Home › Forums › Techniek › Framedelen › Frameversteveging vraagjes?
- Dit onderwerp bevat 9 reacties, 5 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 14 jaren, 11 maanden geleden door luukelbo.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
8 april 2011 om 20:49 #167307
ik heb een tijdje geleden een duozitje gekocht voor mijn vespa ciao. ik heb van mensen gehoord dat dat helemaal niet goed voor het frame is (dat ie helemaal krom trekt) omdat ie niet gemaakt is voor 2 personen. weet hier iemand meer over?
ik wil daarom ook eigenlijk het frame verstevigen zonder al te veel moeite te hoeven doen, ideeën zijn dus welkom.
je kan wel een framestang kopen maar dat heeft geen zin daarvoor want ik moet de achterkant vooral verstevigen. toch ben ik ook opzoek naar een framestang voor de ciao. (extra stevighed is aaltijd welkom)ook weet ik niet welk model ciao ik precies heb dus weet ook niet of die px model van jmpb past? onderaan dit bericht een foto van mijn ciao voor als iemand weet welk type het precies is? (zelf vind ik een rechte framestang zoals de die van de puch maxi mooier) ik heb ergens gehoord dat die van de puch maxi ook past. aangezien veel onderdelen van de puch overeen komen zou dat best kunnen kloppen. weet iemand dit?
alvast bedankt Filip
8 april 2011 om 21:45 #175077http://www.jmpb.nl/store/index.php?act=viewProd&productId=1655 die bedoelde je? die gaat idd niet passen icm met je zadelveer systeem. heer flick heeft hiet volgens mij een oplossing voor bedacht, maar dan moet je wel lassen. als de toch aan het lassen bent, zou je nog de lasnaden bij je tank en achterspatbord door kunnen lassen, maar dan moet je wel opnieuw spuiten…
8 april 2011 om 21:55 #175079ja die bedoel ik ja, ik dacht al dat ie niet zou passen maar weet je toevalig of die van de puch wel past? want die kan je volgensmij wel vastmaken alleen gaat het dan om de lengte. denk dat ik dan beter jmpb even moet mailen.
en het probleem is ik kan niet lassen. dus ik ben bang dat ik dan toch naar iemand toe moet die dat voor mij kan doen. denk dat het dan meer iets is voor in de vakantie.
8 april 2011 om 23:29 #175078De Puch EBR stang gaat helaas ook niet passen zonder te gaan slijpen en lassen.
9 april 2011 om 08:56 #175080oke jammer, maar weet iemand welk type ciao die van mij is?
9 april 2011 om 10:43 #168336PX ?
9 april 2011 om 11:08 #175081denk het niet want die van jmpb past op een px en die past niet op die van mij dus dan zou het juist geen px moeten zijn.
9 april 2011 om 11:45 #175082jij hebt een ciao p frame (nieuwer model met kunststof kapje onder het zadel)
9 april 2011 om 11:59 #175083oke dankjewel, maar het is geen mix dus gewoon een ciao p?
9 april 2011 om 12:39 #175084neej dat dacht ik even omdat je kappen en treeplank van een mix komen, maar je bagagedrager heeft geen olietank:con
dus gewoon een p -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.