Vespa-Ciao.NL
:: Frankp’s project

Home Forums Perso’s Projecten Frankp’s project

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 65)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Frankp
    Topic starter

dat wil niet zeggen dan ik heb niet draag?

Dylan
      Donateur

Welkom op het forum 🙂 maar 24mm op een 43malossi?:lol

tnerual
        Bijdrager

BromFreak666 :
          Welkom op het forum 🙂 maar 24mm op een 43malossi?:lol

Eigenlijk hoort het zo ook he 😉
          Best zielig/jammer dat de meeste 43 setupjes het maar met een 13mm moeten doen he 😉

Ben Citta
          Donateur

Goed bezig=) mooi zij inlaatje :bier

Frankp
            Topic starter

Vandaag even het blokje in elkaar gezet maar toen ik krukas moer er op wou draaien lukte dit niet, Hij draad hem er steeds schuin op:S Morgen maar even weer kijken.

Lennaert
              Sleutelbeheerder

eventjes bij snijden anders.

n3ophytenl
                Bijdrager

15 jaar en al een dikke brommer 😉

Nice hoor 😀

Ook die zijinlaat, maar waar haal je het geld vandaan? 😛

pepko
                  Donateur

n3ophytenl :
                    15 jaar en al een dikke brommer 😉

Nice hoor 😀

Ook die zijinlaat, maar waar haal je het geld vandaan? 😛

de tulpenboer jonguh! en zakgeld 😛

@fathax: inderdaad even je draad bijsnijden, of een andere kruk erin.

Frankp
                    Topic starter

@n3ophytenl goed zoeken en alles goedkoop inkopen en met winst verkopen en wat popko zegt:P

@popko andere kruk gaat het niet worden. Net nieuwe lagers er ingezet en heb geen andere kruk.

Frankp
                      Topic starter

na een uurtje kloten heb ik de moer er opgekregen. Het blokje ligt er nu zo bij:

Probleem nu is dat ik de moer er maar tot de helft op krijg. Als ik de koppeling er af wil de moer wel helemaal tot het eind. Is dit erg?

pepko
                        Donateur

heb je niet zo’n platte(dunne) moer? daar moet dan zo’n ringetje onder met van die tandjes. deze moer gaat er wel hemaal op, en zal icm het ringetje niet lostrillen. deze zal dat wel doen aangezien hij er niet helemaal opzit tot het rubbertje.

sjbtje
                          Bijdrager

je kunt ook een veer ring eronder doen die geeft meer druk werkt bij mij altijd prima:)

Frankp
                            Topic starter

als ik er een ringetje onder leg komt hij alleen maar verder omhoog…

maar heb deze mooie zondag goed verder besteed en heb het blok al even onder de ciao gemaakt.

Hij liep al naar 3/4 passen:D Het enige is dat hij nog best beroerd loopt en dat hij bij het zelfgemaakte spruitstukje voor de powerbox lucht naar buiten buiten perst. Dus als ik de slang van het powerbox er uit trek blaast hij er steeds lucht uit. Een kleine uitlaat zeg maar.

Frankp
                              Topic starter

update:
                                Ik heb inmiddels het spruitstuk dicht gemaakt zodat hij daar geen valse lucht meer aanzuigt. Heb ook kleinste sproeier die ik had er in gezet maar hij blijft hem nog verzuipen dus moet even nieuwe sproeiers halen. En waarschijnlijk een nieuwe koppakking want volgens mij heeft die het ook gegeven..

Tevens heb ik mijn verlichting ook vervangen voor 12v lampjes. Dit hiep weinig dus moest ik iets anders verzinnen. Omdat mijn broer de laatste tijd bezig was met het monteren van een nieuwe kabel boom kwam ik op het idee om de spanning regelaar van een scooter er op te zetten en te kijken of dat werkte. Maar toen bedacht ik me ineens dat ik nog zoon soort kastje had liggen van een tomos. Ik heb na heel wat googlen eindelijk gevonden hoe hij aangesloten moest worden. en hij staat er nu zo bij:

Kijk verder maar niet hoe het in elkaar zit. Dit is nog de test opstelling. En heb ik vandaag eindelijk aan de praat gekregen.(wist niet wel draad waar voor was xd) Ik heb hem verder ook niet getest omdat alles nog los zit en dus niet helemaal veilig is om mee te rijden. Ik hoop dat ik morgen hem verder kan testen.

Verder hoop ik ook dat morgen mijn stage 6 schuim filter binnen komt.

vespa rider
                                Bijdrager

vogens mij is je voetpakking lek aan je uitlaat te zien

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 65)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.