Vespa-Ciao.NL
:: Frank80cc Perso !

Home Forums Perso’s Projecten Frank80cc Perso !

15 berichten aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 203)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Frank80cc
    Topic starter

Weet alleen niet hoe ik hem hier neerzet

pepko
      Donateur

ik zeg: stationairschroef een stuk uitdraaien…
        hij loopt mooi man! is dit je evo engine?

edit: ja dus:P

Javad
        Donateur

Ik ben blij voor je Frank, mooi begin.

<3 Thunderstone
          Check mijn perso!

Frank80cc
          Topic starter

Dit is me 2e evo blok, klopt hij loopt nog een beetje hoog stationair. Maar zoals ik al zei in elkaar gezet en nog verder niks meer gedaan. Wel weer wennen met normale koppeling rijden, die boost wel weer leuk 😀

Javad nu jij je blokkie even goed hebben!!

OrangeCiao
            Donateur

naais goed bezig :thumbalen poeli ben ik niet zoo kapot van:lol

Zeebodem.
              Bijdrager

Goed Frank:thumb
                Loopt leuk zo met pully toch.Hoe is het met de verlichting btw?werkt het?

speedbuxy
                Bijdrager

Hoort voor zo plug and play in elkaar zetten al niet slecht:thumb
                  Nog wat kleine puntjes op de I en hij is loop vast pefeckt:thumb
                  Laat je deze brom poeli powerd of niet?

Frank80cc
                  Topic starter

Ik wil 1 van de 3 poeli laten, of het deze blijft weet ik nog niet 😀

Evert licht voor werkt, achter weet ik nog niet.. moet ook even kijken of daar wel een lampje in zit.

Moet wel zeggen dat ik vroeger echt die boost leuk vond van poeli.. maar dat je met vario eigenlijk dat meteen hebt tot aan top… Dus fun is wel stuk minder 🙁

Frank80cc
                    Topic starter

Heb nu mijn arvid tuned blok getest met poeli, wel leuke boost. Maar rijd 80.2 gps … dus rij harder met vario en heb ik vanaf 0 vette trekkracht… poeli verliest duidelijk terrein bij mij.

hier een filmpje klinkt wel lekker, ga nu even met fire uitlaat testen 😀

Waarom?

Dat klinkt idd zeker niet verkeerd alleen is dit een totaal andere beleving zo met poelli en is het echt wachen op de boost.

speedbuxy
                        Bijdrager

Frank80cc :
                          Heb nu mijn arvid tuned blok getest met poeli, wel leuke boost. Maar rijd 80.2 gps … dus rij harder met vario en heb ik vanaf 0 vette trekkracht… poeli verliest duidelijk terrein bij mij.

hier een filmpje klinkt wel lekker, ga nu even met fire uitlaat testen 😀

Het arvid blokje is ook niet getunde voor poeli use.
                          Maar moet zeggen dat ik dit persoonlijk wel een stuk mooier vind horen:thumb

youtube filmpje kan je trouwens heel makkkelijk in korten hoor.
                          http://www.youtube.com/watch?v=7MNF4mCbTDs
                          Als je dat wat blauw is voortaan weg haal en dan links en recht van de link er [ en ] voorzet krijg je dit.

Frank80cc
                          Topic starter

Thx speedy!!!

Wat een heerlijk zacht weertje meteen maar even mini uitlaat test gedaan 😛

Fire boost iets eerder maar ook iets minder vel .. 75.6 gps maar 🙁
                            Leo sigaar trekt lekker op en boost hem lekker door tot de 68 maar dan houdt ie wel op iets kleinder poeli mag wel maar dan verliest hij weer de trekkracht ben ik bang..

ga zo maar even met vario erin zetten want dit is toch net niks 😛

speedbuxy
                            Bijdrager

Je hebt de verhouding idd wel erg licht staan zo te horen.
                              Zou gewoon eens een poeli zwaarder doen en dan groene trek veertjes erin.
                              (want deze zijn vast orgineel of niet?)

Tonni
                              Moderator

Zo kun je wel mooi nagaan welke pijp bij welke toerentallen boost. Handig voor het afstellen van je vario.
                                Loopt allemaal niet beroerd, vind alleen je AW-Evo wel vreemd stationair pruttelen.

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

Frank80cc
                                Topic starter

@speedbuxy: ik en orgineeel komt je kent me nu toch wel een beetje!! groene zitten er al in.

@Tonni: Hij start ook lastig echt flink rennen voordat hij aan gaat.. net of zuiging niet optimaal is. Voor die vastloper geen last van namelijk. misschien kop of voet klein lekje? Rij wel met cpvv klinkt hij toch wel anders mee

hier nog een filmpje met standaard pinasco black op standaard evo trek echt beestachtig misschien nog wel harder dan bewerkte alleen wel iets te veel toeren gps 75.8

15 berichten aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 203)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.