Vespa-Ciao.NL
:: Framenummer

Home Forums Algemeen Framenummers Framenummer

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

ThieskeCiao
    Topic starter

Ik heb n vraagje…

kan ik ergens op internet controleren of mijn brommer gejat is door framenummer ergens in te voeren op een internet site of iets dergelijks?

tgaat wel over een scooter dus…

FonS
      Bijdrager

ik denk dat je dan echt naar de politie ofzo zult moeten gaan,

dit staat er op de RDW-site;

Gestolen bromfietsregister niet meer online te raadplegen

Vanaf 1 november 2006 is het niet meer mogelijk om te controleren of een bromfiets als gestolen geregistreerd staat. Het gestolenbromfietsregister was te raadplegen voor en tijdens de conversieperiode van bromfietsen tot en met 31 oktober. Wettelijk gezien mag de RDW dit register na die tijd niet meer aanbieden.

Het register van gestolen bromfietsen is tijdelijk opengesteld om de consument te beschermen tegen aankoop van een gestolen bromfiets. Voor een gestolen bromfiets geeft de RDW immers geen kenteken af. Inmiddels hebben zo goed als alle bromfietsen een eigen kenteken. Een gestolen bromfiets met kenteken is niet op naam van een nieuwe eigenaar over te schrijven. Die waarborg zorgt ervoor dat de consument zich op die manier kan wapenen tegen aankoop van een gestolen bromfiets.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
      • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.