Vespa-Ciao.NL
:: Frank80cc Perso !

Home Forums Perso’s Projecten Frank80cc Perso !

15 berichten aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 203)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Jarco
    Bijdrager

Hee Frank,

Leuk pretpaket heb je liggen daar. :thumb
      Als ik jouw was zal ik voor de pina DEPS gaan, hoef je ook geen poorten te maken in het verse cartersetje.
      ( Overigens lijkt de pina DEPS makkelijker te verkrijgen als de 46mm black. 😛 en aan de ander kant moet je misschien je nieuwe naam eer aan doen. 😉 )

Kwa kruk zal ik misschien een ori snorkrukje pakken, dan kan je mazzu bewaren voor een eventueel pinasco zij-inlaatje mocht je die willen scoren.

Waarom?

Kijk goed bezig Frank:thumb Je nieuwe tour ciao ziet er ook zeer knap uit. Ook ik zou voor de deps gaan aangezien je ook al met een Pinasco 46 op je evo rijd en idd ook niet in je nieuwe RV hoeft te hakken.

Frank80cc
        Topic starter

Ja oke het wordt de pinasco deps, ik dacht dat die krukas een voll wang was. Maarja voor 90 euro kruk voor zij inlaat helemaal nieuw is ook niet gek 😀

Ga ook zeker touren met met citta en RV blok hoor 😀

Heb ook nog SE blok wat ik wil proberen met 80 polini en 21 mm ^^ als ik ooit dat spruitstuk ontvang van oliegastell

Waarom: Kunnen evert en ik een keertje in het voorjaar langskomen voor een cursus bewerken?? Kijken wat jij allemaal gebruikt enzo, want wij willen het beide graag een keer leren

Zeebodem.
          Bijdrager

Gaaf hoor Frankiebot:thumb
            Ik heb je nieuwe aanwinsten natuurlijk al real life mogen beschouwen,en ik kan niet anders zeggen dan dikke shizzle allemaal:thumb

Vooral je nieuwe ciao ziet er echt super uit!Zeker geen miskoop heb je daar aan gehad!

@Max,
            inderdaad net wat Frank zegt…
            zou erg gaaf zijn:thumb

Waarom?

Ha ha, dat is aardig dat jullie dit zeggen maar zo heel bijzonder is het nu ook niet. Het is idd zo dat je de juiste freesjes moet hebben om hetgeen je wilt bewerken ook netjes af te kunnen werken. Het is handig dit gewoon eens proberen in een oude cilinder of carter en dan kijken hoe dit je af gaat. Ik weet zeker dat jullie dit ook kunnen en natuurlijk kunnen jullie langskomen in mijn riante schuur van 3x2m:lol:thumb

gr

Martino
              Moderator

21mm op je SE is echt veel te groot hoor. Ik zal een iets kleiner carbje erbij pakken.

Ik vroeg mij al eigenlijk af wat je met dat blokje van je citta hebt gedaan. Als ik mij niet vergis liep dat ook behoorlijk rap tijdens de utrecht/woerden toer?

Frank80cc
                Topic starter

Ja dat is gewoon standaard carter met 65dr.. die heb ik ook ergens nog liggen

Frank80cc
                  Topic starter

Zo maar weer eens paar dagen wezen sleutelen, en natuurlijk meteen weer gezeik met SE blok :@ maar goed heb lopen dremelen en hoooop dat hij nu zo goed is, wou test run maken maar aangezien ik nu me 3 andere brommers rij klaar heb.. mis ik paar onderdelen en was het ook wel weer zat voor vandaag.

RV blok is bij tonni dus kan niet wachten tot hij klaar is :D:D en die gaat dan onder me citta.

Nog even paar foto gemaakt hoe het er nu bij staat 😛

Vandaag witte velgen binnen gekregen en meteen me achterwiel erin gezet en even SE blok eronder gehangen. Moet alleen even kleiner V snaar halen aangezien ik 90 schijven ga testen. Ook jmpb achterbrug eronder gehangen, dus nog even voorwiel erin en koppeling erop en hopen dat hij nu goed langs me inlaat loopt.

Dit was me laatste aanwinst, en eergisteren me 2e polini evo blok met standaard pinasco 80cc eronder gehangen. Alleen kwam er achter dat naaf stroef liep en dikke bochel in me achter velg zat.. bedankt verkoper van het rollend frame! (maar stefan stuurt met nieuwe achtervelg op) en een goeie brommer naaf heb ik nog wel liggen. 3 stappen en het blok liep en klonk erg netjes alleen kon niet harder rijden dan 15 km door de bochel.

Nou me oranje monster vond het ritje door de ZEE van de nieuwjaarstour niet echt fijn, me uitlaat is helemaal verroest (zeebodem heb je nodig 😛 ) en me evo blok zit ook wat bleek 😀

Als me citta en blauwe ciao helemaal klaar zijn gaat de oranje monster helemaal uit elkaar en die ga ik dan helemaal opnieuw opbouwen met voorvork van Jarco 😀

Steven
                    Donateur

dat type ciao ( die blauwe) blijft naar mijn mening het allermooiste type :thumb

wat een verrassing he, dat je brommer wegrot van zeewater 😀

speedbuxy
                      Bijdrager

Das nog een erg maagdelijk hokje frank:D
                        Moet nodig wat vulling op de stellingen te komen liggen;)

Frank80cc
                        Topic starter

Ja alles ligt buiten onder me afdak en binnen in de garage.. heb me schuurtje helemaal leeg gehaald even alles uitgezocht.. alleen toen werd me poot opgemaakt, dus het is een grote vespa bende door en om het huis heen 😀 Zal een foto maken als alles mooi op ze plek ligt 😛

Zeebodem.
                          Bijdrager

Net sleutel schuurtje zo weer maat:thumb
                            Uitlaatje komt ook wel weer in orde:D

Eerdaags even een keer afspreken bij jou of bij mij,om een tourtje zeebodem uit te stippelen 😉

Frank80cc
                            Topic starter

Zo maar weer eens een update:

Nadat ik me 2e evo blok onder me blauwe ciao had gezet, kwam ik er achter dan er een slag in me achter velg zat. Andere 4 spaak geregeld (thx Avanti). Even deze dagen snel zwart gespoten, want hij was roze … Net even test rondje kunnen rijden, klonk best goed moet ik zeggen. Rij nu met poelie en best leuke boost vanaf de 35 a 40 km, zal filmpje vandaag of morgen erop zetten. Aangezien er een nieuwe pinasco black onder zit moet ik hem nog even inrijden.

Nu is het wachten op me RV blok met 43deps, moet alleen nog universeel spruitstuk hebben….

En ik zeg laat het lekkere weer maar komen !!!! veel te koud om nog lekker te sleutelenenenenene

Waarom?

Hey Frank, je bent weer goed bezig:thumb Zaterdag word het plaatselijk 15gr zie ik net dus gaat al de goede kant op;)

Zeebodem.
                                Bijdrager

Stukje rijden hihi..KOUD MAN:D
                                  Maar inieder geval weer lekker bezig dus Frank:thumb

Spreek je vlug!

15 berichten aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 203)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.