ook een normaal zadel, een laag race stuur (zoals die die op mijn Sprocatti Citta zit, maar mischien wat korter) en mischien chromen schokbrekers enzovoort.[center]Update 11 Augustus 2007[/center]
Blok van de Ciao geplaatst onder de Citta.
LEKKKKER veel ruimte met deze 19mm carb in samen werking met deze brug… te gek.. je komt er overal lekker bij…
Before and after…

‘werkplaats’ met de Ciao en Citta en zooi… sleutel de meeste tijd buiten of in het huis, beetje kleine garage…

[center]Update 12 Augustus 2007[/center]
Trouwens, hier nog wat pics van de RVS Citta…
Hij is achter inderdaad wat aan de hoge kant. Dit komt door de brug hoor! De brug heeft de ophaningen voor de schokdempers wat hoger hangen; naja, de gaten dus.

11 augustus 2007 om 21:12 #141789Wanneer ga je nu zelf eens iets bouwen,ipv kopen??????
11 augustus 2007 om 21:21 #141790yeah…weer een zieke citta er bij!!!!!
hoeveel zijn er der nu???
crossfreak…simonini blok.
fredzzz….sprocatti blok…..wie volgt er meer????
blijf kijken 8)
11 augustus 2007 om 21:37 #141792barry :
Wanneer ga je nu zelf eens iets bouwen,ipv kopen??????Oh… ik wist niet dat ik mijn ‘Sprocatti’ Citta heb gekocht.. viel ineens uit de hemel jah!!!
Mijn Ciao dan… naja, de uwe… viel ook uit de hemel…
Mijn 9 andere Citta projecten stonden er ineens ook maar…:bier hehe kom nou barry, deze Citta kreeg ik voor (heel) weinig… en had dit leuke blok nog liggen…
11 augustus 2007 om 22:45 #141801ziet er allemaal leuk uit, zal wel lekker gaan lopen denk!
11 augustus 2007 om 22:55 #141802vet ding hoor fredzzz;)
heb die altijd al vet gevonden van het begin eg vet dat je hem nu hebt en al helemaal met dat blokje:o
gooi anders je polini SP er onder? miss dat die het beter doet=)12 augustus 2007 om 05:49 #141807Ow Fredzzz,ik bedoelde dat zo niet hoor.Ik heb het een beetje verkeerd neergeschreven.Sorry
12 augustus 2007 om 07:04 #141808
N!CKsmooi perso fredzzz

de ciao mix zag er mooi uit met de 5 spakers erin.
de citta komt er zkkr vet uit te zien met een cross stuurtje en een normaal zadel:lolik blijf je perso volgen
12 augustus 2007 om 12:02 #141812Leuk citta’tje zeg:) Ik ben fan van die achterbrug, zoals je weet heb ik er ook eentje samen met Ivar gemaakt en het staat zoo leuk onder een citta (en is echt heel stevig!:D) Zeker deze van roestvrijstaal is mooi:)
Vering vind ik veeeel te hoog van je citta, maar heel veel mensen vinden dat blijkbaar mooi:P:?
Je gaat toch niet DEPS43mm met pully rijden hè 😮 (ik vond hem op pully echt bagger lopen, veel te weinig trekkracht)
AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
Home made engine dyno12 augustus 2007 om 13:01 #141813van wie is die dikke aerox???
is die ook van jou ofzo???12 augustus 2007 om 13:58 #141814Oehh, tot nu toe vond ik dat Fred erg leuke brommers maakte/heeft, maar die scooter:kots
Zeg aub dat dat ding van je broertje is:pest:P
AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
Home made engine dyno12 augustus 2007 om 17:36 #141815crossfreak :
van wie is die dikke aerox???
is die ook van jou ofzo???Staat hier al wel bijna een jaar ofzo… oorspronkelijk van mijn maat. Wordt aan gewerkt, cilinder was warm gelopen (koelvloeistofslang brak tijdens het rijden af! Maat ree 3km door, had ook niets door; opeens stond de boel stil).
50snel zit erop, 17.5mm carb, ander stuur, geluids systeem.. je weet wel, de standard Aerox ’troep’… maar dan wel een tikje vetter inderdaad.
Staat binnenkort ook wel te koop denks… interesse? 😛
Mijn Citta en RS tijdje terug met de Aerox, ook van mijn maat.. zelfde Aerox trouwens! Maar dan met precies een andere kleur; in plaats van blauw is deze oranje.

Die Ciao is niet eens zo lelijk… met kenteken, 100 euro, 5 ster velgen enzo.
Komt nu een standard blok onder, met 70 poelie en er zit al een brom vertanding op. Hopelijk haalt dit de 45 wel ofzo… Het is en blijft een BROM he…En in de RVS Citta moet even een brom vertanding, ding rijdt niet hard genoeg, en trekt ook niet lekker; dat met snor vertanding (Als het goed is) en 90mm poelie… overtoeren!!!
en inderdaad ArvidW, deze cilinder heeft bij het wegrijden 0 kracht, maar wel dikke boosts na 15km/h en 30+km/h.. zo zeg!
Vario wil ik er graag op, maar moet even zien…
barry :
Ow Fredzzz,ik bedoelde dat zo niet hoor.Ik heb het een beetje verkeerd neergeschreven.SorryHehehe, ik dacht al eem! Wat krijgen we nou… maar ben ook nog druk met de Sprocatti Citta bezig hoor… duurt gewoon wat langer…
Ik heb nog wel 2 leuke plannen voor binnenkort… komen naast de Sprocatti te staan…
12 augustus 2007 om 17:49 #141816ik weet dat de meeste hier scooters om te kotsen vinden…maar ik vind het cker een mooie scooter…
jammer genoeg zie je alleen maar aeroxen en gilera runners..vaak rijden er ook van die whiggers en veel ‘buitenlanders’ op rond die niet kunnen rijden en ook nog eens zonder helm 130 gaan…ooohh wat ben je dan stoer joh 😐
nee ben geen racist!!! heb zelf een filipijnse vriendin!!!
12 augustus 2007 om 17:55 #141817crossfreak :
ik weet dat de meeste hier scooters om te kotsen vinden…maar ik vind het cker een mooie scooter…jammer genoeg zie je alleen maar aeroxen en gilera runners..vaak rijden er ook van die whiggers en veel ‘buitenlanders’ op rond die niet kunnen rijden en ook nog eens zonder helm 130 gaan…ooohh wat ben je dan stoer joh 😐
nee ben geen racist!!! heb zelf een filipijnse vriendin!!!
Hehe… die ‘buitenlanders’ of te wel antis en suris ken ik hier in groningen ook wel genoeg.. dan vaak ook met schakels; Aprilia RS met verlengde brug, alles hooglans zwart, verchroomde velgen enzo… inderdaad zonder helm 😛 hehehe maarjah… dat soort dingen zijn wel vet hoor!
Ik heb echt niets tegen scooters of schakels of wat dan ook, maar de meeste scooters vind ik bagger… van die lui met zo een kut uitlaat erop… voor de mensen die op de meeting in Groningen waren.. die eene rat op die scooter zonder kappen… zooo wat een gast, typisch voorbeeld!
Rox met 70 polini, binnenrotor, 28mm dslide etc etc. was ooit als me project bedoeld, maar in dezelfde tijd kreeg ik het Sprocatti project.. die had voorkeur…
12 augustus 2007 om 17:56 #141818ooh jij bedoelt die parelmoere die verlengt was:o die was wel vet ja=)
edit : ja die ja:P net stond die foto daar nog niet:P
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.