Vespa-Ciao.NL
:: Fredzzz Citta

Home Forums Perso’s Projecten Fredzzz Citta

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 28)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Fredzzz
    Topic starter

Ik weet dat dit een ‘ciao’ site is…maar ik moest even laten zien dat Cittas ook nog bestaan…

Setup

Polini Speedengine
      Malossi 80cc 46.5mm 10pen
      Mazzuchelli Race Krukas
      13/13 dellorto carb
      Scooterpowerfilter

Extra/Overig

Verstevigde achterbrug
      Traanplaat zijkappen
      (er komen nog: Plexiglas Zijkappen, met coolers, neon, leds, speakers, en een versterker)
      Kenda Semi-Slik banden (voor en achter)

Fotos (van oud naar nieuw)

(in progress)

Voorbeeld van die plexiglas project, dit is een buddy voor een aerox

Vespaflappie
      Bijdrager

Leuk cittaatje; heb ik ook 2 van gehad:P

pleasure
        Bijdrager

Netjes! Ik zie je wel eens rijden, maar dat er 80cc onder zat is niet echt merkbaar:P

Fredzzz
          Topic starter

ooit gehoord van inrijden? of bedoel je dat de cilinder en de kop niet als 80cc en 80cc hoge druk kop lijken…want dan zit je er wel heel erg naast…

waar zie je me rijden eigenlijk?

hansieb
            Moderator

pleasure waar woon je in grunn? en idd fredje moet inrijden valt niet veel met de cilinder te doen dan. Ik denk als iemand er een Polini sp onder heeft echt wel 70+ rijd!

pleasure
              Bijdrager

hansieb :
                pleasure waar woon je in grunn? en idd fredje moet inrijden valt niet veel met de cilinder te doen dan. Ik denk als iemand er een Polini sp onder heeft echt wel 70+ rijd!

Ik woon net als Fredzzz in Haren, dat ligt er vlakbij. Ik weet al waarom het minder snel leek; was nog met die dr70 cc van je;)

hansieb
                Moderator

Ah haren 🙂 waar als ik vragen mag? van citta’s denk je altijd dat ze langzaam gaan, maar er kan best veel pit in die dingetjes zitten. Ik heb ook wel een ciao gezien met een polini top one, maar die ging ook echt niet snel.

Vespaflappie
                  Bijdrager

hansieb :
                    Ah haren 🙂 waar als ik vragen mag? van citta’s denk je altijd dat ze langzaam gaan, maar er kan best veel pit in die dingetjes zitten. Ik heb ook wel een ciao gezien met een polini top one, maar die ging ook echt niet snel.

Kan net zoveel pit als ene ciao inzitten alleen uit het zich meer in een ciao door snelheid en citta trekkracht(over het algemeen)…Uitlaat zegt toch ook geen reet over een set-up?

timschilders
                    Bijdrager

vindt een leuk cittatje. ik vindt alleen die traanplaat kappen lelijk. zou er gewoon stadaart kappen op zette

pleasure
                      Bijdrager

hansieb :

In oosterhaar, dicht bij de nieuwbouw. Citta’s trekken standaard zeker niet. Maar met een uitgeveild blokje een leuk uitlaatje en een 13/13 kom je goed van je plaats.

Fredzzz
                        Topic starter

timschilders :
                          vindt een leuk cittatje. ik vindt alleen die traanplaat kappen lelijk. zou er gewoon stadaart kappen op zette

dat lukt niet meer, omdat die achterbrug verstevigd.verlengd is, en andere opghanpunten hebben…
                          ik heb nu plexiglas kappen met speakers, coolers, leds en neon erin…Pioneer speakers he niet die normale 😛

Fredzzz
                          Topic starter

mischien dat ik die grote traanplaat zijkappen spuit met metalic blauw…maar dan OVERLOPEND, dus gepolijst voor en langzaam metalic blauw naar achter, net zoals al het andere traanplaat…

dat lijkt me wel weer vet…:D

November Rain
                            Bijdrager

Hmmm… geen grondlak gebruiken dan…

en mss dat je dat ook dat gepolijste moet overlakken (blank) of je moet om de zoveel tijd heel je brug polijsten

edit:
                              en ojah.. je moet je brug allen maar ff afscotchen (of hoe schrijf je da?) anders krijg je krassen. En daarna gewoon ff ontvetten mee die nagellak verwijderaar of gewono pure alcohol 🙂 of thinner

Fredzzz
                              Topic starter

mn brug had ik een keer al deels gepolijst om te kijken hoe het eruit ziet…was wel mooi…maar als er toch traanplaat kappen overheen komen zie je het gepolijste op die brug toch niet..

dus polijst ik mijn ANDERE brug voor die andere citta wel, of ik had nog een idee, namelijk: ik heb bij de praxis van die lange….’chromen’ metalen platen gezien…redelijk dun (komen in verschillende diktes), deze zet ik er dan op…chrome schokbrekers, chrome stuur, chrome benzine dop, chrome zijkappen…

we zien wel hoe het wordt…

eerst nog een ophang punt lassen voor de uitlaat…(rvs lassen…dat last toch meer….’geflowed’?)

Vespaflappie
                                Bijdrager

Wou die gast nog die brug hebben offf???

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 28)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.