Vespa-Ciao.NL
:: Frankp’s project

Home Forums Perso’s Projecten Frankp’s project

15 berichten aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 65)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Frankp
    Topic starter

zaterdag komt als het goed is mijn carburateur, dit heeft zolang geduurd omdat ik opgelicht ben:s verder ben ik nog van plan om een accu er op temaken en setje stroboscooplampen. Mischien ook nog neon maar dat zie ik nog wel even. Er zitten inmiddels multi spakers onder(waarvan 1 roest vrij en de andere vol roest) toen ik ze kocht zei verkoper dat ze alle 2 goed waren, verkoper kwam hier van het forum dus vertrouwde er gewoon op. Kan dus ook niet meer blijkbaar:no Heb nog wel 2 spaakvelgen liggen dus word binnenkort spaken.

CIAO-OPC
      Bijdrager

het ziet er in ieder geval top uit frank groetjes dennis

Frankp
        Topic starter

zaterdag brommer verder in elkaar gezet:

nu nog even wachten tot me carburateur komt en dan testen+afstellen.
          dan alleen nog het elektra en optisch. spaakvelgen moeten opnieuw gespaakt worden(achter moet andere velg rand in en voorvelg even uitgelijnd worden)
          Misschien laat ik brommer spuiten bij autospuiterij maar dat ligt aan de prijs.

sander…
          Bijdrager

hey,
            als je de carb hebt, hoor ik het wel welke maat rubber je nodig hebt he.
            gr’s

Frankp
            Topic starter

jazeker morgen voor 5en heb je pm(als cab komt:P)

Frankp
              Topic starter

updateje volgende week word brommer rood gespoten dus morgen als cab binnen is testen en dan gelijk helemaal uit elkaar en schuren voor spuiter.

Shaker
                Bijdrager

voorvork zou ik ook nog iets verlagen 😉
                  verder ziet t er toppie uit.

Dylan
                  Donateur

Ziet er inderdaad niet verkeerd uit, wel zou ik idd de voorvork + zadel verlagen:)

Frankp
                    Topic starter

grote update:
                      Er zitten weer spaakvelgen in snor en de 14spakers gaan in de andere brommer. Het frame vond ik nog steeds niks dus heb ik het frame van AA-t overgekocht met accu en kentekenverlichting. Frame is in grote lijnen al klaar.
                      De dingen die nog gedaan moeten worden is:
                      -kenteken plaat maken.
                      -schuren en plamuren:P
                      -uiteraard spuiten, word gedaan met machine lak.

Verder moet het blok weer in elkaar gezet worden en mijn vario maar wacht op mijn ivano schaal.

Fototje van het frame(foto is van AA-t)

hansieb
                      Moderator

Grappig dat die toch in Groningen blijft, ding heeft al een aantal jaren als standbeeld overal gestaan.

Succes met het afmaken van de ciao 😉

Frankp
                        Topic starter

Zo iets moet gewoon in Groningen blijven 😉 Verder moet dat lukken. Heb al geregeld dat ik hem van het winter kan spuiten dus moet helemaal goed komen denk ik..
                          Weet allen nog niet welke kleur.. Iemand suggesties? (er komen witte 14spakers onder)

beunhaaz
                          Bijdrager

Fluor oranje, valt lekker goed op (: of kawa groen.

Frankp
                            Topic starter

Kleine update en grote update:P
                              Ik heb begin post op p.1 even veranderd zodat ik daar nu ook kan de updates neer kan zetten.
                              Verder heb nog wat geplamuurd en geschuurd zodat hij er nu zo uitziet:

Morgen ook even achter een kentekenplaat aan

AA-T
                              Sleutelbeheerder

Ziet er alweer een stukje beter uit :thumb:
                                Blij dat hij zo in goede handen is en zoals Hans al zegt ‘dat ding heeft overal gestaan’ klopt zeker!
                                Hij is al 4 keer meeverhuisd in de ruime 5 jaar dat ie onder mijn dak heeft gestaan..

Hopelijk maak jij hem af en zie ik hem snel eens rijden. 😆

Voor de kleur weet ik nog wel wat, bordeaux candy rood, dat was mijn idee althans.. 😉

Frankp
                                Topic starter

AA-T :
                                  Hopelijk maak jij hem af en zie ik hem snel eens rijden. 😆

komt goed. Als het mooi weer is volgend jaar ergens 😉

AA-T :
                                  Voor de kleur weet ik nog wel wat, bordeaux candy rood, dat was mijn idee althans.. 😉

Hou ik in me gedachte. Was van plan om zodra hij strak is hem gedeeltelijk in elkaar te zetten(voorvork zadel stuur enzo)
                                  en dan wat met kleuren te proberen in photoshop, zodat ik het gewoon zie wat voor kleur het ongeveer word.

Ook nog een mini update. Na een hoop gezeik eindelijk word me kentekenplaat eindelijk gedrukt.

frank

15 berichten aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 65)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.