Vespa-Ciao.NL
:: Frank80cc Perso !

Home Forums Perso’s Projecten Frank80cc Perso !

8 berichten aan het bekijken - 196 tot 203 (van in totaal 203)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Waarom?

Ik zeg eerst nog kruk as:D:D

Jarco
      Bijdrager

Ziet er goed uit max, ik vraag me alleen af of je er al een krukasje in heb gehad en of de boel nog zo lekker past. 😛
        Bij mij was dit namelijk een hell om passend te maken.
        ( Nee ik twijfel niet aan je kunnen, was alleen nieuwschierig of je dit probleem ook heb? 😀 )

@ Frank

Leuk blokje om wat km’s mee te blazen, dat is een ding wat zeker is. :thumb

Waarom?

Zo, het was even flink doorwerken maar het resultaat mag er wezen8)

Jarco had me vandaag nog even flink laten zweten omdat de krukas monteren voor problemen kon zorgen maar gelukkig paste het prima:)

Nog even wat pakingen snijden voor het membraan huis en wat boutjes zoekken maar wat mij betreft kan je het ophalen:thumb. Kan je met het mooie weekeind voor de deur lekker aan de slag:D

Jarco
          Bijdrager

8) Sorry Max, gelukkig was je wel nu wel voorbereid dus kon het alleen nog maar meevallen. 😀

Ziet er lekker vers uit!

VespaAvanti
            Donateur

Nice blokje, dat gaat wel knallen:thumb
              Ik heb het probleem dat het klein Simo carter niet netjes op het grote SE carter past, moet nog ff kijken hoe ik dit ga fixen, denk het klein carter een stukje uitdremelen zodat het randje wel mooi erbinnen valt.

Anoniem

Erg mooi blokje inderdaad frank! zeer netjes gedaan allemaal en ik hoop voor je dat het goed mag lopen:thumb
                Ben ook wel benieuwt naar de prestaties:D

Docs
                Donateur

Das weer een mooi blokje 8) Dat wil vast wel lopen 😛 🙂

Frank80cc
                  Topic starter

Oke dat ziet er sappig uit man 🙂

8 berichten aan het bekijken - 196 tot 203 (van in totaal 203)
                  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.