Vespa-Ciao.NL
:: Frank80cc Perso !

Home Forums Perso’s Projecten Frank80cc Perso !

15 berichten aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 203)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Frank80cc
    Topic starter

max wat ik gehaald heb is 86,7 gps liggend, moet hem nu nog even testen met gps. Heb ik wel malossi vertanding maar dan slaat hij dood.

speedbuxy
      Bijdrager

Das vreemd dat ie dat niet wil trekken, je zou juist zeggen dat jouwes met al die power dat wel had moeten kunnen behappen.
        Maar misshien dat de reevalve die optie gaat bieden, want die heeft er wel een best stuk groter membraan in hangen:thumb

Frank80cc
        Topic starter

Nog het beloofdt filmpje

Was vergeten dat ik 82 sproeier erin had gedaan aangezien poeli minder nodig heeft.. dus nu 86 erin en trekt toch iets langer door na mij idee.. denk dat ik nog wel hoger kan.

reactie 😀

Frank80cc
          Topic starter

Zo weer eens een update:

Eindelijk weer eens tijd gehad om te sleutelen, aangezien ik zo0o0o veel andere dingen te doen had.

Me pinasco cilinder bekeken waarmee zeebodem de tour reed, veren waren gewoon goed. Maar ze komen wel van de zuiger veren, heb echt geen idee hoe het komt.

Heb zelf me dr bewerkt uitlaat poort enzo bedankt voor de les Waarom (max) Had hem even snel op me reserve evo geprakt

Na het test rondje koppakking eruit, aangezien onderste bout niet goed vast kon draaien. Maar hij klonk wel veel belovend, dus ga ik van de week mee verder.

Ook me andere evo liep niet meer lekker tijdens de laatste tour en ook maar even alles na gelopen. Cilinder nog in top staat, alleen lucht verlies kwam bij het membraam vandaan. Dus even nieuwe pakking en vloeibare er tussen. Had gisteren me bewerkte polini 80cc bij max opgehaald en meteen eronder gehangen + me nieuwe uitlaat testen. Moet zeggen dat het allemaal beetje tegen valt als ik kijk hoe die van Max zelf loopt, aangezien ik precies het zelfde setup na had.

Net nog even proma cc getest en moet zeggen dat er stuk meer power uit komt geen film nog van, maar ook niet echt om bang van te worden helaas.

Te verwachten deze week: Me nieuwe Rv blok door tonnie in elkaar gezet en met de hoop daar toch de big deps op te kunnen zetten van Sir john.

Waarom?

Klinkt als een tamme eend:D Blijft natuurlijk lastig oordelen vanaf de film maar komt hier over als veel te zware rollers.

hansieb
              Moderator

Vergeet niet de calibrata houdt van toeren, welke voor en achtervario setup hebbie?

Frank80cc
                Topic starter

malossi voor 10,5 tandjes witte rukveren en geile drukveer.

ben van 3 grams naar 6 gram gegaan… filmpje is met 6 grams en lichter wordt het echt niet…

Martino
                  Moderator

Toch klinkt het op je filmpje idd alsof hij lichter kan hebben dan die 6 grams. Hij klimt namelijk nog steeds in toeren bij het geven van gas. 3 gram is net weer iets te licht denk ik dan. :con

Frank80cc
                    Topic starter

Nee ben van 3 grams rustig omhoog gegaan… alleen maar trillen en geen hoge top. met 6 grams kreeeg ik teminste beetje top alleen weer zo tam als een doorgerookte speedbuxy :lol

speedbuxy
                      Bijdrager

Frank80cc :
                        alleen weer zo tam als een doorgerookte speedbuxy :lol

Pfff dit trek ik er met mijn poeli power makkelijk uit:D
                        Sterker nog op het filmpje lijkt het haast wel alsof ik je met de fiets nog wel bij gehouden had:haha

CIAO-OPC
                        Bijdrager

na frank ik vind hem vet klinken en rijdt een stuk harder als die van mij 😀 nice
                          trouwens zei nog ff tegen evert maar was een stukkje van me zuiger veer afgebroken , nieuwe er op en loopt als een zonnetje
                          nog ff 70mm poelie er op en dan zal hij ook wel weer wat harder willen..
                          maar goed weer ff ontopic ziet en klinkt super vet

spreek je groetjes dennis

Frank80cc
                          Topic starter

Update:

Hopelijk vandaag nog ergens tijd te vinden om het blok lopend te krijgen 😀

Herr Flick
                            Sleutelbeheerder

Hoe ga je dit tussen je frame krijgen?

Verder nice blokje!

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
                              Gele Racefrikandel

Frank80cc
                              Topic starter

Hoezo komt onder me citta eh 🙂

-RobinvS-
                                Bijdrager

past dit niet onder een ciao frame?

15 berichten aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 203)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.