Vespa-Ciao.NL
:: Fredzzz Citta

Home Forums Perso’s Projecten Fredzzz Citta

13 berichten aan het bekijken - 16 tot 28 (van in totaal 28)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

November Rain
    Bijdrager

Eej fred… waar haal jij eigenlijk die red bull stickers? Die moet ik ook hebben staat wel vet bij mijn jasje 😛

November Rain
      Bijdrager

damn ik heb al heel wat zooi afgezocht maar niet veel gevonden.. behalve als je een motor rijd

http://cgi.benl.ebay.be/tankpad-red-bull-pocket-bike-stickers-sticker_W0QQitemZ7207170273QQcategoryZ60724QQcmdZViewItem

Fredzzz
        Topic starter

November Rain :
          damn ik heb al heel wat zooi afgezocht maar niet veel gevonden.. behalve als je een motor rijd

http://cgi.benl.ebay.be/tankpad-red-bull-pocket-bike-stickers-sticker_W0QQitemZ7207170273QQcategoryZ60724QQcmdZViewItem

ha:D suc6 met zoeken….

bij mij (of mn maat, vorige eigenaar) was een letter van de BULL eraf (dus BUL de L was er niet meer :D) dus hij zocht overalllll naar die red bull stickers…kon die nergens vinden, ook niet bij de bromboeren, MAAR!!! er was wel 1 ROOIE red bull sticker (1 keer dus), anders moet ik ff de vorige VORIGE eigenaar vragen waar hij ze vandaan had (btw, die redbull stickers heb ik er niet meer op zitten)

voeg me anders maar toe op msn

Fredzzz
          Topic starter

Vespaflappie :
            Wou die gast nog die brug hebben offf???

ik weet het nog niet 100% zeker, als je de brug ergens anders kwijt kan in de tussen tijd…is dat ook goed…

ik vraag hem nog een keer als ik hem zie anders bel ik het goeie nummer

November Rain
            Bijdrager

Hmmm ik heb redbull al gemaild.. als dat niks wordt roep ik wel n keer 😉

Fredzzz
              Topic starter

November Rain :
                Hmmm ik heb redbull al gemaild.. als dat niks wordt roep ik wel n keer 😉

komt goed joh, fotos van je creatie? perso waar?

November Rain
                Bijdrager

Hier niks.. heb op cittaforum nog een perso.. maar op het plaatje in mij sig zie je hoe ie er nou bij staat eigelijk

Fredzzz
                  Topic starter

November Rain :
                    Hier niks.. heb op cittaforum nog een perso.. maar op het plaatje in mij sig zie je hoe ie er nou bij staat eigelijk

oh jah die foto ken ik nog

ik maak me ff klaar, strax komt hier nog een citta te staan (die speciale ‘airbrush citta’ waar op citta-forum.nl een perso over is jah…)

wheelyciao
                    Bijdrager

EEjj FREDTE ?

jij hebt da 200W versterkertje van de media markt gekocht niet?

ik moet er ook nog een hebben voor in me zipje, maar die zijn al kei lang uitverkocht…

Zijn die een beetje kwaliteit? want ik kan kiezen:

1. versterker media markt
                      2. bij ons in de buur een versterker van 300W ook voor 20 euro

zal dat veel minder kwaliteit zijn die van 300w ?

wat zal ik doen ?

Fredzzz
                      Topic starter

om eerlijk te zijn zou ik het zo niet 100% weten, ik heb mijnes uit de KIJKSHOP…

eigenlijk zou je alle informatie moeten pakken van die die ik heb, en die 300watt versterker…

en dan evt. nog de afmetingen welke beter past enzo…

suc6. anders voeg me maar toe

iaccaloco
                        Bijdrager

ff…….die 300 watt is zo goed als zeker PMPO ofzo…..

Da’s zoiets als “piekvermogen”

De echte vermogens die uit die dingen komen zijn vééél lager als 300 watt over het algemeen hoor!

Gelukkig is m'n piemel in 't Engels wél dick!

Fredzzz
                          Topic starter

iaccaloco :
                            ff…….die 300 watt is zo goed als zeker PMPO ofzo…..

Da’s zoiets als “piekvermogen”

De echte vermogens die uit die dingen komen zijn vééél lager als 300 watt over het algemeen hoor!

jah dat klopt…

maar die 300watt zijn dan idd de piek vermogen zoals bij mij 200 en met de speakers 110MaX

maar ze zouden ook niet voor een 200 watt versterker zeggen dat het eigenlijk 30 watt is

kan je heeeel klein beetje vergelijken met cc’s :D?!?!

plus, 300watt klinkt vetter als het uitleggen van: 300watt, maar het piekvermogen is maar dit en dat

R-eays
                            Bijdrager

Wel Mooie Citta,,:D

Ik heb Ook een citta in red bull kleuren maar die van mij zijn wat donkerder,,
                              Mooi Gedaan met je velgen8)

13 berichten aan het bekijken - 16 tot 28 (van in totaal 28)
                            • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.