Vespa-Ciao.NL
:: Frame Stiffening Tubes To Fit Ciao

Home Forums English General questions Frame Stiffening Tubes To Fit Ciao

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

yodipo
    Topic starter

Easyparts kan een Frame Stiffening Tubes To Fit Ciao leveren. Staat in hun Acsudcatalogus, artikel 299450. Het plaatje wat er bijstaat vind ik nog al vreem. met name de bevestiging van de buis naar het zadel toe. Deze ligt horizontaal terwijl de zadel bevestiging, mijns inziens in het verticale vlak ghoort te liggen. Het lijkt me dat het plaatje bij artikel 299495 (Peugeot 103) en daar de bevestiging van, wel geschikt is (vertivcale bevestiging). Ik heb de vraag aan Easyparts ook al voorgelegd, maar zij antwoorden nogal vaag. wie kan mij hierbij helpen?

Jorn

Herr Flick
      Sleutelbeheerder

ja klopt, op 50cc.nl had ik die ook al gezien (als je zoekt bij vespa ciao op “Frame”) zie je een iets beter plaatje trouwens. maar ik snap niet hoe die ooit vast komt te zitten

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
        Gele Racefrikandel

yodipo
        Topic starter

Degene die op 50 cc staat is voor een PX, daar kan ik me de bevestiging nog bij voorstellen. Die van een Ciao hoort zoals die van een 103 te zijn. Wie kan hierover duidelijkheid verschaffen?

Trouwens bij Easyparts kosten rond de 20 euri, 50 cc vraagt rond de 30 euri.

Jorn

Vespaflappie
          Bijdrager

die ene is idd voor ene px; bevestiging lijk me dan wel duidelijk; maar je zult idd voor een nromale ciao die v de peugeot moete pakken aangezien je hem alleen op die manier aan het zadel bevestigd krijgt…..Anders kun je altijd zelf nog lassen?

ThieskeCiao
            Bijdrager

ff vraagje tussendoor waar heb je die Frame Stiffening Tubes To Fit Ciao vinden?

yodipo
              Topic starter

Zie artikel nummer en daarop zoeken

yodipo
                Topic starter

Vespaflappie :
                  die ene is idd voor ene px; bevestiging lijk me dan wel duidelijk; maar je zult idd voor een nromale ciao die v de peugeot moete pakken aangezien je hem alleen op die manier aan het zadel bevestigd krijgt…..Anders kun je altijd zelf nog lassen?

Weet je zeker dat die van de 103 gaat passen? Of ga je ervan uit dat deze qua bevestiging alleen past. Zijn de afmetingen vh frame en dus de afmetingen vd buis hetzelfde?

Jorn

Vespaflappie
                  Bijdrager

Jah kan het je natuurlijk niet met 100% zekerheid zeggen maar volgens mij moet ie sowieos qua ansluiting passe en je kan em zelf tog wel verder bewerken; kan hoogstes iets te groot zijn….Keuze blijft aan jou…

Franz
                    Bijdrager

wat is dat eigenlijk ?
                      want ik vind het niet op 50cc.nl

Ciaofrank
                      Bijdrager

http://www.50cc.nl/plaatje2.asp?Img=15606.jpg

deze, maar ik vraag me toch af hoe je dit monteer, dat ronde ding om je stuur maar die andere kant (?) dat plaatje moet je dan met een boutje vastmaken ofzo? dat lijkt mij een beetje gammel maarja, volgens mij is het goedkoper en tevens beter om gewoon zelf een buis op maat te maken en eventueel bij een lasbedrijf te laten lassen

Franz
                        Bijdrager

ik zou zelf een buis lassen.
                          dan kun je zelf beslissen waar de buis moet komen enzo.
                          en ze past zeker

Ties
                          Bijdrager

idd, kvind ut onzin zoveel te dokken voor zoiets…ga naar ijzerhandel, vraag voro schrootstukje en hoppa, met een gelukje heb je het gratis…zoek even iemand die um ertussenlast en klaar is kees…heb je je stang precies zoals jij um wilt, en goedkoper!

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
                          • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.