Vespa-Ciao.NL
:: Frank80cc Perso !

Home Forums Perso’s Projecten Frank80cc Perso !

15 berichten aan het bekijken - 136 tot 150 (van in totaal 203)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Frank80cc
    Topic starter

Nou hier nog even filmpje op de valreep, begon lekker met slijptol in me vinger… Wat een kut achterbrug van jmpb, achter en voor vario loopt erop aan dus dat wordt weer beunen met een slijptol of iemand anders een beter idee? Heb bij de voorkop al 3 ringetjes, achter kan dat niet door de kering?

Hij klinkt wel erg zwaar en dat met g fire uitlaat. Hij loopt echt mooi en er zit echt power in dat voel ik gelijk, alleen door al dat aanlopen snel weer terug gereden. Klopt dat om een pinasco deps alle uitlaten moeilijk om de uitlaat poort gaat??

Jarco
      Bijdrager

Grappig dat je dat zegt, had hier zelf ook last van. 😛

Maar nice blokje. :thumb

Lastpak
        Bijdrager

je bent wel een volhouder, zo heb ik ook flink wat dagen tot in de avond zitten sleutelen.
          soms wordt je echt helemaal gek dan, vooral als het niet wil lukken:boos

Frank80cc
          Topic starter

Net weer bezig geweest met de slijptol koppelings lopen niet meer aan, alleen me snaar is iets te klein. Want hij varieert niet goed uit. en als ik stil sta en ga rennen gaat hij toeren maken. Klopt dan toch snaar te klein is ?

Reactie’s??

ciao17
            Bijdrager

Zo kom je weer eens je oude ciao tegen die je paar jaar geleden verkocht hebt.

[thumb=datas/thumbs/1127-sdc10432 – kopie.jpg]1127-sdc10432 – kopie.jpg[/thumb]

Frank80cc
              Topic starter

:thumb

Zeebodem.
                Bijdrager

Loopt netjes zo frank,en ik hoor inderdaad genoeg power er in zitten:)

Waarschijnlijk is je snaar idd te kort.welke maat heb je nu..??
                  Ik heb thuis nog wel een 1050 liggen;)

Frank80cc
                  Topic starter

1050 heb ik nu, maar probleem ligt waarschijnlijk in me achter koppeling. vandaag of morgen even na kijken

Frank80cc
                    Topic starter

Update: Tip 1 voor me zelf ga niet rug trainen en dag erna sleutelen :no

Ben even met de slijptol en dremel bezig geweest en nu kan ik me blok heen en weer bewegen, alleen luchtfilter wordt hem niet. Is dat een probleem het zit als ware in een behuizing in me achterbrug.

Zit nog steeds met me achterkoppeling heb hem schoongespoten met remreiniger maar hij blijft stroef lopen. Met me andere achterkoppeling is het probleem weg, alleen weer een ander probleem als ik optrek en aardig hard rijdt slaat me achterkoppeling/v snaar vast ofzo en laat ik gas los en dat laat hij weer los. (beetje moeilijk zeggen zo) Iemand ervaring ermee ? Heb wel gare V snaar kan dat het probleem zijn?

nog even filmpje

speedbuxy
                      Bijdrager

Probleem kan ik je niet mee helpen gezien ik vespa vario noob ben:D
                        Maar blokje hoort al wel erg netjes:thumb alleen heb jij maar een maffe camera want het lijkt weer alsof ik je op die fiets nog bij had kunnen houden:D
                        Zit totaal geen snelheids gevoel in op 1 of andere aparte manier.

Frank80cc
                        Topic starter

ja het is een beetje gaar mobieltje aangezien hij toch net overleden is, moet ik even kijken naar een andere 😛

pepko
                          Donateur

of speedbuxy fietst gewoon heel snel… hij had het zelfde te zeggen bij mijn filmpjes namelijk 😛

het rijd wel mooi frank, en dat probleem?
                            ik heb geen idee. probeer voor zekerheid eerst een andere snaar, en schuur je schijven eens op met een lichte korrel.
                            zijn je rolletjes niet vierkant?

speedbuxy
                            Bijdrager

Frank80cc :
                              moet ik even kijken naar een andere 😛

Ja doe dat dan maar gauw, want tot die tijd ben ik als mod wel verplicht om je filmpjes audio technisch aan te passen naar de snelheid hoe het beeld overkomt:D
                              En dan kom je op dit uit:haha

Frank80cc
                              Topic starter

hahah lol 😀 blijf het probleem houden dat er iets niet lekker zit in de aandrijving, dus ga alles overzetten van me ciao een deze dagen.

Florian
                                Moderator

Dit probleem had ik ook met vario je maakt veel toeren maar je komt niet vooruit.
                                  Heb je goede compressie als je hem start want als je snaar dan al helemaal doorslipt is die aan vervanging toe.

Dit probleem had ik toen die grote moer van mijn achterkoppeling een slag terug was gedraaid.
                                  Ik zeg Pouli power:D

15 berichten aan het bekijken - 136 tot 150 (van in totaal 203)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.