Vespa-Ciao.NL
:: Frankie’s Perso

Home Forums Perso’s Projecten Frankie’s Perso

14 berichten aan het bekijken - 61 tot 74 (van in totaal 74)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Wally
    Bijdrager

is dat een si spatbord?
      brommer ziet er goed uit, ik woon in swartbroek dus als die rijd zie ik hem misschien een keer als ik door weert fiets.

Frankie
      Topic starter

Nee is gewoon spatbord van ciao 😉 zelf steuntjes voor gemaakt dan.

ja moet goed komen ! 😀

joeyhoek
        Bijdrager

Zeker netjes :o!

hansieb
          Moderator

Wow je bent bijna de nederlandse “mofafreak”

Vergelijkingsfoto!

Wally
            Bijdrager

ik vind hem nu eigelijk ook wel lijken op die van VespaAvanti, alleen vind ik deze voorvork mooier omdat hij dezelfde kleur als het frame heeft

powered-by-ciao
              Bijdrager

word mooi:thumb
                ik zal je vast wel eens zien rond leuken en groenewoud

Poelll13
                Bijdrager

een zeeeer mooie brommert zeg =)
                  Heb je die rubbers om de voorvork van de citta gewoon weg gelaten?

VespaAvanti
                  Donateur

Mooi Frank!
                    Had eerlijk gezegt verwacht dat die oranje onderpoten iets TE van het goede zou worden maar dat valt dus hardstikke mee:thumb
                    Zo te zien heeft m’n ex varionaaf ook al een mooi plekje gekregen:D
                    Ga zo door man:thumb

Frankie
                    Topic starter

Thnx voor alle leuke reacties ! 😀
                      Ik ben er zelf tot nu toe ook erg tevreden over ! hopelijk morgen weer flink sleutelen als ik niet de hele dag in bed lig :con

@Poelll13 , ja die rubbers heb ik der nooit bij gehad dus er komen er ook geen op, veel te mooi zo 😀

Frankie
                      Topic starter

Zooo , na bijna 3 maaden is de Vespa eindelijk klaar ! :con
                        Omdat ik 13 weken op stage ben geweest heb ik er maar weinig tijd voor gehad, ook had ik er niet echt meer zin in.

ik heb vorig weekend alles naar Stephan ( VespaAvanti ) gebracht , en hij heeft de ciao in 1 nachtje opgebouwd ! 😀

de dag erna ben ik hem meteen gaan ophalen en heb ik met Stephan nog wat laatste dingetjes aangesloten.
                        toen zijn we even een stukje gaan toeren, alles ging goed totdat ik ineens een warmloper kreeg 😮 het blokje was echt abnormaal heet geworden! gelukkig kon ik weer gewoon rustig verder rijden nadat ie een beetje was afgekoeld.

Ik heb zojuist nog even een Puch lamp besteld, en er komt nog een voorspatbord op.

Ik heb alleen even een fototje via een linkje naar hyves, de foto was namelijk te groot om te uploaden naar mijnalbum. ik zal morgen even wat foto’s schieten met een andere camera 😉

linkje: [url]http://frankie-93.hyves.nl/album/41587931/Iedereen/mnyFn2Kp/fotos/1016178337/0/DpGB/?ga_campaign=photoItemEntry_PhotoBox_Profile_Photo[/url]

De vespa trekt echt super goed op ! 😀 heb gisteren even met gps getest en de top is 50. hard zat voor een snor vind ik 😀

Morgen meer foto’s !

Ciao

VespaAvanti
                        Donateur

Mooi man:thumb
                          Snachts was het lekkerste sleutelen met dit weer dat snap je wel he:D

PACINCO
                          Bijdrager

Chiq Wah!
                            vooral dat oranje ( wel jmmr dat ze niet 1e zijn geworden.. )

hah ik zie dat je in de buurt woont 😛

Leovince
                            Bijdrager

Ik zou als ik jou was nog wat stuurschuim doen, je voorvork verlagen en zo’n ronde puch koplamp. Dan is hij voor mij helemaal af:P

Maar zonder die dingen vind ik hem ook al heel erg mooi hoor;)

Frankie
                              Topic starter

@Lampenkap , de ronde puch lamp komt als het goed is morgen binnen 😉

:thumb

14 berichten aan het bekijken - 61 tot 74 (van in totaal 74)
                              • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.