Vespa-Ciao.NL
:: Fredzzz Citta 4 (Project Page+More)

Home Forums Perso’s Projecten Fredzzz Citta 4 (Project Page+More)

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 36)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Fredzzz
    Topic starter

naja, je hebt gelijk…simonini moet eronder 😀

want nu stelt mijn setup niets voor…

jij trekt me eruit denk ik (:no, met 50cc, 12/10 en std. cart. :D)

@ tim…
      je bravo al verkocht? vario al binnen?

timschilders
      Bijdrager

bravo nog niet verkocht…… het valt me op dat in de winter brommers 100 keer slechter worden verkocht dan in de zomer. de vespa si met vario heb ik gekocht, moet hem alleen nog gaan halen.

Fredzzz
        Topic starter

timschilders :
          bravo nog niet verkocht…… het valt me op dat in de winter brommers 100 keer slechter worden verkocht dan in de zomer. de vespa si met vario heb ik gekocht, moet hem alleen nog gaan halen.

aha ok
          suc6:D

Fredzzz
          Topic starter

gaat allemaal wat sloom…(de citta strax niet :D)

maar jah, in het weekend wil ik (bijna) alles af hebben, velgen moeten nog helemaal kaal en gespoten en kleine dingen moeten gespoten o.a. voorvork en zo

Fredzzz
            Topic starter

En de update is er eindelijk…

Update Jan 27 2006
              Heb het stuur ‘systeem’ zowat klaar, oranje, metalic-zwart en chrome…

De citta staat er nu ongeveer zo bij…

Mag er trots op zijn…speed engine met 80 malossi

Voorspat bord gespoten

The rest of the Army

timschilders
              Bijdrager

fred, ziet er netjes uit! maar die gilera sticker is dus een geheel? als je er dicht bij staat, ziet het er dan niet uit?

Cafy
                Bijdrager

mooie citta!:D

Fredzzz
                  Topic starter

timschilders :
                    fred, ziet er netjes uit! maar die gilera sticker is dus een geheel? als je er dicht bij staat, ziet het er dan niet uit?

als je dichtbij staat zie je het wel, maar het valt reuze mee…vooral op een donkere kleur zie je het niet, zoals op mn frame, dan zie je het niet…van dichterbij, en als je het dan nog goed inspecteert, jah dan zie je het
                    @cafy 😀

BU
                    Bijdrager

Machtig =), erg netjes gedaan! :thumb En hij is nog nie eens af :P.

Ties
                      Bijdrager

vind alleen de meegespoten tankdop niet zo kix:) had voor mij gewoon zwart mogen zijn…voor de rest ziet ie der heftig uit:)

Fredzzz
                        Topic starter

Ties :
                          vind alleen de meegespoten tankdop niet zo kix:) had voor mij gewoon zwart mogen zijn…voor de rest ziet ie der heftig uit:)

was ook een test, had nog een liggen en dacht voor de lol ff kijken hoe het eruit ziet als die oranje is…

er komt een chrome op, zoals op mn andere citta…

timschilders
                          Bijdrager

ik vind de achterbrug niet zo mooi, maar dat wist fredje al dat ik dat vond, doordat er geen kappen op kunnen. kun je dat niet ficken door er bv. dingen aan vast te lassen, waar je die klik dingen van de kappen op kan doen?

edit : is dat stof op fe kappen of de grondlak die er door heen komt?

Fredzzz
                            Topic starter

timschilders :
                              ik vind de achterbrug niet zo mooi, maar dat wist fredje al dat ik dat vond, doordat er geen kappen op kunnen. kun je dat niet ficken door er bv. dingen aan vast te lassen, waar je die klik dingen van de kappen op kan doen?

edit : is dat stof op fe kappen of de grondlak die er door heen komt?

er kunnen wel kappen op…(zelfs met 220watt speakers:P en plexiglas, traanplaat)

maar neej ik ga iig niet die simpele (lelijke, in mijn ogen) std kappen erop zetten, waarom zou ik dan zo een speciale achterbrug hebben, en dan van die normale kappen (dan lijkt het wel alsof je die achterbrug niet wil laten zien…)

ik heb al wat andere metalen kappen gezien bij de praxis…

edit: het is stof 😀 (mag ik hopen :P)

edit 2:

bij deze dan… @tim
                              rij ik hier mee…

en dan mag jij tim met deze rond rijden goed :P?

November Rain
                              Bijdrager

man ff 1 ding.. leer eens spuiten… of doe die oranjese kappen overnieuw!! Wat een LEEEEEEEEEEEEELLLLIIIIIIIJJJJJJJJJJJJJKKKKKKKKKKK gezicht!!!!!

Sjeesbeest
                                Bijdrager

zal wel licht inval zijn denk ik hoor! Gezien de andere brommers van hem lijkt me niet dat ie met een “half” gespoten brommer oppad gaat

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 36)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.